Beantwoord

Mail vanuit KPN onduidelijk

• 15 december 2018
  • 3 reacties
  • 369 keer bekeken

Leest Jörg Kramer zijn verzonden mail wel eens?

Deze blinkt namelijk uit in onduidelijkheid.

Heb net 20 minuten gechat en daarna nog eens 55 minuten aan de telefoon contact gehad om rommel op te ruimen die hij heeft veroorzaakt!

Zodra hier glasvezel (ook al eerder te vergeefs de nek omgedraaid door kpn, maar gelukkig zijn er andere bedrijven die het nu wel op pakken!) ben ik weg bij KPN.

Wat ontzettend slecht bedrijf! Bah. Monopolistisch gedrag waar we binnenkort van af kunnen!

Admin: titel aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik_ 18 december 2018, 10:49

Hallo marathon, welkom terug hier! Jammer te horen dat de mail voor jou onduidelijk was. We versturen veel mail naar onze klanten. De meeste van die mails zijn geautomatiseerd. Dergelijke mail wordt ondertekend in de naam van Jörg Kramer als directeur van de klantenservice. Als een mail voor jou dan echter onduidelijk is, helpen wij, van de klantenservice, je daar dan graag mee verder. Jörg zelf kan daar niet zo veel mee.

Kortom, ik help je dan ook graag met enige onduidelijkheid die er op dit moment nog is. Zou je in dat geval willen toelichten wat er aan de hand is, en je gegevens invullen op je profiel?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@55marathon, dat lucht op!
Heb je nog de behoefte om toe te lichten wat er voor onduidelijkheid en rommel is veroorzaakt door het slechte, monopolistische bedrijf KPN?
Alleen als Jörg belangstelling toont...
Reputatie 7
Badge +27
Hallo marathon, welkom terug hier! Jammer te horen dat de mail voor jou onduidelijk was. We versturen veel mail naar onze klanten. De meeste van die mails zijn geautomatiseerd. Dergelijke mail wordt ondertekend in de naam van Jörg Kramer als directeur van de klantenservice. Als een mail voor jou dan echter onduidelijk is, helpen wij, van de klantenservice, je daar dan graag mee verder. Jörg zelf kan daar niet zo veel mee.

Kortom, ik help je dan ook graag met enige onduidelijkheid die er op dit moment nog is. Zou je in dat geval willen toelichten wat er aan de hand is, en je gegevens invullen op je profiel?

Reageer