Kadootje van KPN

Kadootje van kpn: februari

  • 4 February 2021
  • 11 reacties
  • 2165 keer bekeken
Kadootje van kpn: februari
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Dit was het Valentijnskadootje van februari. Op zoek naar de volgende? Hier vind je het Kadootje van KPN maart.


Vier Valentijn met ons: Kadootje van KPN

Eind 2020 sloten we het jaar af met: Kadootje van kpn. Op verschillende dagen in december werd je verrast met leuke extra’s. Dat werd zeer goed ontvangen. Kadootje van kpn krijgt nu een vervolg.  Dit keer geen kalender, wel leuke presentjes speciaal voor jou als klant. Er zit voor iedereen wel wat tussen. We starten in februari met als thema - hoe kan het ook anders: Valentijn :green_heart::blue_heart:

Een overheerlijke Valentijn met Njam

Heb je jouw signature dish al zo vaak opgevoerd om je geliefde te verleiden, toe aan iets nieuws? We helpen je samen met Njam om opnieuw indruk te maken. In dit digitale kookboek vind je 12 gerechten, waaronder een heerlijke spaghetti a La Lady en de Vagebond. Oeh la la. Kijk snel op: Vier valentijn met Njam

5 valentijnsklassiekers

We kunnen allemaal wel een beetje extra liefde gebruiken in deze tijd. Daarom geven wij al onze tv-klanten een Valentijnskado: gratis 5 romantische films die je de hele maand kunt bekijken! Lekker op de bank, met een bak ijs bijvoorbeeld. Er zitten zelfs drie mooie titels van eigen bodem bij. Je vindt ze in het menu van je TV.

Ga snel naar -> Films -> Films Huren -> Uitgelicht en selecteer Valentijnskado.

Dat verdient een bloemetje

Wil jij ook iemand speciaal verrassen met een bos bloemen? Doe mee met de prijsvraag en vul het formulier in. Dat kan van 4 tot en met 9 februari. Wees er dus snel bij!

Nog veel meer Valentijn Kadootjes: kijk op Kadootje van kpn

 

Nieuwsbrief Kadootje van KPN
Alles over Kadootjes van kpn en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief.
Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte;

→ Klik onderaan kpn.com/kadootje op 'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief.
Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.
 

Update: 07-02-2021


11 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Leuke actie.

Op 22-01-2021 en op 04-02-2021 kreeg ik een email van KPN waarin stond dat ik gratis films zou kunnen downloaden. En wil via het tv-menu: films - films huren - Valentijns kado/voor ieder wat wils/Valentijnsfilm huren.

Geen van deze laatste drie categorieën komen voor in mijn tv-menu.

Hoe kan dit?

Reputatie 6
Badge +3

Cadeautjes zijn altijd leuk! Bedankt!

Volgende maand dan wat leuke content voor Single mensen? :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +9

Wat een leuke acties een trouwe kpn klant 😀👍👍

Ik heb ook deze e-mail gehad maar bij mij staat het valentijncadeau er niet tussen 🙁

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Silvanavanschagen! Vertel, welk cadeautje bedoel je precies? Ik doe een kleine gok dat het om de 5 valentijnsklassiekers gaat: die kun je als volgt vinden: Films -> Films Huren -> Uitgelicht en selecteer Valentijnskado.
(stap uitgelicht stond niet in ons startbericht, heb ik bij deze toegevoegd). Als ik verkeerd gegokt heb, laat het alsjeblieft weten! :fingers_crossed_tone4::popcorn:

 

idd, ook bij ons geen optie bij “films huren” Valentijns films huren/ kijken gevonden. Wat is de oorzaak?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hai @Valentinges en @Wim 0.1, ik heb jullie berichten samengevoegd met dit topic! Jullie kunnen de categorie ‘Valentijnskado’ en/of ‘Voor ieder wat wils’ vinden in het Menu: Films -> Films Huren -> Uitgelicht en selecteer Valentijnskado of Voor ieder wat wils.  Vinden jullie daar de categorieën wel terug?

Hai @Valentinges en @Wim 0.1, ik heb jullie berichten samengevoegd met dit topic! Jullie kunnen de categorie ‘Valentijnskado’ en/of ‘Voor ieder wat wils’ vinden in het Menu: Films -> Films Huren -> Uitgelicht en selecteer Valentijnskado of Voor ieder wat wils.  Vinden jullie daar de categorieën wel terug?

Ja zeker, probleem opgelost. Mijn dank daarvoor.

Reputatie 7
Badge +16

Leuke actie! :-) 

 

/me likes

Ach, zodra ik uberhaupt weer ontvangst heb via KPN na error fout code stb-nmc-400 wat niet wordt opgelost, kan ik die 5 boutfilms waar ik niet op zit te wachten, toch verzilveren. Maarja, tot die tijd ga ik wel boeken lezen of zingen in de natuur. Ofzo......echt waar gaat KPN heen.....zo jammer

Reageer