Beantwoord

Kan ik 1 factuur voor mobiel en internet krijgen?

  • 6 May 2021
  • 8 reacties
  • 287 keer bekeken

Ik ontvang op 2 verschillende data een factuur voor mobiel en interner/TV. Graag 1 factuur. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 May 2021, 09:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kan volgens mij niet. Meerdere mobiele abonnementen kunnen wel op 1 factuur. Mobiel en vast internet abonnement niet voor zover ik weet.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hans89 

Het zijn twee onafhankelijke diensten dus je krijgt altijd twee facturen, dat zal niet samen gaan.

Reputatie 7
Badge +21

Het is mogelijk om de factuurdatum te veranderen van één of allebei. Dan komen beide facturen op het gewenste moment in de maand.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaaldatum-wijzigen.htm

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Hans89 

Het zijn twee onafhankelijke diensten dus je krijgt altijd twee facturen, dat zal niet samen gaan.

Het is mogelijk om de factuurdatum te veranderen van één of allebei. Dan komen beide facturen op het gewenste moment in de maand.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaaldatum-wijzigen.htm

 

Bedankt, helder. Het is niet anders. 

Reputatie 3
Badge +1

Goeie vraag want dit is ook iets wat wij heel graag zouden willen. Ik heb er al heel vaak om gevraagd en je krijgt helaas steeds hetzelfde antwoord; nl dat mobiel en internet en tv in de KPN BV verschillende divisies en kostenplaatsen zijn. Daarom zou het niet kunnen. Onzin natuurlijk want als het bij Ziggo kan waarom dan niet bij KPN.

Reputatie 7
Badge +21

Goeie vraag want dit is ook iets wat wij heel graag zouden willen. Ik heb er al heel vaak om gevraagd en je krijgt helaas steeds hetzelfde antwoord; nl dat mobiel en internet en tv in de KPN BV verschillende divisies en kostenplaatsen zijn. Daarom zou het niet kunnen. Onzin natuurlijk want als het bij Ziggo kan waarom dan niet bij KPN.

Dat klopt niet @HansBakker 
Ook bij Ziggo krijg je twee facturen een voor internet en TV en een voor mobiel
 

Reputatie 7
Badge +24

Wat is het probleem eigenlijk als je 2 facturen krijgt? Waarom wil men zo graag 1 factuur? Ik vind het juist wel lekker overzichtelijk als het gescheiden is in aparte facturen.