KPN behandelt je klacht niet.

  • 10 January 2021
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

 

Digitale Assistent: Hoi! Je chat met de digitale assistent van KPN. Het is op het moment erg druk op de klantenservice. Ik help je daarom graag om eerst zelf het antwoord op je vraag te vinden.

Waar kan ik je bij helpen?
Ik: waarom heb ik nog steeds niks gehoord over mijn klacht?
Digitale Assistent: Een klacht? Daar help ik graag bij, want het is belangrijk dat we je klacht oplossen. Om je goed te kunnen helpen, heb ik een paar vragen. Allereerst, waar gaat je klacht precies over?
Ik: heb ik paar weken geleden al gemeld over vele fouten van kpn zie in mijn dossier
Digitale Assistent: Oké, duidelijk. Het is het makkelijkste om dit via de telefoon te bespreken. Dan kan een collega je direct helpen.Je kunt ons gratis bellen op het nummer 0800-0402. Als je inspreekt dat je een klacht hebt, kom je bij de juiste medewerker uit. Ik chat liever
Ik: Ik chat liever
Digitale Assistent: Helemaal prima, dat mag natuurlijk ook. Je kunt het chatgesprek met de medewerker achteraf opslaan en downloaden. Om je met een medewerker door te verbinden, heb ik wat gegevens van je nodig. Wat is je voornaam?
Ik: Richard
Digitale Assistent: Wat is je achternaam?
Ik: x
Digitale Assistent: Wat is je postcode?
Ik: ***
Digitale Assistent: Dank je. Wat is je huisnummer?
Ik: x
Digitle Assistent: Dank je voor je informatie. Ik verbind je nu door met een medewerker. Let op: Het kan even duren voordat er een medewerker beschikbaar is.
Elwin: Welkom! Je chat met Elwin. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor mij?
Ik: ja hoor
Elwin: Goedemiddag Richard, ik lees dat het hierbij gaat om een klacht die is ingediend wegens het verliezen van je opnames.
Ik: juist
Elwin: Ik zie dat de klacht daadwerkelijk wel is ingevuld maar dat je hiervoor niet wordt teruggebeld.
Ik: dus er wordt gewoon niks mee gedaan????? ik zou terug gemaild worden
Elwin: Je klacht komt op een stapel. Indien meerdere klanten aangeven dat zij dit probleem ervaren dan wordt het onder de loep genomen.
Elwin: Voor nu ontvang je geen communicatie van die afdeling hierover. De klachtenafdeling kan namelijk je opnames ook niet terughalen.
Ik: nou het gaat om eeb fout die jullie zelf gedaan hebben dus meer klachten zal daar niet over zijn
Ik: ik vind het nog al aso dat kpn niks laat horen terwijl dit wel toe gezegd is
Elwin: Mijn excuses als het daadwerkelijk is toegezegd dat er contact opgenomen zou worden.
Elwin: Echter, is die toezegging die is gedaan niet valide.
Ik: ik vind dat jullie een machtspositie misbruiken voor nieuwe klanten wordt alles beloofd en gedaan maar voor bestaande klanten doen jullie niks
Ik: ik ga hier wel meer werk van maken dit accepteer ik echt niet
Elwin: Kan ik je misschien met iets anders helpen Richard?
Ik: ja met mijn klacht ik wil dat ik hier over contact met iemand krijg die wel serieus naar jullie fouten kijkt
Elwin: Je klacht is al ingediend. Echter, zal hierbij geen contact worden opgelegd met jou hierover.
Elwin: Ik kan hier helaas niks aan veranderen :(
Ik: echt aso ik zal dit ook kenbaar gaan maken bij andere dat kpn weigert een klacht te behandelen
Elwin: Ik kan je hier helaas niet verder mee helpen. Is er misschien iets anders waar ik je wel mee kan helpen?

 

 

Meer mensen last van dit aso gedrag?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Jan van KPN 3 jaar geleden

Goedemiddag @Richard Baarda en welkom hier op het KPN Forum.

 

Net als Elwin wil ik je ook oprechte excuses aanbieden voor de manier waarop er met je klacht is omgegaan. Als er is toegezegd dat hierover nog contact met je wordt opgenomen dan moet dat natuurlijk ook echt gebeuren. Ik betreur het ten zeerste dat er geen opvolging aan je klacht is gegeven en ik snap heel goed dat je beter van KPN verwacht. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Nee sorry.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat wilt u nu eigenlijk? Je hebt excuses gekregen. Er is gezegd dat er niets meer aan te doen is. Wat wilt u nu nog?

Waar, buiten dat je zelf een paar keer het woord aso laat vallen is het aan de kant van KPN aso geweest, ik zie alleen een mis communicatie waar Elwin excuses voor heeft gegeven tot twee maal toe.:thinking:

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Richard Baarda en welkom hier op het KPN Forum.

 

Net als Elwin wil ik je ook oprechte excuses aanbieden voor de manier waarop er met je klacht is omgegaan. Als er is toegezegd dat hierover nog contact met je wordt opgenomen dan moet dat natuurlijk ook echt gebeuren. Ik betreur het ten zeerste dat er geen opvolging aan je klacht is gegeven en ik snap heel goed dat je beter van KPN verwacht.