Koersdoel KPN 4 euro

• 21 juni 2014
  • 14 reacties
  • 1695 keer bekeken

Wat denken jullie waar KPN uiteindelijk op uit zal komen? Over pak hem beet 2 a 3 jaar?

4 euro?

14 reacties

Reputatie 2
Badge
Nou, ik had aandelen KPN gekocht toen het aandeel rond de 12 euro stond, toen het na jaren van 3 euro naar 11 euro was geklommen dacht ik nog even te kunnen wachten máár helaas, aandeel kelderde..

Kwestie van een jaar of 10 wachten, dan zal KPN wel weer rond de 15 euro staan..
hoeveel euro heb je in totaal verloren? :$

Reputatie 2
Badge
Zolang als ik blijf wachten tot het aandeel hoger staat dan tijdens mijn instap?! Niets haha, is een lange zit maar vertrouw er nog steeds op..

Sommige aandelen heb ik niet voor gewin, zo ook die van KPN.
net zoiets als een huis kopen? hopen dat ie weer duurder wordt? :@

Reputatie 2
Badge
Nee, van bedrijven waarover ik tevreden én klant ben, ga ik de aandelen niet verkopen hooguit op een piek om bij dal weer in te stappen.
oke ik heb een beleggersrekening, maak me niet zo druk om een koers. het is wel zo dat bij een grote daling ik geen geld verdien, maar verlies. dat heb jij met "jouw" bedrijven ook. Je bent dus deels eigenaar van kpn?

:D

Reputatie 2
Badge
Het zijn niet mijn bedrijven, het zijn puur investeringen uit solidariteit, gewoon omdat 't kan?!

Als het aandeel onderuit gaat, hoef ik géén droog brood te eten. De keerzijde is dan natuurlijk dat bij een stijgende koers ik het Nederlands Elftal nóg niet zou kunnen sponseren.

En het divident dat tegenwoordig uitgekeerd wordt?! Daar kunnen we nog niet eens van op vakantie..

Elke investeerder óf klant is toch gedeeltelijk eigenaar van het betreffende bedrijf?! Dat gaat dubbelop als je beide bent.

Reputatie 2
Badge
http://m.nu.nl/economie/3826105/carlos-slim-ziet-kpn-als-belegging.html

Hij is het in ieder geval met me eens, "slimme investering" aldus Carlos Slim.
Hij mag ook wel weer eens wat verdienen, alleen al om zijn verlies terug te halen :D

http://www.z24.nl/ondernemen/carlos-slim-lijdt-papieren-verlies-miljard-op-kpn

Reputatie 2
Badge
Zijn bewering vat ik ook op als sarcasme, zeker als je al verlies hebt geleden hard blijven roepen dat het een slimme investering is?! Daar bestaat hulp voor.

Máár voor hem is het als schaken, als je verliest begin je met een andere tegenstander een nieuw potje.
Reputatie 6
Badge +2
KPN is en blijft een overname kandidaat. Ik denk daarom dat KPN de 4 euro wel weer gaat aantikken.

Reputatie 2
Badge
Jeroen, de kans is groot dát KPN overgenomen wordt máár het is mogelijk om solo verder te blijven gaan zolang het klantenbestand stabiel blijft óf groeit én de aandeelhouders samen met de investeerders vertrouwen houden.

Speculaties over overnames doet een bedrijf niet goed, klanten en investeerders worden terughoudender!

Je ziet bij overnamegeruchten toch juist veel beweging?

Reputatie 2
Badge
Beweging is lang niet altijd positief voor het betreffende bedrijf.

Neem de overname van Ziggo door Liberty Global, na dat de overnamegeruchten werden bevestigd zijn er serieus véél klanten boos opgestapt, o.a. door het gelijktrekken van diensten tussen Ziggo en UPC zoals onbeperkt gratis bellen naar mede-abonnees.

En ja, er zijn wel wat klanten bij gekomen die géén klant van Ziggo wouden zijn máár dat tóch werden omdat UPC óók onderdeel is van Liberty Global.

Waar gaat het nou helemaal om?! Overnames kunnen positief uitpakken, maar dat is lang niet altijd zo.

Reageer