Beantwoord

KPN muts Thialf

• 12 november 2017
  • 22 reacties
  • 1504 keer bekeken

Goedemorgen! Gisteren weer een heerlijke dag gehad in Thialf, en net als voorgaande keren weer een super leuke sjaal gekregen van KPN. Ook de handschoenen zijn al ruim vertegenwoordigd in onze kast. Maar we zien ook steeds mensen met zo'n ontzettend leuke muts lopen. Die zou onze supporters outfit helemaal compleet maken. Zijn deze ook ergens los te krijgen is nu mijn vraag?
Vriendelijke groet, Hannah
icon

Beste antwoord door Natasja_1 16 november 2017, 11:51

Ha @Hannah0710, welkom op het Forum! Wat een leuk bericht 🙂 Ik kan me goed voorstellen dat je outfit compleet wilt maken! Wil je reageren op mijn privébericht? Dan ga ik dat voor je regelen! 🙂
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Hannah0710, welkom op het Forum! Wat een leuk bericht 🙂 Ik kan me goed voorstellen dat je outfit compleet wilt maken! Wil je reageren op mijn privébericht? Dan ga ik dat voor je regelen! 🙂
Badge
Ik zou hier ook graag op willen reageren, onze dochter Eva schaats bij de vereniging in Zeist en zou dolgraag de KPN muts voor Sinterklaas willen. De vraag is hoe komen wij daaraan. Volgende week is ze drie dagen op winterschaatskamp in het Thialf met de vereniging.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom gbijsterbosch! Ik ben bang dat we een beetje laat zijn voor pakjesavond maar als Eva nog interesse heeft help ik daar graag bij 🙂 Als je je gegevens stuurt in reactie op mijn privébericht zorg ik dat er een muts jullie kant op komt!
ik zou hier ook graag op willen reageren, ik zou zelf ook wel graag die leuke muts willen hebben. hoe kan ik aan die muts komen?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Arno, gaan we regelen! Stuur me je adresgegevens in een privébericht en dan maak ik het in orde 🙂
We zijn al zeven keer in Thialf bij het schaatsen geweest en we gaan over een paar weken ook naar het OKT. We hebben al een heleboel sjaals en handschoenen maar de muts ontbreekt nog. Hoe komen wij hieraan?
Hoi Joran, ik ga mijn lief als verrassing meenemen naar het Olympisch Stadion om te schaatsen (zij als schaatsfreak en regelmatig gefinished als hardloopster daar) . Zou ik haar mogen verrassen met twee kpn-mutsen als hint (zodat we samen in stijl kunnen schaatsen). In ieder geval bedankt voor je reactie. 🎅
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Rixtta, Sab, welkom hier! Ik ga voor jullie kijken of we nog wat mutsen hebben liggen. Reageer op mijn privébericht dan laat ik weten of het lukt.
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb even goed moeten zoeken, maar ik heb nog wat boven water kunnen halen. Er ligt later deze week bij jullie beide iets op de deurmat 🙂
Ik heb even goed moeten zoeken, maar ik heb nog wat boven water kunnen halen. Er ligt later deze week bij jullie beide iets op de deurmat :)

Doet een dansje! Dat wordt thuis alvast het Wilhelmus oefenen...en hopen dat het nog ff koud wordt dan kan ie al eerder op!🎅 💃🏼
Goedemorgen! Ik kom oorspronkelijk uit Kazachstan, waar ik sinds mijn kindertijd op beroemde Medeobaan in kunstschaatsen reed. Nu woon ik in Nederland 7 jaar en voor de tweede seizoen op noren op Jaap Edenbaan leer schaatsen. Het gaat steeds beter 🙂 Ik wil heel graag met die mooi groene KPN handschoenen baantjes trekken. Kan iemand mij helpen er aan te komen?
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Saule, een echte schaatsliefhebber als jij gaat natuurlijk nog beter op haar noren met onze handschoenen aan. 🙂 Wil je mijn privébericht beantwoorden? Dan zorg ik dat je onze handschoenen zo snel mogelijk ontvangt!
Badge
Is het nog steeds mogelijk om voor mij aan zo’n mooie kpn muts en handschoenen te komen? Voor mij geld ook dat de verzameling dan compleet is. Ben naar Thialf geweest met haar maar de muts en handschoenen waren toen op.
Moest met KPN contact zoeken maar die wisten via 0800-0402 niergens van. Heb bijna 3 uur heen en 3 uur terug naar Thialf in het Ov gezeten toen.
Onwijs gaaf die gebreide groen blauw mutsen op de coolste baan. Mocht het mogelijk zijn deze ergens te kopen dan hoor ik dat heel graag!
Reputatie 7
Badge +28
Welkom BasJan en Joosje! We hebben hier nog een aantal setjes liggen 🙂 Als jullie je gegevens sturen in reactie op mijn privébericht stuur ik een pakketje op!
Reputatie 3
Badge
Ook ik hou me warm aanbevolen voor zon setje 🙂
Is het voor mij mogelijk om zo'n mooie kpn muts te ontvangen? Ik wil hem graag aan mijn collega cadeau geven die groot schaatsfan is en zo haar kpn setje compleet kan maken!
Reputatie 7
Badge +19
Dag Albert2110. Als je wilt reageren op mijn privébericht ga ik kijken of ik je kan helpen.

Mar, we hebben hier op je gereageerd 🙂
Badge
Is het nog mogelijk om een setje handschoenen te krijgen. Dan is mijn collectie ook compleet 🤔 😊
Reputatie 7
Badge +19
Dag R00S en welkom hier. Reageer je even op mijn privébericht ? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Badge
Dag R00S en welkom hier. Reageer je even op mijn privébericht ? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Als ik een bericht wil versturen, wordt er een fout aangegeven. Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +19
Dag R00S! Ik heb geen bericht van je gezien. Als ik je nog kan helpen, laat het me dan vooral weten. Volgens mij moet je mijn privébericht nu weer kunnen beantwoorden. Laat je iets weten?

Reageer