Kadootje van KPN

Kadootje van KPN juli en augustus: gratis Greetz kaart

  • 8 July 2021
  • 40 reacties
  • 2499 keer bekeken
Kadootje van KPN juli en augustus: gratis Greetz kaart
Reputatie 7
Badge +19

Dit is het kadootje van vorige maand. Ben je op zoek naar het kadootje van september en oktober, klik dan op de link.

 

Ook deze zomer hebben we een leuk Kadootje van KPN voor jou als trouwe klant!


Van 7 juli t/m 31 augustus is er weer een nieuw ‘Kadootje van KPN’: Verstuur een gratis Greetz kaart! Een zomerse groet, vakantieberichtje of zomaar, laat je dierbaren weten dat je aan ze denkt.

We zijn blij met trouwe klanten zoals jij. Daarom geven we je graag wat extra’s. Deze zomer geven we jou een gratis Greetz-kaart t.w.v. 3,49 (excl. postzegel). Als het Netwerk van Nederland willen we graag mensen verbinden. Verras daarom je beste vriend met een vakantiekaart, je neefje met een felicitatie of je buurvrouw met een bedankje. Je kan kiezen uit de kaarten, speciaal voor jou ontworpen óf uit alle Greetz-kaarten. Extra leuk: je maakt de kaart nog persoonlijker met eigen tekst en foto’s.

Greetz heeft speciale kaarten ontworpen waar jij uit kunt kiezen. Mocht je toch een andere kaart willen kiezen, dan kan dat! Je mag kiezen uit alle kaarten van Greetz. Op iedere kaart pas je de naam naar wens aan. En voor de kaarten met foto’s upload je je foto naar keuze. Wel zo persoonlijk! 
 

Hoe stuur je de gratis kaart?

  • Ga naar kpn.com/kadootje
  • Log in met je KPN ID
  • Claim je persoonlijke code om 1 gratis kaart te sturen
  • Ontvang de code per e-mail
  • Ga naar greetz.nl/kpn
  • Kies je kaart, voer jouw code in en verstuur!

 

 

Veelgestelde vragen

Wanneer geldt dit Kadootje?
Van 7 juli t/m 31 augustus is Kadootje van KPN een samenwerking met Greetz.

Tot wanneer is mijn persoonlijke code geldig?
De persoonlijke codes zijn geldig t/m 31 augustus 2021.

Wat is de inhoud van het Kadootje van KPN in de maanden juli en augustus?
KPN klanten mogen gratis één kaart ter waarde van €3,49 (exclusief postzegel) verzenden. Je kan kiezen uit 8 speciaal ontworpen kaarten. Daarnaast kan je kiezen uit alle kaarten van Greetz. De actie geldt niet voor andere producten, zoals ballonnen.

Kan ik de kaart zelf nog aanpassen met bijvoorbeeld een eigen foto? 
Ja dat kan. Op de kaarten waar een foto op staat kan je zelf bepalen welke foto dat wordt. Uiteraard geldt dat ook voor de teksten op de kaart. 

Kan ik meerdere kaartjes gratis laten versturen?
Nee, je kunt vanuit jouw KPN ID één unieke code opvragen en daarmee je gratis kaart versturen.

Kan de klant ook een duurdere kaart uit het Greetz assortiment uitkiezen? 
Ja, dat is mogelijk, Bij een kaart die duurder is dan €3,49, kan je de code gebruiken om €3,49 korting te krijgen op jouw kaart. Samen met de verzendkosten worden de extra kosten van de kaart weergegeven wanneer je jouw kaart gaat verzenden. Let op: De korting van €3,49 is alleen geldig voor Greetz-kaarten. Niet op speciale cadeau’s als bloemen, ballonnen etc. 

Wat moet ik doen als mijn code niet werkt?
Als jouw speciale Greetz code niet werkt, kan je contact opnemen met Greetz via de chat op https://klantenservice.greetz.nl/hc/nl


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Suus je Log je wel in met je KPN ID op http://kpn.com/kadootje?

Badge

Goedemiddag, ook ik probeer in te loggen via de link bij het bericht van de Greetz actie, maar krijg de foutcode “Oeps, KPN is tijdelijk in onderhoud”. Als ik op de gewone manier inlog, kom ik er wel in, maar kan ik geen code voor een kaart aanvragen. Kunt u mij een code mailen?

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Danie.X, wat gek dit. 

Je logt wel in via http://kpn.com/kadootje? Ik heb het ook zojuist geprobeerd en hier werkt het, zie hieronder. Welke browser gebruik je? Zou je anders ook een andere willen proberen? 

Ik heb hier zojuist Chrome gebruikt. 

 

 

Badge

Ik had het via m’n iPhone geprobeerd, zojuist via Chrome geprobeerd en gelukt. Bedankt voor je hulp. 

Ook deze zomer hebben we een leuk Kadootje van KPN voor jou als trouwe klant!


Van 7 juli t/m 31 augustus is er weer een nieuw ‘Kadootje van KPN’: Verstuur een gratis Greetz kaart! Een zomerse groet, vakantieberichtje of zomaar, laat je dierbaren weten dat je aan ze denkt.

We zijn blij met trouwe klanten zoals jij. Daarom geven we je graag wat extra’s. Deze zomer geven we jou een gratis Greetz-kaart t.w.v. 3,49 (excl. postzegel). Als het Netwerk van Nederland willen we graag mensen verbinden. Verras daarom je beste vriend met een vakantiekaart, je neefje met een felicitatie of je buurvrouw met een bedankje. Je kan kiezen uit de kaarten, speciaal voor jou ontworpen óf uit alle Greetz-kaarten. Extra leuk: je maakt de kaart nog persoonlijker met eigen tekst en foto’s.

