Beantwoord

Kaarten Nederland Turkije gewonnen, verschillende plaatsen

  • 30 August 2019
  • 6 reacties
  • 409 keer bekeken

Ik heb via KPN seaters kaarten voor Nederland - Turkije voor aanstaande dinsdag gewonnen. Nu heb ik de kaartjes betaald en gekregen en heb ik kaartjes van 4 verschillende rijen gekregen ipv naast elkaar. Kan dit aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 August 2019, 21:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik denk dat je even contact op zal moeten nemen met Seaters. KPN is geen kaartverkooporganisatie.

Ik moest wel even zoeken maar het betreft het Nederlands dameselftal.

Kaartjes gewonnen en ... betaalt (?) kan ik ook niet met elkaar rijmen overigens.
Het voetbal bestaat tegenwoordig niet alleen meer uit het mannen elftal. Per kaartje betaal je 4 euro wat geschonken wordt aan een goed doel. Dus vandaar gewonnen en betaald!

Groetjes Bernadette
Per kaartje betaal je 4 euro wat geschonken wordt aan een goed doel. Dus vandaar gewonnen en betaald!
Ah! Helder 😄 , dank.

Het voetbal bestaat tegenwoordig niet alleen meer uit het mannen elftal.
Klopt. Ben ook kijker van de Nederlandse dames. Was me er alleen niet van bewust dat de wedstrijd alweer komende week is. De tijd gaat snel tijdens vakantie.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Bernadette, welkom bij ons.

Ik kan niets beloven, kort dag dit namelijk. Maar ik ga mijn best voor je doen als je vanavond nog reageert. Ik heb je een privébericht gestuurd. 🙂
Beste Alex,

Ik heb gemaild.
Reputatie 7
Badge +24
Beste Alex,

Ik heb gemaild.


Thanks. We gaan ons best doen!

Edit: het is geregeld.