Klacht op parkeergedrag medewerker

  • 15 October 2021
  • 17 reacties
  • 554 keer bekeken

Klacht betreft een KPN auto die ongeacht de plaats die er is , bij mij voor het raam gezet wordt.

Ik heb de persoon aangesproken maar die is eigenwijs, ik heb uitgelegd dat ik geen zin heb om tegen een grote sticker van de KPN te kijken, vooral het weekend.

Antwoord bestuurster is dat ze een kind heeft en snel in de auto wil wezen en dat het makkelijk is.

Terwijl ze hem 5 meter naar achter kan rijden, en niemand er last van heeft.

Mevrouw zet hem maar neer ze wil en dat is haar goed recht, maar als er een plekje is waar niemand last van heeft ????????

En ik vraag me af of ze wel haar kinderen naar school mag brengen brengen en halen met deze bedrijfsauto?? 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Klacht betreft een KPN auto die ongeacht de plaats die er is , bij mij voor het raam gezet wordt.

Ik heb de persoon aangesproken maar die is eigenwijs, ik heb uitgelegd dat ik geen zin heb om tegen een grote sticker van de KPN te kijken, vooral het weekend.

Antwoord bestuurster is dat ze een kind heeft en snel in de auto wil wezen en dat het makkelijk is.

Terwijl ze hem 5 meter naar achter kan rijden, en niemand er last van heeft.

Mevrouw zet hem maar neer ze wil en dat is haar goed recht, maar als er een plekje is waar niemand last van heeft ????????

En ik vraag me af of ze wel haar kinderen naar school mag brengen brengen en halen met deze bedrijfsauto?? 

 

Dat laatste is iets tussen de betreffende monteur en haar manager.
Uiteindelijk is voor deze parkeerplaats ook gewoon wegenbelasting betaald. Dus of u het er nou mee eens bent of niet is het inderdaad haar goed recht om daar te parkeren. Het beste is om toch nog eens contact met mevrouw op te nemen en je situatie uit te leggen. Als het echt vijf meter verder is kan ik me haast niet voorstellen dat ze het niet doet. 

 

In ieder geval is het wel een mooi schoon busje, ik zie ze helaas weleens anders. 

Of het busje schoon is of niet, dat interesseert mij geen ***. Ik heb gevraagd of ze hem 5 meter naar achter kon rijden maar dat kan  ze niet, omdat ze hem amper in deze parkeerplaats kan krijgen.

Ze woont hier pas in een flat naast mijn huis, en ik heb het al een paar keer gevraagd Ik, Hussel. (rare naam) maar ze snapt het niet.

Maar ik heb het ook op nog meer media gezet, dus komt goed. o.a Klachtenkompas.

En ben jij bij de gesprekken geweest ofzo met je “Als het echt vijf meter verder is kan ik me haast niet voorstellen dat ze het niet doet” als ik dat zeg dan is dat zo.

En ja ze mag daar parkeren, maar ik heb als rechercheur bij de FIOD een herseninfarct gehad en wil niet naar een grote sticker van de KPN kijken, dan wordt ik zot. En ik ben niet de enige bewoner die hem niet voor de ramen moet.

Je gaat toch niet vertellen dat er geen rare knakkers bij jullie werken he?? Dan moet je eens op klachtenkompas kijken.

 

Bedankt Ik, Hussel 

Ik, John

ps. Ben jij van de helpdesk? dan moet ik jouw niet hebben. kijk hierboven wat een ander zegt over de helpdesk.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hallo @John En Esther , als dit een officiële openbare parkeergelegenheid is waar jij jouw auto ook zou mogen parkeren, ben ik bang dat je daar niets tegen kunt doen.

 

Nee dat staat er toch ook , ik heb alleen gevraagd of de auto op de parkeerplaats daarvoor kon zetten.

maar dat is teveel moeite, ik weet als belastingmedewerker ook wel dat ze daar mag parkeren, maar de irritatie van die grote sticker is groot. En dat een weekend lang.

Maar dat is maar1 keer want dan ik 1 van mijn auto’s daar neerzetten.

Reputatie 7
Badge +12

@John En Esther ik ben iemand met hetzelfde busje voor mijn deur, wel een ander kenteken. Ik probeer alleen maar mee te denken. Hopelijk is het parkeerprobleem snel opgelost en heeft ze een zaterdagdienst zodat je morgen je eigen auto voor de deur kan zetten. 

Prettig weekend! 

