KPN Vindt zichzelf overlast? :D

• 23 november 2018
  • 5 reacties
  • 1465 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hoihoi!

Vandaag had KPN mij even gebeld vanwegen een ticket die ik heb aangemaakt. Helemaal top 😉 Alleen kon ik ik niet opnemen.

Normaal gesproken wordt dan een SMS toegestuurd met een toegangscode maar deze heb ik helaas niet ontvangen, dus ik bel de klantenservice maar.

Naja, ik netjes mijn vraag inspreken over het feit dat ik de code niet heb ontvangen. Zegt het systeem iets als:
Vervelend om te horen dat u telefonisch overlast ervaart, u kan het melden via het formulier dat via de SMS is gestuurd, de verbinding wordt nu verbroken:
Beste klant, gebruik de volgende link om verder te gaan: http://k.pn/mVQfXH Mvg, KPN

Wilt KPN nu dat ik KPN ga aanmelden voor telefonische overlast? 🤓

....Ik vond het wel humor 😂

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Er valt nog wat te verbeteren aan de spraakherkenning begrijp ik 😉 Ik zal het doorgeven! Is het gelukt om de toegangscode te achterhalen of kan ik je daar nog mee helpen?
Reputatie 7
Badge +15
Zeker haha, ik had het woord overlast niet laten vallen (Ik vond het eerlijk gezegd wel grappig 😛 ). De code heb ik niet maar ze bellen woensdag terug.

Heeft te maken met de iTV geluid hikjes in Firefox 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Naja, ik ben niet terug gebeld dus ik heb vandaag maar gebeld. Dat voice response systeem blijft aandringen dat het overlast is dus tja, ik heb uit wat frustratie maar netjes de instructie opgevolgd. 😅

Dus ik heb nog een keer gebeld en toen kreeg ik wel iemand aan de lijn. Nu wordt ik zaterdag terug gebeld.

Alleen een beetje vervelend dat het 4 telefoontjes kost om terug te bellen (Eerste keer zo'n fout in het voice response systeem is leuk, tweede keer gaat frustreren als ze zich niet aan de afspraak houden) 😅
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb nog even gecheckt maar ik zie dat de volgende update is aangepast naar woensdag. Als er onduidelijkheid is, laat het vooral even weten. Dan mail ik met de collega die met het ticket bezig is.
Reputatie 7
Badge +15
Helemaal goed, Thanks 🙂 Dan weet ik dat vandaag niemand gaat bellen (Wel zo handig 😛 )

Reageer