Maak van onze kat Louis een Loeki!

  • 27 February 2023
  • 25 reacties
  • 2359 keer bekeken
Maak van onze kat Louis een Loeki!
Reputatie 7
Badge +16

Onze kat Louis is maar liefst twee keer genomineerd voor de Ster Gouden Loeki! 

Stem op onze Louis op Jaarverkiezing Ster Gouden Loeki 😍

Kan je, net als wij, ook geen genoeg krijgen van Louis? Maak dan van Louis een Loeki! We zijn met deze commercials genomineerd: 


KPN Glasvezel


KPN Unlimited

 

Je kunt nu stemmen op de commercials KPN Glasvezel én Unlimited op Jaarverkiezing Ster Gouden Loeki

Stem je ook? Vinden wij héél leuk!

💚


25 reacties

Hoi @Shyrin_ ,

Ik heb gestemd hoor!Zowel Unlimited als glasvezel.Daarnaast ook nog KWF kankerfonds, niet omdat ik deze reclame nou zo goed vond, maar omdat ik het doel goed vind.

Reputatie 5
Badge +2
 

Uiteraard gestemd, al is het omdat de hoofdrolspeler een kopie is van mijn oude kat 🙂

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Als huistijger kan ik natuurlijk niet achterblijven en heb ook gestemd. 

Reputatie 7

Wel als tweede keuze, de Container komt bij mij op de eerste plaats, sorry 🤣

Reputatie 7
Badge +16

Tssss, haha!

Nee hoor, volgens mij heb ik @JanD weleens zien schrijven, wiens brood men eet, diens woord men spreekt (toch Jan?). Dus dan snap ik wel dat je eerste keus “De container” geworden is😆!

Toch héél erg bedankt voor jouw/ jullie stem! 

1 glasvezel

2 unlimited

Btw wat doen die lelijke gasten in die filmpjes van de kat 🤣🤣

3 container

 

Reputatie 7
Badge +7

Wel als tweede keuze, de Container komt bij mij op de eerste plaats, sorry 🤣

Hier ook, de container boven alles! De filmpjes van KPN zijn mij iets te ‘gekunsteld’. 😊

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb ook gestemd op de KPN kat. Al probeerden onze eigen katten dit wel te voorkomen. Ze vinden Louis maar een aandachtstrekker 🤣

Toen ik tegen ze zei: "Jullie zijn jaloers!", draaiden ze hun rug naar me toe. 

Ik heb gelezen dat als een kat met z'n rug naar je toe gaat zitten, dat een blijk van vetrouwen en genegenheid is. 🐱

Reputatie 7
Badge +20

Gestemd, jammer dat de nieuwe er niet bij zit.😉

 

 

Dit is onze kleine jonge dame. (12 jaar oud).

Ze heet Poema.

Ik kan me niet voorstellen dat KPN De Gouden Lookie krijgt. Slechte Service

Maar dat gaat het bij Loekie niet om. Het gaat om de (creativiteit van de) reclame zelf, niet om de kwaliteit van het betreffende bedrijf. 

Reputatie 7

3th place nanananana 🤡 OK, there are nooo winners 😟

Reputatie 7
Badge +28
BEDANKT VOOR JOUW STEM!
Gisteravond hebben we de Ster Gouden Loeki 2022 uitgereikt. Dé publieksprijs voor reclame ging dit jaar naar de Staatsloterij en hun reclamebureau TBWA\NEBOKO voor hun reclame 'Wacht niet tot geluk je overkomt'. Was dit ook jouw favoriet? Of hoopte je dat een andere reclame zou winnen? Hoe dan ook: we willen jou bedanken voor je stem!
Reputatie 7
Badge +21
BEDANKT VOOR JOUW STEM!
Gisteravond hebben we de Ster Gouden Loeki 2022 uitgereikt. Dé publieksprijs voor reclame ging dit jaar naar de Staatsloterij en hun reclamebureau TBWA\NEBOKO voor hun reclame 'Wacht niet tot geluk je overkomt'. Was dit ook jouw favoriet? Of hoopte je dat een andere reclame zou winnen? Hoe dan ook: we willen jou bedanken voor je stem!

Jammer dat ik dat gemist heb…..
Kwam door het voetballen, heb helemaal niet meer om de gouden Loekie gedacht, heb wel gestemd, maar de uitzending gemist, zal zien of die nog terug te kijken is.
Op welke zender wanneer en hoe laat was het?
Ach ik zoek straks wel ff hoe en waar….😎

Reputatie 7
Badge +16

Ik kan niet zo goed ontdekken of en waar het uitgezonden is, jij al wel @huistijger?

Reputatie 7
Badge +16

3th place nanananana 🤡 OK, there are nooo winners 😟


Toch wel: bronzen Loeki met, voor ons, een gouden randje! Kat in ‘t bakkie! 😉
Want het mooiste aan deze prijs is dat het echt een publieksprijs is. Een onafhankelijk publiekspanel kiest het hele jaar door de mooiste reclames. Elk kwartaal volgen er tien winnaars en van die veertig worden de tien finalisten geselecteerd. Wederom door een onafhankelijk publiekspanel. 

En nu heeft onze glasvezelcampagne met feestende katten een podiumplek veroverd! 
 

De katten feesten nog even door!

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan niet zo goed ontdekken of en waar het uitgezonden is, jij al wel @huistijger?

Nee,  @Shyrin_  ik kan het ook niet vinden misschien weet @Noordzee het?

Reputatie 7
Badge +28

@huistijger Het lijkt erop dat het niet live op TV was te zien. 

Reputatie 7
Badge +7

Voor mij is heeft Louis de gouden status! 😉

 

Reputatie 7
Badge +7

Doet het ook goed als achtergrond…

 

Reputatie 7
Badge +21

Deze is mooier 😋
Het enige nadeel van deze is dat hij zo nu en dan eten wil hebben.😎

 

Reputatie 7
Badge +7

Nou, die wil ik ook wel eten geven 🤣

Reputatie 7
Badge +21

Nou, die wil ik ook wel eten geven 🤣

Louis lust alleen maar batterijen😋

Reputatie 7
Badge +21

Dit jaar is KPN met de kat Louis slechts één van de 10 finalisten van de Ster Gouden Loeki 2023, samen met Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, Lidl en Toyota.

Tot en met 10 maart kan er gestemd worden via Jaarverkiezing - Ster Gouden Loeki - Ster reclame

Zie hier de KPN inzending → Dat is entertainment zoals jij het wilt (vimeo.com)

Reageer