Beantwoord

KPN Terug in de tijd - doe mee en win!

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 7
Badge +26
Volgens mij hadden we wel een moeilijker apparaat uit de kast mogen halen! Heel leuk om te zien dat er zoveel reacties zijn 🙂

Wij leverden de groene variant, ook wel Stingray genoemd vanwege z'n vorm die lijkt op een pijlstaartrog. En zoals je op deze foto ziet werd hij ook gemaakt in andere vormen en kleuren. De paars/roze metallic vind ik zelf ook wel erg mooi.

Natuurlijk hebben we ook een winnaar getrokken uit de goede antwoorden. Na wat gegrabbel in de hoge hoed is PNijland de gelukkige!;

Van harte gefeliciteerd, de prijs komt jouw kant op 🙂
Reputatie 2
Badge
Top , bedankt !
Reputatie 2
Badge +3
😃 Waarom is het dan Erik's uitleg ( een absoluut geen antwoord dus, maar over antwoord een uitleg of speech ! ) ALS antwoord gemarkeerd ??

En waarom gewoon antwoord ( wel winnende antwoord dus ! ) van  niet als winnende antwoord gemarkeerd is ??

Reputatie 7
Badge +29

JoMi001 schreef op 26 apr '16 om 13:52u

Smiley Vrolijk Waarom is het dan Erik's uitleg ( een absoluut geen antwoord dus, maar over antwoord een uitleg of speech ! ) ALS antwoord gemarkeerd ??

En waarom gewoon antwoord ( wel winnende antwoord dus ! ) van @PNijland niet als winnende antwoord gemarkeerd is ? 

Mij lijkt dit best logisch. Erik verteld het antwoord, wie de winnaar is en geeft een korte toelichting.

Reputatie 7
Badge +26
Ik schepte misschien wat verwarring in mijn laatste bericht 😉 Dit leek ons het handigst.

Reputatie 2
Badge +3
RobinFlikkema schreef op 26 apr '16 om 18:51u

JoMi001 schreef op 26 apr '16 om 13:52uSmiley VrolijkWaarom is het dan Erik's uitleg ( een absoluut geen antwoord dus, maar over antwoord een uitleg of speech ! ) ALS antwoord gemarkeerd ??

En waarom gewoon antwoord ( wel winnende antwoord dus ! ) van @PNijland niet als winnende antwoord gemarkeerd is ? 

Mij lijkt dit best logisch. Erik verteld het antwoord, wie de winnaar is en geeft een korte toelichting.

Nee echt niet dat is helemaal niet zo en dat is helemaal niet in orde zo ..

Erik vertelde in deze uitgebreide speech dat 's antwoord uitgetrokken als antwoord is .... heh ??

Oke dit is bovenaan evt. ook ergens te zien , maar waarom juist deze zogenaamde uitgetrokken juiste antwoord

niet als ook juiste winnende antwoord gemarkeerd is ??

Reputatie 7
Badge +12
Wat leuk dat we een winnaar hebben,  van harte gefeliciteerd! 
En voor het overige, als het antwoord en de winnaar maar duidelijk is, toch!?! 😉
Op naar de volgende foto, jongens!