Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Live chat niet beschikbaar

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Waarom is het nu in eens niet beschikbaar , ik had net een vraag, dat was beantwoord door een of andere Jasper, met de melding dat er niks was dat hij kon doen of verder helpen van "waar hij was"!!!! En toen beëindigd hij de gesprek zonder hou doe of bedankt.... ik wou het nog eens proberen en toen was het niet meer beschikbaar, vind ik het best raar....
icon

Beste antwoord door Paul_ 9 oktober 2018, 16:20

Hoi @Knoone, welkom. Een (chat)gesprek moet wel netjes worden afgerond natuurlijk. De reden dat de chat soms niet beschikbaar is, komt door de soms hele lange wachtrij. Als de wachtrij een x aantal klanten zijn dan is er even geen chatmogelijkheid omdat het dan gewoonweg te lang duurt voordat je iemand te 'spreken' krijgt. Maar goed, je kan ook zeker bij ons terecht. Zoals Huistijger al zegt, brand los.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @Knoone
De chat valt wel eens vaker uit dat is meestal geen opzet.
Maar je kunt hier je probleem ook uiteenzetten, misschien kunnen wij je helpen?
Dus brand maar los.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Knoone, welkom. Een (chat)gesprek moet wel netjes worden afgerond natuurlijk. De reden dat de chat soms niet beschikbaar is, komt door de soms hele lange wachtrij. Als de wachtrij een x aantal klanten zijn dan is er even geen chatmogelijkheid omdat het dan gewoonweg te lang duurt voordat je iemand te 'spreken' krijgt. Maar goed, je kan ook zeker bij ons terecht. Zoals Huistijger al zegt, brand los.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je via een andere weg bent geholpen. Anders weet je ons te vinden!

Reageer