Klacht over de helpdesk

• 29 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 350 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik zou eens willen pleiten voor een onderzoek naar het functioneren van de helpdesk, vaak is deze prima hoor en soms echt geweldig, maar het komt mij iets te vaak voor dat als ik een lastige vraag heb, ik in de wacht word gezet en prompt wordt de verbinding na een minuut verbroken, ik wordt nooit terug gebeld met een excuus. Een enkele keer wel en dan heb ik ook het gevoel dat de verbinding echt werd verbroken door een technisch probleem, maar ik heb wel eens het gevoel er gewoon af gegooid te worden omdat de vraag te moeilijk is. Laatst vroeg ik of ik fox eredivisie internationaal erbij kon hebben, maar ik heb eredivisie live al 3 maanden gratis, daar heb ik 10 minuten voor in de wacht gestaan omdat ze het antwoord niet meteen wist en daarna werd de verbinding verbroken, kon dus weer helemaal achteraan de rij beginnen, daarna was het antwoord binnen een halve minuut gegeven. Je kan niets bewijzen, ik heb deze geluiden al eerder op het forum gehoord. Volgens mij zijn die gesprekken best terug te roepen want ze nemen toch alles op wegens trainingsdoeleinden?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik ben het wel redelijk met je eens. Op veel vragen hebben ze geen antwoord, maar pakketten aansmeren kunnen ze als de beste!

De meeste vragen stel ik op het forum, en vaak zijn ze al te vinden via een goede zoekopdracht. Ik bel echter alleen nog als ik iets "dringends" heb of iets simpels zoals een Experiabox omwisselen

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Dag Danny,

Bedankt voor je uitgebreide feedback! Hoewel we liever positieve ervaringen zien, is het goed dat je de negatieve ervaringen ook bespreekbaar maakt. Hier is duidelijk ruimte voor verbetering. Een deel van de gesprekken wordt inderdaad opgenomen en gebruikt in evaluatiegesprekken tussen manager en medewerker. Het kan voorkomen dat iets intern uitgezocht of nagevraagd wordt. 10 minuten in de wacht staan is daarentegen geheel buitensporig, de verbinding mag ook zeker niet verbroken worden. Erg jammer om te horen. Mijn excuses voor deze vervelende ervaringen!

Kan ik op dit moment nog iets voor je betekenen? We helpen je op het forum altijd graag verder!

Reputatie 7
Ik heb het al lang opgegeven om via klantenservice aan antwoorden te komen.

Ik heb het al eerder geroepen, maar bij mij zijn 80% (serieus tachtig procent) van de gesprekken geëindigd met een tuut, tuut, tuut geluid. Misschien stel ik bijna alleen maar "moeilijke" vragen. ;)

TS snijdt hier een zeer terecht punt aan, ook ik zou wel eens willen horen welke acties KPN onderneemt om de efficiëntie, effectiviteit en klantvriendelijkheid van KS te verbeteren. Maar ja, ook dat heb ik geloof ik al meerdere keren op het forum gepost.

Reageer