Beantwoord

kerst groet

  • 20 December 2019
  • 11 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

IK wenst de moderators. EN alle forum Vrienden een fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2020 .🎄🎇🎄

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 December 2019, 08:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik wens u ook fijne feestdagen en een mooi 2020. 

Reputatie 7
Badge +22

Van hetzelfde! 👍🏼

Ik wens jou @cornelis48 en iedereen ook fijne feestdagen en een goed nieuwjaar.

Reputatie 7
Badge +30

Namens het forumteam ook de beste wensen voor jou, @cornelis48

Reputatie 7

Wat attent van je, @cornelis48. Fijne feestdagen en een gelukkig 2020

 

Reputatie 5
Badge +4

 

Wat een leuk bericht, Cornelis! :relaxed:

Jij en iedereen een fijne kerst :star: en een veilige jaarwisseling :hand_splayed_tone2: :eyes: . (aan nieuwjaarswensen doe ik niet meer)

Ik wens ook iedereen fijne feestdagen toe en een voorspoedig 2020 (vooral Peter 😉).

 

btw Peter, waarom doe je niet meer aan nieuwjaarswensen? Of is dat te privé?

Aantal jaren achter elkaar:
Sterfgevallen i.d. familie (elk jaar 1 of 2); kanker (die leeft nog); ook andere niet nader te noemen niet echt leuke dingen.

Hoe kan je nou iemand een 'gelukkig nieuwjaar’ wensen. Een jaar is lang!

Op een verjaardag zeg ik ook altijd:”Gefeliciteerd met het afsluiten van je (bv) 81ste jaar”.

Ja, dat is wel heftig Peter. Daarom zeg ik ook nooit Gelukkig Nieuwjaar, want geluk is we heel betrekkelijk. Maar iemand iets goeds of voorspoed WENSEN kan toch? Het is en blijft een wens, waarvan je hoopt dat hij uitkomt. Maar alle respect voor jouw zienswijze Peter. 

Reputatie 7
Badge +9

IK begrijp je PeterG. JE weet dat ik ook een dochter EN broer verloren heb .in een jaar tijd.  maar toch wenst lk iedereen het alle BESTE en jou ook natuurlijk 🎄🎄🎇👍😀