Greetz heeft speciale kaarten ontworpen waar jij uit kunt kiezen. Mocht je toch een andere kaart willen kiezen, dan kan dat! Je mag kiezen uit alle kaarten van Greetz. Op iedere kaart pas je de naam naar wens aan. En voor de kaarten met foto’s upload je je foto naar keuze. Wel zo persoonlijk! 
 

Hoe stuur je de gratis kaart?

  • Ga naar kpn.com/kadootje
  • Log in met je KPN ID
  • Claim je persoonlijke code om 1 gratis kaart te sturen
  • Ontvang de code per e-mail
  • Ga naar greetz.nl/kpn
  • Kies je kaart, voer jouw code in en verstuur!

 

 

Veelgestelde vragen

Wanneer geldt dit Kadootje?
Van 7 juli t/m 31 augustus is Kadootje van KPN een samenwerking met Greetz.

Tot wanneer is mijn persoonlijke code geldig?
De persoonlijke codes zijn geldig t/m 31 augustus 2021.

Wat is de inhoud van het Kadootje van KPN in de maanden juli en augustus?
KPN klanten mogen gratis één kaart ter waarde van €3,49 (exclusief postzegel) verzenden. Je kan kiezen uit 8 speciaal ontworpen kaarten. Daarnaast kan je kiezen uit alle kaarten van Greetz. De actie geldt niet voor andere producten, zoals ballonnen.

Kan ik de kaart zelf nog aanpassen met bijvoorbeeld een eigen foto? 
Ja dat kan. Op de kaarten waar een foto op staat kan je zelf bepalen welke foto dat wordt. Uiteraard geldt dat ook voor de teksten op de kaart. 

Kan ik meerdere kaartjes gratis laten versturen?
Nee, je kunt vanuit jouw KPN ID één unieke code opvragen en daarmee je gratis kaart versturen.

Kan de klant ook een duurdere kaart uit het Greetz assortiment uitkiezen? 
Ja, dat is mogelijk, Bij een kaart die duurder is dan €3,49, kan je de code gebruiken om €3,49 korting te krijgen op jouw kaart. Samen met de verzendkosten worden de extra kosten van de kaart weergegeven wanneer je jouw kaart gaat verzenden. Let op: De korting van €3,49 is alleen geldig voor Greetz-kaarten. Niet op speciale cadeau’s als bloemen, ballonnen etc. 

Wat moet ik doen als mijn code niet werkt?
Als jouw speciale Greetz code niet werkt, kan je contact opnemen met Greetz via de chat op https://klantenservice.greetz.nl/hc/nl


Ik zit hier niet op te wachten, verreken het bedrag alstjeblieft even met de volgende rekening.

Reputatie 7
Badge +19

@obelisk Je bent van harte welkom om gebruik te maken van onze Greetz actie. Als je een gratis kaart wilt versturen, kan je dat doen via onderstaande stappen, het is zo gepiept :wink:

Hoe stuur je de gratis kaart?

  • Ga naar kpn.com/kadootje
  • Log in met je KPN ID
  • Claim je persoonlijke code om 1 gratis kaart te sturen
  • Ontvang de code per e-mail
  • Ga naar greetz.nl/kpn
  • Kies je kaart, voer jouw code in en verstuur!
Reputatie 7
Badge +24


Ik zit hier niet op te wachten, verreken het bedrag alstjeblieft even met de volgende rekening.

Wauw! 


Ik zit hier niet op te wachten, verreken het bedrag alstjeblieft even met de volgende rekening.

Wauw! 


Is dat ‘ok’ of ‘hoe durf je het te vragen’?

Om eerlijk te zijn vind ik dit gewoon stomme acties. KPN maakt een goed deal met Greetz, KPN hoopt dat zo weinig mogelijk klanten reageren en probeert er wel een goede sier mee te maken.

Net zo belachelijk als ‘sweep stake’ acties wat mij betreft.

Reputatie 7
Badge +24

Beide niet, wel pure verbazing. 

Met zo'n actie hopen we juist wél dat er veel klanten reageren zodat we goede sier maken. :wink:

Verder mag je uiteraard een mening hebben hierover, ik verbaasde me alleen over jouw reactie. 

Reputatie 7
Badge +24


Ik zit hier niet op te wachten, verreken het bedrag alstjeblieft even met de volgende rekening.

Wauw! 


Is dat ‘ok’ of ‘hoe durf je het te vragen’?

Om eerlijk te zijn vind ik dit gewoon stomme acties. KPN maakt een goed deal met Greetz, KPN hoopt dat zo weinig mogelijk klanten reageren en probeert er wel een goede sier mee te maken.

Net zo belachelijk als ‘sweep stake’ acties wat mij betreft.

Tjonge wat een zure reacties. Ik maak er zelf ook geen gebruik van. En veel andere acties ook niet. Maar om dan zo te reageren? 

Reputatie 7
Badge +10

Ik stuur veel kaartjes, digitaal én handmatig. Ik kan de actie wel waarderen en heb er dan ook gebruik van gemaakt. Win-Win. 

Marketing is niet mijn ding zullen we maar zeggen ...

@Jose-prive, ik heb je een code gestuurd!

@Bart_Z , ik heb exact hetzelfde probleem. Inmiddels al vier keer met KPN telefonisch contact gehad en helaas nog steeds geen oplossing/code. Zouden jullie mij ook een code toesturen? Alvast bedankt! :)

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @RobinTh, ook naar jou is een nieuwe code verzonden.

Gratis niks is gratis bij de KPN! Grote oplichters zijn het.