KPN quiz 3.0

  • 2 December 2021
  • 17 reacties
  • 318 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13

Op velen verzoek en beter laat dan nooit, hier de 3e KPN quiz. (Shoutout naar @martijn197108

De antwoorden mag je in wit typen, zo blijft het leuk voor iedereen. :blush:

  1. Welke TV ontvangers kunnen beeld uitzenden in 4K
  2. Voor de Superwifi en de Experia Wifi had KPN de KPN wifi versterker Dual band. Wat betekende het als het lampje paars brandde? 
  3. In welk jaar is HI overgegaan in KPN mobiel? 
  4. Wie is de jongste moderator? 
  5. En als laatste: Welk nummer staat voor jou met stipt op één in de top2000. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Bedankt @Hanna_ !

1:zxv8001 en vip5202

2:goede 5GHZ connectie met het modem

3:2015

4:lisa misschien

5:do they know its christmas time

Reputatie 7
Badge +28

Antwoorden : 

  1. VIP5202 tv-ontvanger en de ZXV8001
  2. storing ? 
  3. 2015
  4. Hanna ! 
  5. Madness - Nightboat to Cairo  

 

Reputatie 7
Badge +28

@Alex_P  @Alexa_  @Bart_  @Erik_  @Erwin_  @Lisa @Maja_ @Marcia_ 

@Nadia    @Paul_ @Rutger_  @Thomas  @Rob 

 @Dennis Schreve  @Friesian @genetic @Giant2000 @Chrizziey 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@PeterG @RBxx  @SjorsK  @saxman @obelisk @Alexa_  @Jasper @Bart_Z 

@Heine @Jeroen_dB @Hoopvol @Ron @Niek_ @Hanna_ 

@Jose_ @Job_ @Marguaritha @Danny @Robin_ @Loes_ @Hoopvol @Anneke-Anna @Denise_@MrCable @Michael001 @jimny @Dennis ABD 

@Bram_  @Shyrin_ @SledgehammerNL @Doornekamp33 @fame29 @GeSp @joop2011 @KeesYagi @Raymondt @Denise. @peter-keetfm @Sebastiaan_ @Vikash @Ward_ 

@Maurice85 @Carboxy  @cornelis48 @brnrd @Bart2020 @DennisLuccassen @Imarco @Joris62 @Willy22 @Reacher @wjb @waltervl @D-box 

  1. Welke TV ontvangers kunnen beeld uitzenden in 4K
    Arris vip5202 en ZTE zxv8001
  2. Voor de Superwifi en de Experia Wifi had KPN de KPN wifi versterker Dual band. Wat betekende het als het lampje paars brandde? 
    Het paarse lampje geeft aan dat hij verbinding maakt of probeert te maken via wps.
  3. In welk jaar is HI overgegaan in KPN mobiel? 
    Per 1 mei 2015 is HI beëindigd.
  4. Wie is de jongste moderator? 
    Qua leeftijd? Dan zou ik denken Jasper. Qua activiteit op het forum denk ik JanZ.
  5. En als laatste: Welk nummer staat voor jou met stipt op één in de top2000. 
    Voor mij??? Mijn favoriete album: ABBA-Voulez-Vous: favo nummer daarvan: Does your mother know.
Reputatie 7
Badge +11

Ik doe mee!

  1. Welke TV ontvangers kunnen beeld uitzenden in 4K
    1. Die ene en die andere
  2. Voor de Superwifi en de Experia Wifi had KPN de KPN wifi versterker Dual band. Wat betekende het als het lampje paars brandde? 
    1. Feest!
  3. In welk jaar is HI overgegaan in KPN mobiel? 
    1. Geen idee, even aan Chatman vragen
  4. Wie is de jongste moderator? 
    1. Age is just a number, je bent zo oud als je je voelt
  5. En als laatste: Welk nummer staat voor jou met stipt op één in de top2000. 
    1. Ehm, ja, ik denk David Gilmour met Shine On You Crazy Diamond live in Pompeii 2016 ♥

Ik doe mee!

