Beantwoord

Kan chatten met klantenservice niet meer?

  • 12 July 2022
  • 2 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik had wat vragen over een nieuw af te sluiten sim only abo, maar is er geen chat meer op de KPN site?

icon

Beste antwoord door RBxx 12 July 2022, 17:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @M1976 

 

Nee, die mogelijkheid hebben ze (tijdelijk?) uitgezet.

Maar je kan je vragen natuurlijk altijd hier stellen of door gratis te bellen met 0800-0402.

Onderaan de pagina vind je ook nog opties om je vraag via Facebook of Twitter te stellen.

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt @M1976 , de chat is door KPN per 1 juli uitgezet.

Er is op de servicepagina alleen nog een Digitale Assistent die op basis van de keuzes en antwoorden verwijst naar oplossingen op de website. Als die niet tot het gewenste resultaat leiden word je verwezen naar 0800-0402 voor persoonlijk contact en verdere hulp.