Beantwoord

kpn bezorgt pakketten oude bewoners

  • 28 November 2019
  • 3 reacties
  • 223 keer bekeken

Wij krijgen pakketten bezorgd die bestemd zijn voor de oude bewoners van dit adres. Zelf zijn wij ook klant bij KPN, dus vreemd dat er blijkbaar 2 verschillende huishoudens op 1 adres staan bij KPN.

Ik wil dit oplossen, bij telefonische klantenservice is een wachttijd van meer dan 15 minuten. Bij chat zijn nog 42 wachtenden.

KPN is sowieso de afgelopen 2 jaar achteruit gegaan. Jammer, want wij hebben o.a. voor deze provider gekozen vanwege de kwaliteit bij de helpdesk.

Voor KPN:

Het volgende pakket voor de verkeerde gaat de vuilnisbak in.

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 November 2019, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Als je het netjes wilt oplossen heb je twee mogelijkheden. 

 

1/ Vul jouw volledige forumprofiel en zet bij het veld opmerkingen de naam van de vorige bewoners. 

 

2/ Stuur het pakket gratis terug naar dit adres: 

KPN

Antwoordnummer 10119 

2400VB Alphen aan den Rijn

(Gewoon inleveren bij een Post-NL -servicelocatie)

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Ergernis, ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Dit hoort ook niet te gebeuren. Vul inderdaad je forumprofiel in, en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Graag in het veld ‘persoonlijke opmerking’ de naam waarop de pakketten staan die bij je binnenkomen. Dan gaan we dit uitzoeken en herstellen.

Reputatie 7
Badge +28

Als je het netjes wilt oplossen heb je twee mogelijkheden. 

 

1/ Vul jouw volledige forumprofiel en zet bij het veld opmerkingen de naam van de vorige bewoners. 

 

2/ Stuur het pakket gratis terug naar dit adres: 

KPN

Antwoordnummer 10119 

2400VB Alphen aan den Rijn

(Gewoon inleveren bij een Post-NL -servicelocatie)

 

@Ergernis 

Is het (gratis) terugsturen van het pakket gelukt?

Bewaar voor de zekerheid het verzendbewijsje wat je meekrijgt bij het PostNL-inleverpunt.   

Â