Kerst cadeau December KPN 2017

• 3 december 2017
  • 19 reacties
  • 683 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Bedankt KPN voor het geven van het kerst cadeau voor klanten voor de maand december 2017☺

19 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Graag gedaan ronald58!

Jij bedankt voor dit leuke bericht 🙂
Badge
IK las er toevallig net wat over. Ik heb alleen een sms gehad over 5 gb. Maar ik heb geen mail gehad over de films en heb ook helemaal niks vernomen via mail of post over de e-books. Hoe kan ik aan de code komen?
Reputatie 4
Badge +4
Goedenavond Limburg 1975

Vreemd dat je niets ontvangen heb van mail of post.van het cadeau.
Want het zou voor elke kpn klant moeten gelden.
Op tv bij berichten zou je moeten zien dat je 5 films gratis van demand kan uitkiezen.
Van bol.com kan je 3 boeken met codes gratis aanvragen
De 5 gigabite heb jedus wel via SMS gekregen

Heb je bij privé Van mijn Kpn instellingen de termen via brief of email, of telefoon gemerkt met x
Want dat zou de reden kunnen zijn dat je de e-book en films niet automatisch ontvangt.
De code etc kan je zo opvragen bij kpn moderators and others die hier op het forum zitten.
Die helpen je wel hiermee!😃
Als de codes allemaal hetzelfde zijn? Kan ik die zo aan je doorsturen
Succes ronald58
Badge
Goedenavond Limburg 1975

Vreemd dat je niets ontvangen heb van mail of post.van het cadeau.
Want het zou voor elke kpn klant moeten gelden.
Op tv bij berichten zou je moeten zien dat je 5 films gratis van demand kan uitkiezen.
Van bol.com kan je 3 boeken met codes gratis aanvragen
De 5 gigabite heb jedus wel via SMS gekregen

Heb je bij privé Van mijn Kpn instellingen de termen via brief of email, of telefoon gearceerd met ×
Want dat zou de reden kunnen zijn dat je de e-book en films niet automatisch ontvangt.
De code etc kan je zo opvragen bij kpn moderators and others die hier op het forum zitten.
Die helpen je wel hiermee!😃
Succes ronald58

Ik had per post op groen staan en per mail op grijs. Heb ze nu beide op groen gezet. Ok ik zal een moderator aanspreken op het forum of als ze dit lezen mogen ze mij ook aanspreken. 😉 Ik ga nu eerst voetballen kijken
Leuk die positieve berichten, maar hoe kom ik nu aan de code voor de e-Books.?
Reputatie 4
Badge +4
Voor de duidelijkheid, ,*Brigfm

Ps En is het gelukt Limburg 1975?:🤔

*Allereerst van harte Welkom op het forum.:😉

De codes krijg je van de e -books in de mail van kpn die je dan zou moeten gehad moeten hebben.
En te besteden bij bol.com.
De moderators kijken ook mee op het forum ,hint 😉 en die kunnen je van antwoord en hulp voorzien
En anders contact opnemen met klantenservice 0800-0402
Succes ronald58
Bedankt, Ronald 58, voor je reactie. Er heeft geen moderator gereageerd en ik zal volgende week maandag dus maar eens gaan bellen met de klantenservice. Zo’n leuk cadeau is echt iets voor mij!
Sms met 5 gb extra heb ik wel wel ontvangen.
Reputatie 7
Badge +28
Sorry voor de late reactie Limburg en Brigmf! Als je geen mail met codes hebt ontvangen kun je die hier opvragen: Heb je geen code ontvangen?

Het is mij in ieder geval gelukt om met deze pagina de cadeaubon voor Bol op te vragen 🙂 Ik hoor graag of dat bij jullie ook het geval is!
Sorry voor de late reactie Limburg en Brigmf! Als je geen mail met codes hebt ontvangen kun je die hier opvragen: Heb je geen code ontvangen?

Het is mij in ieder geval gelukt om met deze pagina de cadeaubon voor Bol op te vragen 🙂 Ik hoor graag of dat bij jullie ook het geval is!
Dank je wel, Joran. Vandaag de code ontvangen en na enig puzzelen de drie e-Books kunnen bestellen!
Reputatie 4
Badge +4
Goedenavond,
Ook ik heb even een vraag bij bestellen van de 3 -Books die we vanavond wilden doen.
Als ik de 3 e books in de mand doe, met de 3 codes die daaraan gekoppeld zijn, dan heb ik bij de bestellijst
BV de 3 boeken 7,99 en 7,99, 7,99 euro = 23,97 -5 euro = 18,97 euro.die je dan zou moeten betalen?
Dus dat zou betekenen dat je wel voor die e-books betaald, met korting.

Of doe ik iets verkeerds? Dat het echt gratis is?

Graag info en advies.
Reputatie 7
Badge +27
Goed dat het gelukt is e-boeken te bestellen, Brigmf

Het is echt gratis, Ronald. Ik vermoed dat je dan e-boeken hebt toegevoegd die niet onder de actie vallen. Je kunt uit de 30 boeken op deze pagina kiezen. Je kortingsbedrag zou dan ook €23,97 moeten worden.
Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen Erik,

Bedankt voor je respons,
Vreemd dat hij dat dit niet aangeeft?

Ik heb echt deze 3 -boeken gedaan die onder de actie KPN Einde jaars actie vallen.
De obsessie

EBOOK

De obsessie

Nora Roberts

Nederlandstalig - E-book

Direct beschikbaar
Aantal
€ 7,99
Verplaats naar verlanglijstje
Verwijder
Blijf dichtbij

EBOOK

Blijf dichtbij

Harlan Coben

Nederlandstalig - E-book

Direct beschikbaar
Aantal
€ 7,99
Verwijder
Safe haven

EBOOK

Safe haven

Nicholas Sparks

Nederlandstalig - E-book

Direct beschikbaar
Aantal
€ 7,99
Verwijder
Cadeaukaart- of kortingscode
Code invoeren
Totaal artikelen (3) € 23,97
Indicatie cadeaubon(nen) Tooltip - € 5,00
Totaal € 18,97

Zoals je ziet gaat er maar 1 x 5 euro af? op mijn Bol. com account.

Hoe kan ik nu deze 3 e books gratis krijgen bij bol..com?
Reputatie 4
Badge +4
Dit is de screen ervan
De e-books zijn echt gratis. Aanvankelijk staat er inderdaad €23,97 vermeld om te betalen. Ga je echter verder met het bestelproces dan staat de korting van €23,97 wel vermeld en is de rekening €0,00. De e- books komen snel binnen 😊
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Brigfm,

Dat is het hem nu juist.😉

Als ik dat in de winkelmand zet met de codes dan zie je wat ik boven heb vermeld.

Dus als ik verder zou gaan , moet ik ,18,97 euro betalen, wat ik dus niet doe

Hoe heb je het gedaan ?
Reputatie 7
Badge +27
Dat zijn inderdaad boeken uit de actie. Kun je me, in privébericht, eens de code sturen die je gebruikt hebt, Ronald? Dan controleer ik hier of dat de goede is.
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb het probleem zelf weten op te lossen met contact op te zoeken met bol.com
Bleek in de code een foutje in te zitten, vandaar hij niet pakte.
En is door hun rechtgezet.
Nu heb ik de 3 books ook gratis.
Maar toch bedankt Erik,😉
Reputatie 7
Badge +27
Super! Goed om te horen, Ronald. Geniet van je boeken 🙂

Reageer