Klacht over administratie

• 1 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 5575 keer bekeken

Ik ga er even gemakshalve van uit dat KPN elk gesprek opneemt dat de helpdesk-medewerkers voeren met een klant. En ik hoop dat jullie het gesprek dat ik zo net heb gehad met een medewerkster, zullen gebruiken in de trainingen als voorbeeld hoe je je als medewerker van de KPN niet moet gedragen!
Ik heb net een medewerkster gesproken van de administratie, na te zijn doorverwezen door een medewerker van de storingsafdeling (waar ik zeer netjes en kundig ben geholpen). Nadat ik aan de medewerker mijn probleem probeerde uit te leggen ben ik zeer onvakkundig geholpen door de dame in kwestie. Natuurlijk heeft ze geen onvertogen worden gebezigd (daar is ze net te bijdehand voor!), maar ze kapte mij in het gesprek af, snauwde en plaatste mij in de wacht zonder dit aan te geven. Verder liet ze mij een contactformulier van de kpn-website opzoeken via...GOOGLE! En toen ik aangaf dat ik die daar niet kon vinden tussen de vele hits (van andere website) klonk ze nog geïrriteerder!
Als ik een klachtenformulier moet invullen is dat echt geen probleem, maar zorg dat jullie collega's precies kunnen aangeven waar die op de website staan. En als de dame in kwestie geen zin heeft in haar werk, dan adviseer ik haar een andere baan te zoeken. Ze haalt haar collega's naar beneden die wel erg hun best doen om de klant bij te staan. Voor jullie informatie; de collega die mij doorverwees naar de administratie was bijna een uur met mij telefonisch in de weer om mijn modem weer aan de praat te krijgen! En na zo'n fijne service ontvang je de koude douche van een niet gemotiveerde medewerker. Jammer!

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Rowin en Grace,

Vervelend dat je deze ervaring hebt gehad en ik ga dit ook zeker intern doorzetten om dit onder de aandacht te brengen. Ik ben dan ook erg blij met je signaal en dat je dit bij ons meldt. Graag zou ik in een privébericht extra informatie ontvangen, om te kijken of we dit gesprek kunnen achterhalen. Zou je ons je klantnaam, postcode, huisnummer en indien bekend het tijdstip van dit gesprek kunnen sturen? 

Ik wil je mijn excuses aanbieden voor deze ervaring en daarbij terugkomend op de reden dat je contact met ons hebt opgenomen. Is het ondanks de toon van het gesprek uiteindelijk wel opgelost? Als ik je via deze weg verder van dienst kan zijn, dan wil ik je vragen om je vraag of klacht te uiten, zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reputatie 4
Badge +3
Op zich is het ook wel netter om geen namen te noemen...

Reageer