Kadootje van KPN

Kadootje van KPN juli en augustus: gratis Greetz kaart

  • 8 July 2021
  • 40 reacties
  • 2499 keer bekeken
Kadootje van KPN juli en augustus: gratis Greetz kaart
Reputatie 7
Badge +19

Dit is het kadootje van vorige maand. Ben je op zoek naar het kadootje van september en oktober, klik dan op de link.

 

Ook deze zomer hebben we een leuk Kadootje van KPN voor jou als trouwe klant!


Van 7 juli t/m 31 augustus is er weer een nieuw ‘Kadootje van KPN’: Verstuur een gratis Greetz kaart! Een zomerse groet, vakantieberichtje of zomaar, laat je dierbaren weten dat je aan ze denkt.

We zijn blij met trouwe klanten zoals jij. Daarom geven we je graag wat extra’s. Deze zomer geven we jou een gratis Greetz-kaart t.w.v. 3,49 (excl. postzegel). Als het Netwerk van Nederland willen we graag mensen verbinden. Verras daarom je beste vriend met een vakantiekaart, je neefje met een felicitatie of je buurvrouw met een bedankje. Je kan kiezen uit de kaarten, speciaal voor jou ontworpen óf uit alle Greetz-kaarten. Extra leuk: je maakt de kaart nog persoonlijker met eigen tekst en foto’s.

Greetz heeft speciale kaarten ontworpen waar jij uit kunt kiezen. Mocht je toch een andere kaart willen kiezen, dan kan dat! Je mag kiezen uit alle kaarten van Greetz. Op iedere kaart pas je de naam naar wens aan. En voor de kaarten met foto’s upload je je foto naar keuze. Wel zo persoonlijk! 
 

Hoe stuur je de gratis kaart?

  • Ga naar kpn.com/kadootje
  • Log in met je KPN ID
  • Claim je persoonlijke code om 1 gratis kaart te sturen
  • Ontvang de code per e-mail
  • Ga naar greetz.nl/kpn
  • Kies je kaart, voer jouw code in en verstuur!

 

 

Veelgestelde vragen

Wanneer geldt dit Kadootje?
Van 7 juli t/m 31 augustus is Kadootje van KPN een samenwerking met Greetz.

Tot wanneer is mijn persoonlijke code geldig?
De persoonlijke codes zijn geldig t/m 31 augustus 2021.

Wat is de inhoud van het Kadootje van KPN in de maanden juli en augustus?
KPN klanten mogen gratis één kaart ter waarde van €3,49 (exclusief postzegel) verzenden. Je kan kiezen uit 8 speciaal ontworpen kaarten. Daarnaast kan je kiezen uit alle kaarten van Greetz. De actie geldt niet voor andere producten, zoals ballonnen.

Kan ik de kaart zelf nog aanpassen met bijvoorbeeld een eigen foto? 
Ja dat kan. Op de kaarten waar een foto op staat kan je zelf bepalen welke foto dat wordt. Uiteraard geldt dat ook voor de teksten op de kaart. 

Kan ik meerdere kaartjes gratis laten versturen?
Nee, je kunt vanuit jouw KPN ID één unieke code opvragen en daarmee je gratis kaart versturen.

Kan de klant ook een duurdere kaart uit het Greetz assortiment uitkiezen? 
Ja, dat is mogelijk, Bij een kaart die duurder is dan €3,49, kan je de code gebruiken om €3,49 korting te krijgen op jouw kaart. Samen met de verzendkosten worden de extra kosten van de kaart weergegeven wanneer je jouw kaart gaat verzenden. Let op: De korting van €3,49 is alleen geldig voor Greetz-kaarten. Niet op speciale cadeau’s als bloemen, ballonnen etc. 

Wat moet ik doen als mijn code niet werkt?
Als jouw speciale Greetz code niet werkt, kan je contact opnemen met Greetz via de chat op https://klantenservice.greetz.nl/hc/nl


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Het is erg leuk dat KPN dit aanbiedt. Wat dat betreft geen klagen. Alleen verloopt het krijgen van je code niet vlekkeloos. Kijken wij er nou overheen ?

 

Reputatie 7
Badge +10

Het is erg leuk dat KPN dit aanbiedt. Wat dat betreft geen klagen. Alleen verloopt het krijgen van je code niet vlekkeloos. Kijken wij er nou overheen ?

 

@RickvSch Bekijk de mail eens in de browser. (staat rechts boven) 

Helaas Anneke-Anna, ook dat blijft zonder resultaat op mijn iPhone.

Heb het tevens beide op de Windows PC en iPad geprobeerd, maar ook dat mocht niet baten?

Reputatie 7
Badge +10

Helaas Anneke-Anna, ook dat blijft zonder resultaat op mijn iPhone.

Heb het tevens beide op de Windows PC en iPad geprobeerd, maar ook dat mocht niet baten?

