Beantwoord

Kan de trafokast in de buurt mooi beschilderd worden?

  • 19 May 2022
  • 8 reacties
  • 254 keer bekeken

In onze straat staan 1 grote trafokast en een kleinere ernaast. De kleine is volgens Enexis van KPN. Van Enexis mag de grote kast beschilderd worden door een kunstenares. Er loopt een aanvraag voor een wijkbudget, Mag de kleinere kast ook een bloemmotief krijgen?

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 24 June 2022, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zeg doen! Maar ik ben geen KPN😉

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ine ter Mors 

Je zou eens kunnen bellen met KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. Allereerst om vast te stellen of het überhaupt een KPN kast is en dan hun medewerking te peilen.

Succes met dit leuke project !

Reputatie 7
Badge +16

Goed gezegd, Rbxx: inderdaad een leuk project! 

Is het al gelukt om te bellen met KPN Infra, @Ine ter Mors? En wat was hun reactie op jouw verzoek?

Reputatie 5
Badge +5

@Ine ter Mors ik ben ook heel benieuwd naar het antwoord. 

Reputatie 7
Badge +16

@Ine ter Mors ik ben ook heel benieuwd naar het antwoord. 

Hi @Meneertje van der Meertje (leuke gebruikersnaam 😉) en @Ine ter Mors, ik was net zo nieuwsgierig en heb intern navraag gedaan: 

Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om een KPN straatkast te laten beschilderen.
We willen dan graag weten om welk adres het gaat, foto's van de huidige situatie en zien graag een ontwerp.

Het is belangrijk om de gemeente en de buurt hierbij te betrekken voor ideeën en de financiering. Via de gemeente kun je een wijkbudget aanvragen.

Via het Forum kan dit aangegeven worden, dan geven wij de gegevens van de aanvrager door aan een collega van een achterliggende afdeling. Deze collega neemt op zijn beurt dan contact op om het verder te bespreken.

Leuk hè, dat deze mogelijkheid er is? 🎨


*Admin: toevoeging financiering

Reputatie 7
Badge +16

Ter inspiratie: er is een kunstenares die zich hiermee bezig houdt: De transformatie van transformatiehuisjes / straatkasten

Ze gaat zo te werk:

 

Reputatie 7
Badge +21

Leuk om aan het eind van dat filmpje die kast te zien met het Droste-effect 😉

Reputatie 5
Badge +5

@Shyrin_ dank voor je antwoord 👍