Klacht over medewerker KPN

• 1 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 795 keer bekeken

Wij hebben een internet + bellen + televisie abonement.Tot vandaag was alles naar tevredenheid.

Vanavond om 21.00 uur werd ik gebeld op mijn mobiel door een medewerker van kpn.Met de vraag of ik een soort update van ons abonement wilde.Dan kregen we meer MB internet en nog van alles extra, voor hetzelfde geld. Er moest dan wel een nieuw modem komen. We kregen een proeftijd en als het ons niet beviel dan konden we zo weer terug. Ik zei dat ik dat ff wilde overleggen met mijn vrouw. De medewerker vroeg toen 'waarom?' (domme vraag natuurlijk). Hij vond dat het toch logisch was dat we deze update wilde. Ik heb toen toch ff met m'n vrouw overlegd. We hebben toen gezegd dat we het niet wilde, omdat ons abonement prima werkt, en met een nieuw modem heb je wellicht weer storingen en dergelijke. Je hoort immers van iedereen klachten over kpn. Ons motto is 'goed is goed,niet aan prutsen' . De reactie van de medewerker was ronduit verbijsterend! Hij zei: (letterlijk geciteerd) "Ik dacht dat u uw vrouw ging overtuigen, maar het is wel duidelijk wie bij u de broek aan heeft". Ik was totaal verbijsterd en dacht dat ik het verkeerd had gehoord. Dus ik zei: Wat zegt u!!!!???? En hij herhaalde het doodleuk nog een keer. Ik was natuurlijk laaiend kwaad, en heb gezegd dat ik het schandalig vond en dat ik de verbinding ging verbreken.Dat heb ik toen gedaan. Wij zijn op dit moment nog steeds verbijsterd hierover. Wij overwegen zelfs om definitief te breken met kpn. Maar voor het zover komt wil ik graag tekst en uitleg van kpn en op z'n minst een welgemeend excuus.Want dit is natuurlijk te schofterig voor woorden.Wie weet wat deze man nog meer had gezegd als ik de verbinding niet had verbroken?!Ik heb helaas de naam van de medewerker niet onthouden.Het was in elk geval een jonge vent, die nogal gefrusteerd overkwam.Ik hoop dat we dit soort praktijken nooit meer mee hoeven te maken.Ben benieuwd naar de reactie van kpn.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste Arné,

Ik heb jouw bericht met verbazing doorgelezen en wil je allereerst mijn oprechte excuses aanbieden. De opmerking van deze medewerker en de manier waarop dit gesprek is verlopen is absoluut niet de manier waarop wij als bedrijf willen communiceren. Ik ben behoorlijk geschrokken dat dit op deze manier is gebeurd.

Ik ga mijn best doen te achterhalen welke medewerker contact heeft opgenomen en zorgen dat hij hierop aangesproken wordt door zijn manager. Mag ik je daarvoor, in een privébericht, vragen om je postcode, huisnummer en naam contractant? Ik kan niet beloven dat ik hierover terugkoppeling ontvang, wel dat een dergelijke manier van reageren niet zonder represailles kan blijven.

Nogmaals, mijn oprechte excuses. Ik zie je privébericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer