Beantwoord

iTV locatie foutmelding en geen oplossing? (heb andere topics gelezen)

  • 27 November 2021
  • 7 reacties
  • 172 keer bekeken

Beste moderators,

Net als veel andere klanten ervaar ik problemen net mijn itv app m.b t. Locatiebepaling. Iedere keer weer krijg ik een error en dit speelt zich af vanaf de zomervakantie (tijdens tour de france merkte ik het op). In andere topics lees ik nog nergens een antwoord, behalve dat Erwin (moderator) een topic gemaakt zou hebben en het bij het app team heeft uitgezet. dat topic kan ik nergens vinden. Omdat ik er nu al maanden mee worstel hoop ik op deze manier antwoord te vinden.

 

Ik heb alle geopperde oplossingen reeds uitgevoerd: verwijderen app en opnieuw installeren, cache legen, testen met andere apps obv gps, wifi en mobiel netwerk werken beiden niet. Ook ik heb een oneplus7 pro. 

Dit probleem lijkt al lange tijd te spelen. Ik ben benieuwd of er inmiddels een oplossing is. Anders snel een nieuwe userstory toevoegen aan de backlog😉.

 

Groet

Jeroen

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 November 2021, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Jeroenvelzeboer . 

Ik vermoed dat jij op dit topic doelt:

 

Helaas is er vanuit KPN geen oplossing, zoals je kunt lezen.  Dit gaat ergens mis in het OS zelf. :-(

Hi @Erwin_ heb je hier inmiddels nieuwe info over? Oneplus is natuurlijk een aardig groot merk en alle andere apps werken wel naar behoren icm locatiebepaling. Het lijkt me logisch dat kpn hiervoor een bugfix inschiet? Als het andere aanbieders lukt dan moet het kpn toch ook lukken? Ik wil de app meer gaan gebruiken, dus wil toch graag op zoek naar een oplossing. Ik ben verder tevreden KPN gebruiker, maar hoop dat er ren oplossing in de pijplijn zit.

 

Gr Jeroen

 

 

Overigens vind ik veel meer topics en meldingen met dit probleem. Dus het lijkt me dat dit prio krijgt 

@Erwin_, inmiddels een half uurtje verder en wat aan het testen geslagen. Hij werkt nu, dus locatieprobleem voor oneplus serie opgelost.

 

Gr

Wat heb je gedaan, krijg het niet weekend op mijn 7t pro

 

Hier hetzelfde probleem met mijn one7 pro. App overnieuw geïnstalleerd en ingelogd. Locatie staat aan maar toch melding van kan geen locatie bepalen. Wat heeft @erwin  gedaan om het op te lossen?

@hermbert : Ik moet bekennen dat ik helemaal niks heb gedaan. Ik krijg het idee dat dit een firmware issue van dat type telefoon is.Â