Vervelend! @RickvSch Een moderator kan je vast helpen.
Hier lukte het wel op de iPhone 8 in de originele iOS mail app en in Safari zonder problemen. Je iPhone is uptodate? iOS 14.6?
Maakt het verschil of je op wifi zit of 3/4G ? 

Thanks, problem solved. Moest hem op het andere wifi kanaal zetten. Raar, maar waar. Bedankt in ieder geval :wink:

Ook is was blij verrast dat ik via KPN een gratis Greetz kaart zou kunnen versturen. 

Na het klikken op de link in de mail klikte is door op ‘Inloggen met je KPN ID’.

Vervolgens krijg ik de volgende melding: 

Gisteravond contact gezocht met de klantenservice. Die begrepen ook niet wat er aan de hand is en raadden mij aan het vandaag nog eens te proberen. Helaas…. Is dit voor mij een dode mus KPN of mag ik alsnog een code voor een gratis Greetz kaart?

Reputatie 7
Badge +30

Ach, dat is vervelend, @pijlmd. Ter controle: het KPN ID waarmee je inlogt is wel degene waar ook je abonnement aan gekoppeld is? En is het een KPN ID met hetzelfde e-mailadres als waarop je de e-mail hebt ontvangen?

Hallo Erik,

Het antwoord is 2x ‘Ja’. 

Hallo ik kreeg vandaag een mail voor de Greetz gratis kaart. Er staat heel groot de code is: 

 

maar er staat geen code in de mail en ook niet via mijn KPN. Zie foto’s!

 

ik ontvang graag een code, hoe nu verder??

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

@RickvSch @pijlmd en @MDuyler Willen jullie de mail openen door rechtsboven op de knop te klikken:

  • in verschillende browsers (bijvoorbeeld Chrome en Firefox)
  • op verschillende devices (bijvoorbeeld mobiel en laptop)
  • eventueel via kpn.com/kadootje opnieuw een code proberen te sturen naar een ander e-mailadres

Laat even een berichtje achter in dit topic of het is gelukt. 

Ik heb het zowel in Chrome als in Firefox geprobeerd op zowel Windows PC als Android telefoon. Resultaat na inloggen met KPN ID blijft: 

 

Reputatie 7
Badge +21

@pijlmd Wat jammer dat het niet gelukt is. Je ontvangt zo een privébericht van me. Zou je daarop willen reageren?

Bij mij lukt het ook niet, zowel op de iPhone als als op de PC. Er staat geen code!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Vis.D zou je in dat geval je profiel in willen vullen en bij het “Persoonlijke opmerkingen” veld het e-mailadres willen noteren waarmee je de MijnKPN hebt aangemaakt?

Ook heb alles hier boven al geprobeerd. 

Helaas geen code.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

@Jose-prive, ik heb je een code gestuurd!

Ook ik heb de dode mus, dus geen code via mijn mail.

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Ga nu chatten met medewerker van GREETZ. Laat het weten

@Jose-prive, ik heb je een code gestuurd!

Bericht ontvangen met werkende code. Kaart is ook al gemaakt staat klaar voor verzending. Dank voor snelle reactie. 

Hoi, het lukt bij mij helaas ook niet 😒

Reputatie 7
Badge +10

Hoi, het lukt bij mij helaas ook niet 😒



Hey @Lauan, welkom op het forum! Ik heb je een code toegestuurd. :blush: ​​​​​​​

Beste KPN-medewerker,

Alweer een aantal jaren neem ik diensten van uw bedrijf af: mijns inziens betaal ik daar veel te veel voor, maar daar gaat mijn vraag nu niet om. Ik ontving onlangs een e-mail over het versturen van een gratis kaart via Greetz. Heel sympathiek dat u deze dienst aanbiedt, maar waarom toch zo knieperig/zuinig zijn en niet bereid zijn om de postzegel ook nog te betalen ?! Jammer: een gemiste kans.

Felix

  

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Tsjaa @Felix BC ,

Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken…….

Maar verder ben ik het eigenlijk wel met je eens. Ik doe daarom zelf ook niet mee aan deze actie. Greetz heeft natuurlijk heel graag jouw gegevens en hoopt jou in de toekomst als klant te kunnen behouden. De actie is dus ook duidelijk in hun belang. Het minste wat Greetz met KPN had kunnen afspreken, was inderdaad het gratis beschikbaar stellen van de postzegel. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste Noordzee,

Een bijzondere naam……. natuurlijk kijk ik een gegeven paard niet in de bek, maar ik denk niet dat KPN zo armlastig is, zij heeft meer dan genoeg verdiend in al die jaren denk ik….. (ze heeft ook al “Het netwerk van Nederland”…. poeh…. ik ben onder de indruk)……. dulden de aandeelhouders wellicht niet een extra postzegel van (maar liefst!!) 96 eurocent ? Kom op zeg……. maar als een extra postzegel er niet in zit, dan is dat nu eenmaal zo.

Vriendelijke groet,

Felix

 

Ook voor mij geldt: ik log in, in mijn KPN ID, maar zie niet eens de mogelijkheid om een code aan te vragen via mijn mail?