Kadootje van KPN

Livestream concert BLØF, Kadootje van KPN

  • 3 November 2021
  • 23 reacties
  • 1450 keer bekeken
Livestream concert BLØF, Kadootje van KPN
Reputatie 7
Badge +19

BLØF concert live te volgen bij KPN

 

BLØF en KPN slaan de handen inéén om iedereen vanuit huis van het optreden te laten genieten. Je streamt het concert op 13 november live vanaf 19:00 tot 20:30 uur op tv-kanaal 41 (met interactieve TV van KPN) of online op www.kpn.com/kadootje. We herhalen de uitzending tussen 21:30 en 23:00 uur. Hierna is het concert in overleg met BLØF na een aantal dagen maar tot en met 30 november terug te kijken via de zoekfunctie in het KPN TV menu. 

Helaas hebben de aangekondigde coronamaatregelen ervoor gezorgd dat er geen publiek is toegestaan tijdens het concert. 

 

Het concert van BLØF is op 13 november live te bekijken op Beleef KPN (tv-kanaal 41) of te streamen via PC, tablet of smartphone. 

 

Nieuwsbrief 

Alles over Kadootjes van kpnen nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 

Update 12-11: bericht aangepast naar aanleiding van de nieuwe coronamaatregelen

Update 14-11: Tekst aangepast omdat concert in overleg niet direct terug te kijken is. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Leuk kadootje, maar is de website er al (helemaal) klaar voor?
Na invullen van mijn e-mailadres krijg ik:

 

Hoi @RBxx en andere

​​​Wat  @RBxx  schrijft.
Hoe herkenbaar.
:grin:

Hoera:

Gelukt!

We hebben je e-mail adres ontvangen.

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad @genetic , zojuist nog een keer geprobeerd en het is Gelukt!

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, dank voor het doorgeven.

Ging even mis, het werkt nu! 

Heb je geen tv-abonnement, dan kan je het live concert streamen via je tablet, pc of smartphone. 

Ga naar www.kpn.com/kadootje, log in met jouw KPN ID en meld je aan. Je ontvangt van ons een bevestiging en op 13 november krijg je de link naar de livestream samen met de benodigde inlogcode.

OOooooh, dat is alleen als je geen ITV hebt maar wel kpn. No problemo hiero dus :wink:

Reputatie 7
Badge +28

Je inschrijving is gelukt

 
  Wat leuk dat je je hebt ingeschreven voor het online het concert van BLØF op 13 November van 21.30 tot 00.00 uur. Je krijgt van ons diezelfde dag een e-mail om het concert te kunnen zien. En we leggen je dan ook uit hoe het precies werkt. Alvast veel plezier!  

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist even verder gekeken op de website van het festival HIER. 

BLØF is één van negen acts die zullen optreden en zij staan gepland van 22:00 - 23:15u.

Tijdschema - HIER (hierfestival.nl)

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk nummer van BLØF een favoriet is?

Reputatie 3

Liefs uit Londen

Zoutelande zingt lekker weg.

Reputatie 7
Badge +10

Omarm


En wat een leuk cadeautje!

Reputatie 7
Badge +30

Liefs uit Londen

Ja! En dan heel hard meezingen ‘want zij stuurt me kaarten uit Madrid’! Maar ik vind eigenlijk alles van BLØF heerlijk mee te zingen:sunglasses:

Oo echt @Marcia_ ? Ze zingen alles op één toon? Zelf vind ik ze niet om aan te horen. 
Maar buiten dat wel een leuk cadeautje voor fans!
Veel  plezier allemaal!

Reputatie 7

Allen, door de eerder vanavond aangekondigde nieuwe coronamaatregelen wordt het concert nu breder beschikbaar :slight_smile: We hebben het startbericht van het topic daarop aangepast, je kunt daar en op kpn.com/kadootje alle informatie over het concert vinden.

Reputatie 7

Het is natuurlijk verschrikkelijk dat we opnieuw een winter in lijken te gaan waar vervelende coronamaatregelen ons belemmeren het "normale" leven weer op te pakken.

Persoonlijk vind ik het een mooi gebaar dat KPN het concert van BLØF aan alle Nederlanders beschikbaar stelt.

Reputatie 7
Badge +12

Up voor de mensen die recent bekijken, nu live bezig 😁

Reputatie 7
Badge +21

Genoten van een mooi concert van BLØF vanuit een grotendeels lege Ahoy Arena

Alleen de crew was aanwezig en familieleden van de band.

Bedankt BLØF en KPN voor dit kadootje aan ons allemaal.

Reputatie 7
Badge +22

Deze concert is niet terug te kijken via de groene knop, terwijl het wel zal moeten tot 30 november. 

Reputatie 7
Badge +30

Het concert gáát terug te kijken zijn, @Dennis Schreve! Naar verwachting vanaf woensdag 🙂. Veel plezier!

Bløf in concert is nu terug te zien. Tot en met 29 november!

Via de decoder: zoeken en dan blof intoetsen.
Anders: Menu: Films → Pluspakket (ook als je dat niet hebt) → Uitgelicht. Daar is ook een interview met de band beschikbaar :relaxed::wink: .

Via tv.kpn.com zie ik het direct op de startpagina staan (via de app op m’n phone ook)

Reputatie 7
Badge +22

Bløf in concert is nu terug te zien. Tot en met 29 november!

Via de decoder: zoeken en dan blof intoetsen.
Anders: Menu: Films → Pluspakket (ook als je dat niet hebt) → Uitgelicht. Daar is ook een interview met de band beschikbaar :relaxed::wink: .

Via tv.kpn.com zie ik het direct op de startpagina staan (via de app op m’n phone ook)

Dit kan toch ook via de kanaal van Beleef KPN? 🤔

Nee. Via terugkijken is het niet beschikbaar. Dat is ook nooit gecommuniceerd. Zie startbericht. 

Reputatie 7

Via tv.kpn.com zie ik het direct op de startpagina staan (via de app op m’n phone ook)