Beantwoord

KPN muts Thialf

  • 16 December 2019
  • 13 reacties
  • 380 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedenavond!

Mijn vader wordt in januari 60 jaar en omdat hij zo van schaatsen houdt hebben wij kaartjes voor hem gekocht voor de ISU world cup final in Thialf. Nu wil ik graag drie setjes van de muts, sjaal en handschoenen regelen om erbij te doen zodat we er matchend heen kunnen. Waar zou ik dit kunnen regelen?

Ik hoor graag van jullie!

 

Hartelijke groet,

Annabel Langerak

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 January 2020, 14:41

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @AnnabelLangerak, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd met je vader! En wat een ontzettend leuk idee dat je jouw vader hiermee wil verrassen! Ik kan niks beloven, maar ik ga mijn best doen en op onderzoek uit of we nog een paar setjes hebben. Ik ga er achteraan, je hoort van me! 

Reputatie 1
Badge

Hoi Susan!

Bedankt voor je reactie! Ik heb al 1 setje kunnen regelen dus twee setjes zullen al genoeg zijn, ik hoor het graag.

 

Fijne avond!! 

Reputatie 7
Badge +21

@AnnabelLangerak ik ben voor je bezig. Kan je in de tussentijd je gegevens alvast doorgeven? Je naam, postcode + huisnummer en woonplaats. Dit kan in je Forum profiel, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Reputatie 7
Badge +28

Hoe is dit afgelopen? 

Reputatie 1
Badge

Ze zijn er nog druk mee bezig ik zal reageren wanneer ik wat binnen heb gekregen! 

Reputatie 7
Badge +21

Yes, als het goed is heb ik morgen meer nieuws! :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@AnnabelLangerak, ik heb je ook een privéberichtje gestuurd. Helaas heeft de levering richting ons vertraging, waardoor ik het nog niet kan opsturen. Maar, als ik het goed heb opgezocht is de ISU World Cup Final pas in maart. Dan moet het goedkomen! :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@AnnabelLangerak, inmiddels zijn de op de post gegaan! Wel moet ik aangeven dat we de mutsen niet meer konden bestellen.. Het zijn dus setjes met handschoenen en sjaals voor jullie drieën. Maar alsnog hartstikke leuk lijkt me! 

Reputatie 1
Badge

Heel erg bedankt Susan voor alle moeite die je voor ons hebt gedaan!!! Zonder muts redden we het ook wel haha dankjewel! 

Ik zal zeker een foto sturen wanneer we in thialf zitten!

Nog een hele fijne dag❤️

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@AnnabelLangerak dat zou echt super zijn! :smile::smile:  Alvast heel veel plezier!

Reputatie 7
Badge +21

@AnnabelLangerak, is het doosje inmiddels in goede staat bij jou gekomen?:smile:

Reputatie 1
Badge

Ze zijn inderdaad al binnen gekomen, helemaal vergeten te melden🤦‍♀️

Nogmaals heel erg bedankt ❤️

Reputatie 7
Badge +21

Super, fijn om te lezen! Alvast heel veel plezier! :smile::ice_skate:

Reageer