Kom jij ons superuserteam versterken?

  • 27 July 2022
  • 0 reacties
  • 5179 keer bekeken
Kom jij ons superuserteam versterken?
Reputatie 7
Badge +16

In de KPN Community vind je alles over onze diensten en producten. Je kunt zelf op zoek naar informatie, maar je kunt ook je vraag stellen aan de KPN community. De community wordt gevormd door onze klanten, moderators en KPN medewerkers. ZijĀ helpen je graag met duidelijke tips en goed advies. De meest actieve leden van onze community noemen weĀ superusers. Zij zijn het kloppende hart van het KPN Forum en ze staan elke dag klaar om met je mee te denken.Ā 

Wil jij ook Ć©Ć©n van onze superusers worden?Ā Hieronder leggen wij graag uit hoe dat werkt.

Wanneer ben je een superuser?
Een KPN superuser is heel belangrijk voor het KPN Forum.
Het huidige superuserteamĀ heeftĀ tienduizenden berichten en antwoorden geplaatst en op die manier veel van onze klanten geholpen.
Elke superuser heeft zijn eigen voorkeur en kennis. Of het nou gaat om de instellingen van je mobiele telefoon of het aansluiten van hardware op je thuisnetwerk, ze weten bijna altijd raad en denken graag mee.

Wat zijn de kenmerken van een superuser?
Een superuser heeft:

  • expertise opĀ het gebied van KPN producten en diensten
  • producten en diensten van KPN
  • een positief (kritische) houding naar KPN en de community
  • is gedrevenĀ om vanuit betrokkenheid het beste voor KPN en de community te willen
  • goede antwoorden die herbruikbaar zijn voor de community en haar bezoekers
  • een actieve bijdrage binnen de community
  • een vriendelijke en uitnodigende schrijfstijl
  • een technisch goed onderlegde achtergrond
  • offline contacten metĀ andere superusers en de moderators

Ā 

Hoe kun je een superuser worden?
Als je opvalt doordat je op een leuke manier veel andere communityleden helpt, kan je door het Team KPN Community of de huidige superusers aangedragen worden om superuser te worden.
We vragen je dan of je dit ziet zitten en nemen nog eens met je door wat het inhoudtĀ en wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Omdat we kwaliteit en behulpzaamheid het allerbelangrijkste vinden, kijken we regelmatig naar de activiteit en antwoorden van onze superusers. Het kan dus ook betekenen dat we op basis van deze analyse kunnen besluiten dat een communitylid geen superuser blijft. Ook dit is een gemeenschappelijk besluit.

Ā 

Wat is het voordeel van superuser zijn?
De hulp van onze superusers willen wij op een leuke manier belonen. Onze superusers krijgen daarom unieke mogelijkheden om een kijkje in de keuken te nemen bij KPN. Dat betekent o.a.

  • Toegang tot een privĆ©gedeelte van de KPN Community
  • Direct contact met de KPN moderators
  • Als eerste toegang tot informatie over nieuwe producten,Ā diensten en wijzigingen
  • Voorrang bij nieuwe pilots of producten
  • Uitnodigingen voor interessante webinars, leuke feestjes, borrels etc.

Ā 

Word jij Ć©Ć©n van onze superusers?

Vind jij het leuk om anderen te helpen, je kennis te delen op het gebied van techniek of KPN producten en diensten of draag je KPN en haar klanten een warm hart toe?Ā 
Dan komen wij graag met jou in contact!Ā 

Heb je nog vragen of wil jij je aanmelden? Stuur mij dan een PB!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.