Klacht over medewerkers KPN

• 4 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2889 keer bekeken

Wij wonen naast een schakelcentrale van KPN. Dagelijks rijden monteurs af en aan, in personenauto's en in bestelwagens (soms met aanhanger).

De centrale is alleen te bereiken door over een klein stukje van onze eigen weg te rijden. Geen probleem op zich, alleen wordt elke keer de bocht te kort genomen (met name door de bestelwagens met aanhanger), waardoor ze door onze tuin rijden.

Ik heb al verschillende keren geprobeerd om hier iets tegen te doen, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik heb zelfs een stukje extra bestraat en zogenaamde "varkensruggen" gelegd, maar ook dat was niet voldoende.

Het is op zich een stukje tuin waar ik niet zo veel mee doe, maar het gaat van kwaad tot erger. De kuilen worden dieper en dieper, de beplanting heeft al lang het loodje gelegd en het algehele aanzicht wordt er ook niet beter op. Ik heb er iedere keer een hoop werk aan. En daarbij; ik heb recht van overpad gegeven voor mijn weg, maar dat is geen vrijbrief om door mijn tuin te karren.

Het gaat om de centrale met objectnummer 05240

Graag uw reactie.

foto 1.JPG

foto 3.JPG

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Lars,

Wat een vervelende situatie. Het lijkt me een kleine moeite om iets attenter te zijn voor andermans bezit. Ik vind dit erg spijtig om te lezen.

Ik wil hier graag melding van maken bij het betreffende monteursrayon. Ik kan zelf helaas niet zoeken op objectnummer, zou je je adresgegevens in een privébericht kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 7
Badge +8
om even voor de rijdende rechter hier te spelen. 

:p

is dat stukje tuin volgens de gemeente kavels van u ? zoja dan zou ik gewoon de stenenmuur verplaatsen (doortrekken vanaf de heg). bijvoorbeeld met gevulde schanskorven, helemaal totaan de ingang dus ook de verticale stenen onderaan de foto weghalen zodat het inrijden wel anders moet gebeuren.

als het grondgebied niet van u is zal dit een zaak zijn die de gemeente(werken) moet oplossen. Die zijn verantwoordelijk voor openbare wegen en veilige aansluitpunten daarop.

Reputatie 1
LarsBaartmans schreef:

"De centrale is alleen te bereiken door over een klein stukje van onze eigen weg te rijden"

Het gaat hier om een stukje "eigen grond", KPN is wel degelijk verantwoordelijk voor herstel / schadevergoeding. Ook ik, had op eigen grond gewoon het muurtje een verplaatst. Gezien de schade had ik deze eerst verhaald, en daarna op KPN kosten het muurtje verplaatst naar de rand van het eigen grond gebied.

Reageer