  1. Welke TV ontvangers kunnen beeld uitzenden in 4K
    1. Die ene en die andere
  2. Voor de Superwifi en de Experia Wifi had KPN de KPN wifi versterker Dual band. Wat betekende het als het lampje paars brandde? 
    1. Feest!
  3. In welk jaar is HI overgegaan in KPN mobiel? 
    1. Geen idee, even aan Chatman vragen
  4. Wie is de jongste moderator? 
    1. Age is just a number, je bent zo oud als je je voelt
  5. En als laatste: Welk nummer staat voor jou met stipt op één in de top2000. 
    1. Ehm, ja, ik denk David Gilmour met Shine On You Crazy Diamond live in Pompeii 2016 ♥

Als eerste alle antwoorden goed. Gefeliciteerd en jij mag een nieuwe quiz maken.

Ik doe mee!

  1. Welke TV ontvangers kunnen beeld uitzenden in 4K
    1. Die ene en die andere
  2. Voor de Superwifi en de Experia Wifi had KPN de KPN wifi versterker Dual band. Wat betekende het als het lampje paars brandde? 
    1. Feest!
  3. In welk jaar is HI overgegaan in KPN mobiel? 
    1. Geen idee, even aan Chatman vragen
  4. Wie is de jongste moderator? 
    1. Age is just a number, je bent zo oud als je je voelt
  5. En als laatste: Welk nummer staat voor jou met stipt op één in de top2000. 
    1. Ehm, ja, ik denk David Gilmour met Shine On You Crazy Diamond live in Pompeii 2016 ♥

Als eerste alle antwoorden goed. Gefeliciteerd en jij mag een nieuwe quiz maken.

Niet echt;) Nicky was vast in een melige bui:joy:

Reputatie 7
Badge +11

Niet echt;) Nicky was vast in een melige bui:joy:

Nah, dit is gewoon hoe ik ben 😂

Als je ook zo je werkt uitvoert... :joy:

Reputatie 7
Badge +11

Als je ook zo je werkt uitvoert... :joy:

Gelukkig gaat dat wel een stuk serieuzer 😁

  1. Welke TV ontvangers kunnen beeld uitzenden in 4K
    Strikvraag, zenders zenden beeld uit, ontvangers ontvangen
  2. Voor de Superwifi en de Experia Wifi had KPN de KPN wifi versterker Dual band. Wat betekende het als het lampje paars brandde? 
    Weet ik niet en kan me niet schelen, ik heb een Mikrotik AP
  3. In welk jaar is HI overgegaan in KPN mobiel? 
    Lang geleden
  4. Wie is de jongste moderator? 
    Ik zou überhaupt niet een moderater bij naam of nick kunnen noemen … sorry (ik beschouw dat maar als een teken van goed gedrag :grin: )
  5. En als laatste: Welk nummer staat voor jou met stipt op één in de top2000. 
    Ik luister al meer dan een decennium niet meer naar hitlijsten en in het kader daarvan negeer ik deze vraag ook

Ik denk niet dat ik voor de punten ga ...

Reputatie 7
Badge +13

Ik zal de antwoorden delen, voor vraag 5 krijgt natuurlijk iedereen een punt :blush:

Zowel @Noordzee als @martijn197108 staan aan kop met beiden 4 punten. De antwoorden vinden jullie in het wit hier onder:

1: zxv8001 en vip5202

2: De Wifi versterker is verbonden met het 5Ghz signaal van het modem 

3 :2015

4: Dat ben ik! (Hanna) 

5: Mijn persoonlijke favoriet is innuendo van Queen 

Reputatie 7
Badge +28

HaHa @Hanna_ , mijn vermoeden bij antwoord 4 is dus juist. :massage_tone2:

 

Hoe je het doet @Noordzee ...Ik vond lisa de modernste naam dus daarom dacht ik dat.Hoe heb jij dat aangepakt?

Wil jij een nieuwe maken @Noordzee ?:)Ik ga al aan de slag!

Edit:vragen maken lukt toch wel:)

Reputatie 7
Badge +28

Hoe je het doet @Noordzee ...Ik vond lisa de modernste naam dus daarom dacht ik dat.Hoe heb jij dat aangepakt?

Kijk maar naar de profielfoto van @Hanna_ , dan zie je dat toch direct….. :wink:

 

Wil jij een nieuwe maken @Noordzee ?:)Ik ga al aan de slag!

Edit:vragen maken lukt toch wel:)

Ik ga erover nadenken, het kan wel even duren. Wellicht aan het eind van het jaar, dan heb ik vast wel inspiratie.