Koud he?

  • 18 December 2021
  • 19 reacties
  • 244 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

Ik ben druk op de energierekening aan het bezuinigen, maar ik geloof dat ik toch maar eens de kachel aan moet zetten….

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Wel koud inderdaad..Maar het is erger geweest.Die kerstboom is volgens mij van plastic hoor:joy: (lol).

Reputatie 7
Badge +24

@huistijger Ik zou juist het raam opendoen. Het is buiten 7 graden, dan gaat het ijs vanzelf smelten. ;) 

Airco uitzetten ??? :grin:

Reputatie 7
Badge +10

Airco uitzetten ??? :grin:

 

 

🤷‍♀️
 

 


 

 

 

😎

Reputatie 7
Badge +22

😂 @huistijger en @Anneke-Anna een pilletje nodig??? 🤣🙈

-

Reputatie 7
Badge +22

😂 @huistijger en @Anneke-Anna een pilletje nodig??? 🤣🙈

wat is dat nou weer voor een opmerking?:thinking:

Heb je überhaupt gelezen dat @huistijger & @Anneke-Anna gek aan het doen waren? Blijkbaar geen gevoel voor humor? 

Heb je überhaupt gelezen dat @huistijger & @Anneke-Anna gek aan het doen waren? Blijkbaar geen gevoel voor humor? 

Tuurlijk wel.Maar dat zijn bijna alle topics van @huistijger :joy: Zo is hij gewoon:wink: .Maar ik snapte je reactie niet helemaal.Nu wel:wink:

Reputatie 7
Badge +22

Heb je überhaupt gelezen dat @huistijger & @Anneke-Anna gek aan het doen waren? Blijkbaar geen gevoel voor humor? 

Tuurlijk wel.Maar dat zijn bijna alle topics van @huistijger :joy: Zo is hij gewoon:wink: .Maar ik snapte je reactie niet helemaal.Nu wel:wink:

😂 Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden we langzamerhand corona-moe. 😉

😂 Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden zo langzamerhand corona-moe. 😉

Pfff…..Jazeker.Ik dacht net ook:Mijn god niet weer een lockdown hé?

 

Reputatie 7
Badge +22

😂 Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden zo langzamerhand corona-moe. 😉

Pfff…..Jazeker.Ik dacht net ook:Mijn god niet weer een lockdown hé?

 

Helaas wel!

 

Ik krijg de melding:je hebt nog geen toegang tot deze pagina.

Reputatie 7
Badge +24

😂 @huistijger en @Anneke-Anna een pilletje nodig??? 🤣🙈

Voor een paar euro kan ik voor jullie een paar pillen C8H9NO2 regelen. Stuur me een PB en hou het voor jezelf. :wink:

Reputatie 7
Badge +10

😂 @huistijger en @Anneke-Anna een pilletje nodig??? 🤣🙈

Voor een paar euro kan ik voor jullie een paar pillen C8H9NO2 regelen. Stuur me een PB en hou het voor jezelf. :wink:

Doe maar 20x100, moet lukken 😋 Voor €2 houd ik het voor mezelf 😎

😂 @huistijger en @Anneke-Anna een pilletje nodig??? 🤣🙈

Voor een paar euro kan ik voor jullie een paar pillen C8H9NO2 regelen. Stuur me een PB en hou het voor jezelf. :wink:

En ik heb nog
methylfenidaat  voor de echte liefhebbers, maar ja ik hou lekker alles zelf.:sunglasses:

Reputatie 7
Badge +22

Ik krijg de melding:je hebt nog geen toegang tot deze pagina.

Foutje van mij, ik heb de link weer weggehaald. Die werkt niet. 😉🙈

Reputatie 7
Badge +10

Als er nog behoefte is voor een kilo 1701 9910 laat maar weten 😎

Reputatie 7
Badge +21

😂pilletje nodig??? 🤣🙈

Nou @Dennis Schreve als het jouw hetzelfde is doe dan maar €1000.-dan mag je zelf dat pilletje wel houden.

Ik ben druk op de energierekening aan het bezuinigen, maar ik geloof dat ik toch maar eens de kachel aan moet zetten….

 

@huistijger gewoon net als ik 10 wollen onderbroeken aantrekken dan kun je ook in de winter met een korte broek rondlopen. :relaxed::wink: