KPN’s netwerken zijn de beste van Nederland

  • 27 February 2023
  • 14 reacties
  • 292 keer bekeken
KPN’s netwerken zijn de beste van Nederland
Reputatie 7
Badge +16

… en het mobiele netwerk van KPN zelfs het beste van de wereld!

Ik deel graag een stukje van het persbericht met jullie:

“Benchmarkorganisatie umlaut: Klanten van KPN maken gebruik van het beste breedband- en mobiele netwerk, zowel binnen als buiten, thuis en op kantoor.

Het Nederlandse vaste en mobiele internet is van wereldniveau, zo blijkt uit de netwerktests van het Duitse Connect Magazine, uitgevoerd door benchmarkorganisatie umlaut, onderdeel van Accenture, dat jaarlijks de kwaliteit van netwerken over de hele wereld beoordeelt. KPN is zowel met zijn vaste als mobiele netwerk uitgeroepen tot winnaar van de test in vergelijking met de andere Nederlandse providers. Het mobiele netwerk van KPN is zelfs het best geteste netwerk ter wereld, wint op alle aspecten en krijgt met maar liefst 980 van in totaal 1000 punten de hoogste score ooit.

Goed nieuws voor Nederland, dat hoog scoort als digitale economie en mede dankzij de uitstekende vaste en mobiele netwerkinfrastructuur hard op weg is het best verbonden land ter wereld te worden. Telecomnetwerken vormen een belangrijke aanjager voor verdere digitalisering en de goede Nederlandse uitganspositie zal de komende jaren alleen nog maar beter worden. De uitrol van glasvezel is immers in volle gang en het snellere 5G spectrum is in aantocht.”

Meer lezen? Dat kan op onze perspagina


Hier zijn wij, net als de nominaties voor de Gouden Loeki, héél trots op!
En successen moet je vieren toch?! 😉


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

voor mij is KPN de slechtste van allemaal. Ik kan me niet voorstellen dat het slechter kan. Ik heb 3 maanden na mijn aanvraag nog steeds geen internet. 

Badge +19

Het gaat niet over de provider kpn maar over het netwerk.  Is wel wat anders.

de provider heeft er zeker mee te maken. Deze moet een opdracht geven aan KPN Netwerk en dat doet de provider niet. Ook kreeg ik eerst niet de juiste spullen van de provider.

Reputatie 7
Badge +20

Met Louis verwachte ik niets anders.😊

 

Maar serieus, ik ben ook tevreden over KPN.

Klant sinds glasvezel in 2011.

Reputatie 7
Badge +20

@Indiener Klacht 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken.

I.v.m. de drukte kan het een paar dagen duren. 

Klant sinds glasvezel in 2011.

2011? Serieus? Bofferd, ik heb anno 2023 nog steeds geen glasvezel van kpn en plannen zijn er ook niet. 

Reputatie 7
Badge +20

Klant sinds glasvezel in 2011.

2011? Serieus? Bofferd, ik heb anno 2023 nog steeds geen glasvezel van kpn en plannen zijn er ook niet. 

 

Ben wel blij met glasvezel.

@Henk2304 hopelijk krijg ook jij het snel.😉

Helaas is daar geen kijk op. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb glasvezel in de meterkast maar daarop wordt helaas niet kpn aangeboden. Hopelijk komt dat wel een keer.

Voorlopig hier dus op koper met pairbonding. 

Idem dito hier. Oorspronkelijk deed kpn nog mee, maar trok zich halverwege terug. De reden daarvan is mij niet bekend. Er zijn hier 3 lokale providers voor particulieren. Maar BVVDSL geeft voorlopig voldoende mogelijkheden en dan hoef ik verder niets aan te passen, wat ik wel zou moeten als ik over zou stappen. Wellicht dat dat in de toekomst toch nog een keer gaat gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +7

Hier worden op lvcnet 12 providers aangeboden, maar dus geen kpn. Gelukkig heb ik via koper (met pairbonding) snelheid genoeg. En heb ik nog geen reden om over te stappen. 

Reputatie 7
Badge +16

Tof om te horen dat jullie het zo goed doen :-) Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig tijdens mijn reizen naar mijn klanten veel gebruik maak van mijn mobiele hotspot in de trein 😉 Deze periode heb ik zo’n 84GB aan data er doorheen gejaagd dus mijn unlimited bundle is geen luxe meer. 😋

De hoeveelheid blind spots worden ook telkens minder dus echt supertof! Goed bezig!!!

Alleen jammer dat hier in de stad nog weinig glasvezel is maar ach, goede vvdsl is voorlopig ook prima alleen jammer van de lage upload snelheid ;) 

Reputatie 7
Badge +20

@SjorsK 

 

Met “jullie” bedoel je KPN denk ik.

 

Deze topic gaat over internet over de kabel (koper en glasvezel).

Dus niet mobiel.😉

Reputatie 7
Badge +16

@SjorsK

 

Met “jullie” bedoel je KPN denk ik.

 

Deze topic gaat over internet over de kabel (koper en glasvezel).

Dus niet mobiel.😉

Nee hoor :-) Zowel vast als mobiel ;) Staat netjes in de post van @Shyrin_  en het persbericht. 😉

Wat het overigens alleen maar indrukwekkender maakt dat ze het zo goed doen 👏