Vraag

Klacht klantenservice

• 17 januari 2017
  • 0 reacties
  • 99 keer bekeken

Reputatie 1
Hopelijk zit ik in het juiste forumonderdeel met mijn klacht over de klantenservice. Zo niet dan verplaats het maar. :)

Voor ik begin moet ik zeggen dat ik ook weleens mensen aan de lijn krijgen die echt naar je luisteren en meedenken. Ik wil dus niet iedereen over één kam scheren.

Maar man o man, wat ik het toch moeilijk om de juiste informatie naar boven te krijgen. Elke keer als je belt krijg je een ander persoon aan de lijn en elk persoon heeft zijn of haar eigen versie van de mogelijkheden. Ik snap hier werkelijkwaar helemaal niets van. Of iets kan of iets kan niet, daar hoeven geen 6 verschillende verhalen over worden gegeven. En dan heb ik het niet over een eenmalig iets maar over diverse onderwerpen waar ik dit heb meegemaakt. Ik vergelijk de KPN klantenservice met die van de Belastingdienst, die weten ook totaal niet waar ze het over hebben. En het leuke is, als zij verkeerde informatie geven dan zijn ze daar niet voor verantwoordelijk. Ben benieuwd hoe dat bij de KPN zit.
Ook heb ik diverse malen meegemaakt dat afspraken niet terug te vinden waren omdat men domweg het gesprek niet had gelogd.

Ik wil b.v. mijn incassodatum aanpassen. (heb daarover al een ander topic geopend dus gebruik dit alleen even als voorbeeld) Ik heb inmiddels al diverse verhalen gehoord, stuk of 6 volgens mij. Die variëren van het kan wel naar het kan niet en alles wat er tussen in zit. Nadat ik door een jongeman werd "geholpen" die dacht dat hij God was, heb ik een klacht ingediend. DUIDELIJK erbij aangegeven dat ik ná 12:00 uur gebeld wilde worden maar natuurlijk, dát bericht wordt totaal genegeerd. (is niet de eerste keer) Uiteindelijk kreeg ik een mevrouw aan de lijn die totaal niet meedacht en als een zacht ei maar bleef herhalen dat het haar speet en onze excuses en meer van dat maar concreet meedenken of überhaupt iets van gevoel was er niet te bespeuren. Ik heb daarop maar gedag gezegd en de verbinding verbroken. Ik voelde mij totaal niet geholpen door haar!!

- Hoe moeilijk is het om de juiste informatie te geven aan de klant? Er zijn regels opgesteld maar schijnbaar worden die door elke medewerk(st)er anders geïnterpreteerd.
- Hoe moeilijk is het om afspraken na te komen? Als ik mij afspraken niet nakom dan krijg je een helehoop problemen maar KPN kan er schijnbaar met de pet naar gooien.
- Hoe moeilijk is het om een gesprek te loggen? Moet ik nu echt al mijn gesprekken gaan opnemen omdat een KPN medewerker het verrekt om het gesprek te loggen?
- Wat is er gebeurt met "de klant is koning"? Waarmee ik niet bedoel dat men alles van een klant moet pikken maar dat er wat aan de service verbeterd kan worden, dat is mij wel duidelijk.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer