Kpn hotspot

• 10 februari 2013
  • 5 reacties
  • 9073 keer bekeken

Sinds een week of 3 is er geen hotspot dekking op schiphol in en om de D pier bagage hal genaamd TSD . hier was voorheen wel een wifi hotspot en maakte hier veel gebruik van omdat de dekking hier met het gewone netwerk zeer slecht is.

misschien kan een Mod hier navraag over doen want ik ben benieuwd wat er aan de hand is. 

Mijn contract loopt 10 mei af en als de wifi hotspot niet meer terug komt daar dan heeft het geen meerwaarde meer om bij kpn teblijven .

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Vinnie, 

Ik heb je signalering doorgezet naar de beheerders van onze hotspots accounts. Zij zullen hier verder naar kijken. Ik kan je helaas op dit moment geen indicatie geven wanneer je weer zal kunnen inloggen. 

Groeten,

Menno

Ok bedankt, ik wacht het antwoord af.
Hallo, hoe staat het met het antwoord van de hotspot afdeling ? Het is inmiddels al 8 dagen geleden en ik kan nog steeds geen gebruik maken waar ik voor betaal .

ik vind 8 dagen wel erg lang wachten op een terugkoppeling.

Reputatie 7
Badge +3
Beste Vinnie,

Het is inderdaad een aantal dagen dat deze vraag uitstaat, bij navraag blijkt dat men hier nog niet het antwoord op heeft maar er wel aan gewerkt wordt.
We hopen zeer spoedig een antwoord voor je te hebben.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +3
Beste Vinnie,

In antwoord op je vraag kan ik je het volgende melden:
KPN verzorgt op Schiphol het publiek internet binnen het Terminalcomplex. De bagagekelder vormt daar geen onderdeel van.

Het netwerk zelf wordt niet door KPN geleverd, dit wordt door Schiphol zelf verzorgd. Het is waarschijnlijk dat er een aanpassing is gedaan in het Schiphol netwerk waardoor het KPN netwerk niet meer in de betreffende hal beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer