Kadootje van kpn

Kadootje van KPN: mei & juni

  • 17 May 2021
  • 37 reacties
  • 5395 keer bekeken
Kadootje van KPN: mei & juni
Reputatie 7
Badge +19

Op zoek naar een ander kadootje? Hier vind je het Kadootje van KPN juli en augustus!


Scoor EK kadootjes!

We zijn blij met trouwe klanten zoals jij. :green_heart: Daarom geven we je graag wat extra’s. Het hele jaar door! Als het netwerk van Oranje geven wij dit keer speciale EK kadootjes voor alle Oranjefans. Train als een Oranjespeler met de professionals, bestel een Oranje telefoonhoesje met jouw naam en maak kans op mooie prijzen. Met deze kadootjes beleven we het EK zoveel mogelijk samen. Want als we het samen beleven, kunnen we niet verliezen. 

 

Trainen als Oranje

Train als een echte Oranjespeler, test je skills en win unieke prijzen! Straatvoetbal-legende Roxanne "Rocky" Hehakaija presenteert 8 trainingsvideo’s met onder andere Dirk Kuyt en een aantal talentvolle amateurspelers. Verdedigen, aanvallen, keepen en voeding; alles komt aan bod. 

Dirk Kuyt

Naar de training

 

Jouw eigen Oranje hoesje

Je maakt je telefoon helemaal ‘EK ready’ met een gepersonaliseerd oranje EK-hoesje.  Met jouw eigen naam erop ben je helemaal klaar voor het EK! 

Ontwerp je eigen hoesje
 

EK achtergronden

Maak je Oranje smartphone compleet voor het EK met Oranjehelden op je achtergrond.

Download de EK achtergronden voor je mobiel. Ze zijn er ook voor je tablet en monitor van je laptop of PC.  

Kies je achtergrond

 

Spotify EK afspeellijst

Kom in de stemming met dé EK Spotify afspeellijst die we speciaal voor jou hebben klaargezet. Tip: heb je KPN TV? Kijk dan tot en met 31 mei gratis naar TV Oranje op kanaal 112.


De Oranje-trekking

Doe mee aan de Oranje-trekking en maak kans op tal van prijzen zodat je het EK nog leuker vanuit huis kunt beleven: petten, ballen en sjaals. Meld je aan bij Seaters.com/kpn met de toegangscode: ‘kpnpaktuit’. Meedoen kan tot en met 31 mei. 


Verjaardagsboodschap

Zijn je vrienden of familieleden binnenkort jarig ? Scoor punten door hen een videoboodschap van Frank de Boer te sturen. Een felicitatie van de enige echte bondscoach van Oranje, wie wil dat nou niet? 

Bekijk hier de boodschap van Frank

 

Vang de VAR winactie 

En Speciaal voor de oplettende kijker: tijdens de Oranje wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA op 13, 17 en 21 juni geven we tijdens elk VAR moment 32-inch LG Smart TV’s weg. Op het moment dat de scheidsrechter met zijn handen het bekende, rechthoekige gebaar maakt om een actie te laten bekijken door de VAR, kun je als KPN klant meteen meespelen via social media. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter

 

Nieuwsbrief 

Alles over Kadootjes van kpnen nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Doe mee aan de Oranje-trekking en maak kans op tal van prijzen zodat je het EK nog leuker vanuit huis kunt beleven: petten, ballen en sjaals. Meld je aan bij Seaters.com/kpn met de toegangscode: ‘kpnpakuit’. Meedoen kan tot en met 31 mei. 

 

Als je je wilt aanmelden voor 1 van de producten die je kunt winnen dan moet de code kpnpaktuit zijn, de T mist in de TS.

Zolang Nederlands Elftal alleen nog maar uit is op zakkenvuller boycot ik alles van Oranje! 

Er zijn bij werkzaamheden voor het WK voetbal in Qatar in 2022 zeker 6500 dodengevallen. ... Het aantal doden wordt in totaal gemeld door India, Pakistan, Nepal, Bangladesh en Sri Lanka; de vijf Aziatische landen waar veel arbeidsmigranten vandaan komen. Dat schrijft The Guardian.

Maar de @KNVB gaat er gezellig voetballen🤮🤫

Ik heb niets met voetbal, kan ik een ander cadeautje krijgen?

Reputatie 3
Badge

Kunnen ze het geld niet beter besteden aan meer snelheid?

Reputatie 7

Ook ik ben van mening dat KPN zich beter met andere dingen bezig kan houden.

Als absolute voetbalhater wordt het goed plannen hoe ik het EK voetbal kan mijden.

Het Netflix gebruik zal in de komende tijd bij ons vast een stuk hoger liggen.

Reputatie 4
Badge +2

Leuke communicatie. Ik heb van KPN net een mail gehad dat ik, bovenop de indexering in oktober, weer meer moet gaan betalen. Betaal ik dit cadeau dan nu zelf? ;-)

Reputatie 3
Badge

in ruil voor een betaalzender

Reputatie 1

Mooie EK Hoesje! Komt er ook een hoesje beschikbaar voor de iphone 12 pro max? Zou heel fijn zijn!

Reputatie 7

Hoi @Tony1981, het hoesje is alleen beschikbaar voor de daar genoemde toestellen. De iPhone 12 Pro Max staat er inderdaad niet bij, daarvoor is het helaas dus niet mogelijk.

