Beantwoord

LGUH850V, Sonos Beam en KPN 4K box

• 23 november 2018
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag een Sonos Beam, maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn geluid via de Sonos Beam gespeeld. Deze werkt wel als ik muziek wil spelen via de app. Ik heb de Beam aangesloten op mijn ARC poort en ook Simplink staan aan. Als ik de tv aanzet springt hij constant tussen tv geluid en de ARC poort, waar hij tenslotte opgeeft en bij tv geluid blijft. De Beam werkt in die korte periode wel. Ik heb ook al een nieuwe hdmi kabel gebruikt, maar ook dat helpt niet. Ik snap er op dit moment niets meer van ,:-(
icon

Beste antwoord door K3nn0 25 november 2018, 19:08

Dank voor alle reacties, maar ik ben eruit. Mijn blu-ray speler was blijkbaar erg dominant. Na het eruit halen van alle andere HDMI kabels en 1 voor 1 erin doen bleek die de boosdoener πŸ˜ͺ
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Ik heb hier een 4K Ultra-HD ontvanger aangesloten op een Sony televisie waar op de ARC poort een Sony Home Cinema Set is aangesloten. Dit werkt prima.
Dat jouw televisie blijft switchen tussen ARC en de interne speakers duidt mijns inziens op een communicatie probleem tussen de Sonos Beam en de LG. Maar wat dan een oplossing zou kunnen zijn ... hmmm. 😞
Reputatie 7
Badge +18
Hi K3nn0, welkom op het forum. Wat de reden is kan ik zo ook niet bedenken, dit zou plug&play moeten zijn. Wat je ook kunt proberen is de meegeleverde optische audio-adapter gebruiken om je Sonos Beam aan te sluiten op de optische poort van je tv. Werkt dit wel?
Dank voor alle reacties, maar ik ben eruit. Mijn blu-ray speler was blijkbaar erg dominant. Na het eruit halen van alle andere HDMI kabels en 1 voor 1 erin doen bleek die de boosdoener πŸ˜ͺ
Reputatie 7
Badge +18

Fijn om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling hier. 🙂

Reageer