Beantwoord

jbl speaker gewonnen maar geen e-mail met promotiecode

  • 20 November 2021
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Eerder deze week heb ik een e-mail ontvangen mededelend dat ik een prijs gewonnen had voor het delen van MB’s.  Dit betreft twee concertkaartjes en een JBL go Bluetooth speaker. De kaartjes waren samen gestuurd met de eerste e-mail maar de opvolgende mail met instructies en de promotiecode zijn nooit aangekomen. Ook niet in de spam box.

ik weet niet of ik wat langer moet wachten hiervoor of iemand mij hier mee over zou kunnen vertellen in relatie tot het ontvangen van de speaker?

 

Alvast bedankt!

Mvg,

lisa

icon

Beste antwoord door Hlaisa 23 November 2021, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Hlaisa. Allereerst wat leuk dat je gewonnen hebt! Een leuke beloning voor het doneren van je MB's. Normaalgesproken krijg je hierop een SMS met de vraag om nog wat gegevens aan te leveren. Zou je kunnen bevestigen dat je die gehad hebt van ons en de stappen hierin hebt gevolgd?

Welkom op het forum @Hlaisa. Allereerst wat leuk dat je gewonnen hebt! Een leuke beloning voor het doneren van je MB's. Normaalgesproken krijg je hierop een SMS met de vraag om nog wat gegevens aan te leveren. Zou je kunnen bevestigen dat je die gehad hebt van ons en de stappen hierin hebt gevolgd?

Beste Bram,

 

bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb geen sms ontvangen vragend naar gegevens. Wel heb ik de eerder ontvangen berichten net na mb donatie gaande over bevestiging van donatie en een kortingscode. 

Reputatie 7
Badge +17

@Hlaisa zou je in dat geval je profiel in kunnen vullen en hier laten weten zodra je dat gedaan hebt? Dan ga ik navraag voor je doen. :relaxed:

@Hlaisa zou je in dat geval je profiel in kunnen vullen en hier laten weten zodra je dat gedaan hebt? Dan ga ik navraag voor je doen. :relaxed:

Bedankt voor alle hulp maar het is inmiddels opgelost! Ik had een e-mail terug gestuurd naar het oorspronkelijke adres dat de win van prijzen eerst had aangekondigd en die heeft de instructies over de speaker doorgestuurd. Dus nog een fijne dag toegewenst! 

Reputatie 7
Badge +17

@Hlaisa helemaal geweldig! Veel luisterplezier gewenst. Ik zal het topic sluiten.