Beantwoord

Maak kans op een dinerbon voor 2! Raad jij het aantal paaseitjes?

• 27 maart 2018
  • 59 reacties
  • 1653 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties

Het is bijna Pasen, daarom dachten we: 'even iets anders' dan alleen maar berichten over modems, tv-ontvangers of mobiele abonnementen.

De medewerkers van het KPN forumteam zijn echte zoetekauwen, daarom heeft het ook moeite gekost om de glazen pot op bovenstaande foto dicht te houden, maar nu is het moment daar… Als jij in je eerste reactie het juiste aantal paaseitjes in deze glazen pot raadt (of het dichtst in de buurt komt), maak je kans op een dinerbon voor 2 personen!

Tot wanneer kan je meespelen?
Tot en met maandag 2 april 2018

Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?
Op dinsdag 3 april 2018

icon

Beste antwoord door Allart 3 april 2018, 10:36

Pasen is weer voorbij, hebben jullie genoten van de paas brunches en chocola?

Wat een boel reacties trouwens, leuk dat jullie allemaal meegedaan hebben. Nu komt dan het moment van de grote onthulling. Hoewel Nadia flink heeft lopen snoepen, hebben wij de eitjes gelukkig van te voren al geteld. Het waren er ........ 96

Dat betekent dat albert2110 er het dichtste bij zat met 97 stuks. Van harte gefeliciteerd en ik neem even contact met je op om je geschenk te versturen.
Bekijk origineel

59 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Leuke actie, ik ga voor 75 🙂
Ik gok op 128
Reputatie 7
Sjors had het bijna goed, maar net niet.
Het zijn er namelijk 77, tel ze maar na. 😎
Reputatie 7
Badge +13
Ik gok op 79
81 @🤥
appeltje, eitje ... 73 tel ik 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚 🥚
83 ?
80 eitjes zitten er in de pot
Reputatie 5
Badge +6
Ik ga voor 67
Reputatie 5
Badge +7
Ik gok dat er 93 eitjes inzitten.
Reputatie 7
Badge +30
85!
Reputatie 3
Badge
ik ga voor 97 eitjes...
Reputatie 3
Badge
Allemaal fout! Het zijn er 99😎
Reputatie 1
89?
Reputatie 2
okee... 104 😛
50 eitjes in de pot
Reputatie 2
Zitten er gewoon 100 in, stuur die bon maar op, ik heb nu al trek 😜
Reputatie 7
Badge +14
Hah, allemaal fout!! Inmiddels is de inhoud van de pot gezakt naar 2 yam, yam..... 😝 🤤
Zalk ut dan maar zeggen..? Gewoon 2 x de helft..😀 😎
Reputatie 7
Hah, allemaal fout!! Inmiddels is de inhoud van de pot gezakt naar 2 yam, yam..... 😝 🤤Dat is niet eerlijk 😠, jij hebt voorkennis. 😉
Reputatie 7
Zalk ut dan maar zeggen..? Gewoon 2 x de helft..😀 😎Dus er zitten ook twee halve eitjes in immers 77 gedeeld door 2 is 38,5. 😉
Ik denk 55
Reputatie 7
Badge +10
Het zijn er 106.
Eeeeeh,30....en nu dus dur vanaf blijven Nadia.?
Psst lui, niet verder vertellen maar het is bijna 1 april, dus........?
Reputatie 1
131

Reageer