Wat is de levertijd vd hoesjes? 
ik heb geen bevestiging ontvangen 

Reputatie 3
Badge

Als ik klik op: Blijf op de hoogte dan krijg ik deze melding: 

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

Waar blijft mijn EK hoesje ?

 

Admin: vraag toegevoegd aan lopend topic

Reputatie 7
Badge +30

Wat is de levertijd vd hoesjes? 
ik heb geen bevestiging ontvangen 

@Oranje fan, als je een bevestiging hebt gekregen, dan worden de hoesjes uiterlijk volgende week bezorgd. Check, als je de bevestiging niet kunt vinden, je spammap. Maar, let wel, het is een op=op actie, dus het kan zijn dat de hoesjes voor jouw type toestel al op waren en dat je daarom geen bevestiging hebt gekregen.

 

Waar blijft mijn EK hoesje ?

@Hense, als je een bevestiging hebt, dan krijg je hem uiterlijk volgende week.

 

Als ik klik op: Blijf op de hoogte dan krijg ik deze melding: 

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

Zorg dat je inlogt met het KPN ID waar je thuisabonnement aan gekoppeld is, @satfun51. Als dat zo is, probeer het dan inderdaad later nog eens. Wellicht was er een storing.

Wat is de levertijd vd hoesjes? 
ik heb geen bevestiging ontvangen 

@Oranje fan, als je een bevestiging hebt gekregen, dan worden de hoesjes uiterlijk volgende week bezorgd. Check, als je de bevestiging niet kunt vinden, je spammap. Maar, let wel, het is een op=op actie, dus het kan zijn dat de hoesjes voor jouw type toestel al op waren en dat je daarom geen bevestiging hebt gekregen.

 

Waar blijft mijn EK hoesje ?

@Hense, als je een bevestiging hebt, dan krijg je hem uiterlijk volgende week.

 

Als ik klik op: Blijf op de hoogte dan krijg ik deze melding: 

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

Zorg dat je inlogt met het KPN ID waar je thuisabonnement aan gekoppeld is, @satfun51. Als dat zo is, probeer het dan inderdaad later nog eens. Wellicht was er een storing.

Wat kun je verwachten?

Je ontvangt het hoesje vóór de eerste wedstrijd van oranje tijdens het EK.

Post net geweest. Je raad het al. Niks. 26 Mei bestellingsmail. Kleine 3 weken…..

Reputatie 3
Badge +1

Hier ook niks ontvangen. dus voor de eerste wedstrijd van oranje geen hoesje :sleepy:

Reputatie 4
Badge +2

Vanavond de eerste wedstrijd. Hier ook het bestelde hoesje nog niet ontvangen, 27 mei besteld. Toch jammer.

Helaas pindakaas,
24 mei hoesje besteld, maar ook hier (nog) niet gekregen, ondanks bevestiging etc..

Hoi Allemaal,

En nu maar hopen dat er vanavond "Ondanks het gemis van de hoesjes” toch door het Nederlands elftal gevoetbald mag worden.

Hoewel er geruchten gaan dat de UEFA De Nederlandse vertegenwoordiging (het elftal) dus
Wil uitsluiten van de competitie om de titel.
Onder het motto, "geen oranje hoesjes geen voetbal”
:joy:

Reputatie 7
Badge +30

Hoewel er geruchten gaan dat de UEFA De Nederlandse vertegenwoordiging (het elftal) dus
Wil uitsluiten van de competitie om de titel.
Onder het motto, "geen oranje hoesjes geen voetbal”
​​​

Oh no:joy:

 

@ iedereen: de levering van de hoesjes liet vanwege logistieke problemen even op zich wachten helaas! Ik verwacht dat ze heel snel geleverd worden. Veel plezier vanavond (ook zonder hoesje)!

Reputatie 7

Hoewel er geruchten gaan dat de UEFA De Nederlandse vertegenwoordiging (het elftal) dus
Wil uitsluiten van de competitie om de titel.
Onder het motto, "geen oranje hoesjes geen voetbal”
:joy:

Yes, dat zou fantastisch zijn. :sweat_smile:

Zojuist het oranje telefoonhoesje mogen ontvangen, maar helaas de verkeerde gekregen. Ik had een hoesje besteld voor een Iphone 11 pro, en krijg er een voor een Iphone X.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Remco_85! Ik wil in dat geval voor je gaan kijken of ik ergens ter vervanging een hoesje voor een iPhone 11 Pro voor je vandaan kan halen. Zou je je profiel in willen vullen en hier even laten weten zodra je dat gedaan heb? Dan kan ik voor je kijken wat we kunnen doen. :relaxed:

Hoi @Bram_  Zojuist mijn profiel ingevuld.

 

Alvast bedankt voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +17

@Remco_85 ik heb contact opgenomen met de partij die hierover gaat. Ik verwacht dat er contact met je opgenomen gaat worden. Als er contact met mij opgenomen wordt hierover dan zal ik het je hier laten weten!

Badge

Hai allemaal,

 

Ik heb nog geen EK hoesje gekregen.

Kan iemand mij helpen? 

 

Daarnaast heb ik mijn forumnaam dezelfde naam gegeven als het onderwerp van dit topic (oeps) hahaha. Kan ik daar een wijziging voor aanvragen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board