KPN doet 't gewoon____weer niet

• 15 juni 2013
  • 3 reacties
  • 5881 keer bekeken

Beste KPN

sinds 1-3-2013 ben ik overgestapt op internet van telfort en heb toen mijn

internet bij jullie stopgezet.

Omdat ik bij telfort het contractnummer moest aangeven maar die niet terug kon vinden in mijn factuur heb ik het internet bij KPN zelf telefonische stopgezet.

Nu kom ik erachter dat de bankafschrijvingen nooit zijn stopgezet terwijl ik gewoon internet van Telfort heb met een Telfort Modem/Router sinds 1-3-2013.

ik heb al eerder problemen gehad met dubbele afschrijvingen terwijl ik maar 1 abbonnement had en dat heeft mij toen heel veel kopzorgen gegeven om uiteindelijk de afgeschreven bedragen terug te krijgen.

Ik had bij jullie InternetPlusbellen en heb nu dus ook geen telefoon om naar jullie klantenservice te bellen. Mischien zoals u weet of niet weet is bellen met prepaid naar een 0900 nummer HEEL ERG DUUR.  om u een idee te geven http://www.bellen.com/content/mobiel-naar-0900-nummers-bellen.aspx

bellen met prepaid kost gemiddeld €1.20 boven op het lokale tarief en een email adres van jullie klantenservice is niet duidelijk op jullie website aangegeven, ik kon het in ieder geval niet vinden in het doolhof van webpaginas.

Ik wil dus alsnog mijn abbonnement opgezegd zien worden en met inachtneming van de opzegtermijn de onrechtmatige afschrijvingen teruggevorderd zien. Ik vind het niet leuk dat ik maar op 1 manier contact kan opnemen met jullie klantenservice, bellen naar 0900 nummers is veel te duur met een prepaid telefoon, en 4 weken wachten op briefpost vind ik veel te lang daarom dat ik het probleem hier op het forum plaats.

ik hoop op hulp of contact met betrekking tot dit probleem dit is vooralsnog de enigste manier voor mij om contact met jullie op te nemen.

bij voorbaad heel erg bedankt.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste dennis_48_135,

Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen! Ik ontvang graag in privébericht je Naam(contractant), postcode en huisnummer. Dan ga ik het voor je uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Jowan

Reputatie 2
Badge +1

Hallo dennis_48_135,

Ik heb nog geen privebericht van je ontvangen. Is het probleem inmiddels opgelost? Zo niet dan ontvang ik graag je gegevens via een privébericht. Dan pak ik het op!

Met vriendelijke groet,

Jowan

ik heb een privebericht gestuurd met een nieuw account (dit account) omdat ik mijn wachtwoord niet

meer wist en hem ook niet opnieuw kan aanvragen.

Reageer