Hussel is overigens een verwijzing naar KPN Hussel

Ja dat zou ook en oplossing zijn, ikzelf parkeer mijn auto’s achter mijn huis. Jammer voor de overige bewoners dat ze niet meer kunnen parkeren maar ik ga 1 auto op die plek zetten.

Ze heeft nog een oude oude auto die ze in de garage zet, ze kan hem ook omruilen. Zelf woont ze in een flat dus heeft nergens last van, voor iedereen die in een gewoon huis woont, is het rot vervelend om een bus met KPN voor je raam te hebben.

Maar als ze weggaat maandag zet ik een auto neer en klaar!

 

Prettig Weekend

Reputatie 7
Badge +12

Ja dat zou ook en oplossing zijn, ikzelf parkeer mijn auto’s achter mijn huis. Jammer voor de overige bewoners dat ze niet meer kunnen parkeren maar ik ga 1 auto op die plek zetten.

Ze heeft nog een oude oude auto die ze in de garage zet, ze kan hem ook omruilen. Zelf woont ze in een flat dus heeft nergens last van, voor iedereen die in een gewoon huis woont, is het rot vervelend om een bus met KPN voor je raam te hebben.

Maar als ze weggaat maandag zet ik een auto neer en klaar!

 

Prettig Weekend

In de garage kan dan helaas niet, alle voorraad die ze overdag gebruikt word in de nacht bijgevuld. Dus zie je om 3 a 4 uur iemand in de bus rommelen hoef je geen 112 te bellen. Dit is dan de bezorger. 

zou ik ook niet doen, al willen ze hem jatten. Maar dat hoef ik niet uit te leggen...lijkt me sterk dat hij bijgevuld wordt hoor. Dat heb ik nooit gezien bij dat ding….

 

EINDE conversatie.

Reputatie 7
Badge +12

 

Afgelopen winter, die van mij werd om 02:51 gevuld. Meestal slaap je en merk je het daardoor niet. Ik heb het zelf ook maar 1 keer gezien. Snap niet zo goed waarom je me in twijfel trekt. Gok ook dat dat de reden is waarom de collega hem daar parkeert omdat hij voor het huis op de parkeerplaats moet staan omdat hij anders niet word gevuld. 

 

Nee hoor dit is een nieuwbouw wijk  met te weinig PP, maar als zij thuiskomt is er parkeerplaats zat en voor de deur. Zoals ik al zei als 5b mtr naar achter had gereden was er geen reden tot klagen. Maar dit is geen buurt voor bedrijfswagens want ze word overal weggejaagd omdat ze voor de ramen staat. En door de week is er geen  klagen, alleen het weekend staat er 3 dagen zo’n grote sticker voor de ramen terwijl het niet hoeft. Ga niet zeggen dat jij dat niet erg vindt?? Ik heb van de week een gesprek met iemand van KPN dus we zullen het wel horen, ……..

Hallo @John En Esther je kunt ook in een wijk gaan wonen waar geen ‘arbeiders’ met bedrijfsbussen wonen. Kost iets meer, maar dan heb je ook totaal geen last meer van bedrijfsbussen.:wink:

 

Wat denk je dat gemiddeld deze huizen kosten, dit is het duurste gedeelte. Er staan hier huizen van 450.000 tot aan de overkant 3,500.000 ik weet niet wat je in je hoofd haalt, maar je moet niet meedoen alsof je ergens verstand van hebt. Zij woont in een flat van 1100,00 huur.

Dit is een dure nieuwbouw wijk. :sunglasses:

Kijk ik ga niemand op zijn baan aanvallen maar af en toe zijn het de bijdehandjes die alles weten, en dan werken ze bij de KPN. Woon jij in een huis van 600.000 of iets??

Hier in de buurt wonen er 2 met een bus Ziggo en KPN.

Maar die van Ziggo zet hem altijd op een plek rond de flat op een plek waar niemand er last van heeft.

Reputatie 6
Badge +6

Eerste wereldproblematiek 2.0 dit.

Einde conversatie.

Heel veel sterkte met deze verschrikkelijke situatie!

@John En Esther  Bel de rijdende rechter, kassa, vara, sos hulpdiensten, doe de gordijnen dicht.

Zolang ze wegenbelasting betalen kan jij daar niets aan doen. Maar dat schijn jij te weten als belastingmedewerker🚨😅🎃

Ik snap die bestuurder ook niet zelf zou ik dit niet willen maar ze is wel vrij om te doen wat ze wil.

Je kan overal wel een punt van maken. Zijn er geen belangrijke dingen in de wereld? 
Geniet van je leven en gun dat andere ook!