Masterclass 5G naar 6G

  • 12 June 2020
  • 6 reacties
  • 308 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16

Vanuit 5Groningen is er recent een masterclass geweest waar ik het geluk heb gehad om er aan deel te mogen nemen en wou hem even met jullie delen :) 

 

Linkje naar de website van 5G Groningen en de masterclass:

https://www.5groningen.nl/nieuws/terugblik-5g-masterclass-van-5g-naar-6g

 

Enjoy! :) 


6 reacties

Hallo @SjorsK , ik krijg een melding 404 dat de pagina niet gevonden kan worden.

 

Reputatie 7
Badge +16

Oeps! Excuus, ik had per ongeluk een stukje van de link verwijderd :nerd: It’s fixed!

Reputatie 4
Badge +1

Wat ik graag n.a.v. bovenstaande wil zeggen is…. dat er zoveel oplichting is via  valse linkjes en dat er zoveel mensen worden opgelicht zelfs via forums dat het linken naar bepaalde websites gecontroleerd moet worden op een forum. 

Reputatie 4
Badge +1

Dus iemand zoals hierboven die niet zorgvuldig is… jammer dan… dat soort mensen moeten worden aangesproken of…. men mag geen linkjes plaatsen zonder…...

Reputatie 7

Hey @Wilsophie heel goed dat je oplettend bent en dus niet zomaar elke link aanklikt. Ons forum wordt door een team van moderators beheerd. We zorgen er onder andere voor dat onze bezoekers niet misleid worden, en dat ongewenste verwijzingen naar sites worden verwijderd. @SjorsK heeft mijn goedkeuring gevraagd voor het plaatsen van dit bericht. Het is akkoord. Sjors is ook een van onze superusers op dit platform, een van de geselecteerde helden die door zijn expertise en kennis als superuser is gevraagd. Vanuit zijn werkveld en interesse deelt hij dit soort interessante stukken 😉

Maar, je zet me wel aan het denken. Want het is (nog) niet helemaal duidelijk zichtbaar wie onze superusers zijn. Misschien geeft dat al meer vertouwen. Ik zal daar eens overna gaan denken. Dank voor je bericht! 

Wat ik graag n.a.v. bovenstaande wil zeggen is…. dat er zoveel oplichting is via  valse linkjes en dat er zoveel mensen worden opgelicht zelfs via forums dat het linken naar bepaalde websites gecontroleerd moet worden op een forum. 


Heb je daar ervaring mee of word je (te) veel gewaarschuwd en daar mee vertrouw je niets meer, dan schiet het z’n doel voor  bij, dat komt helaas te vaak voor.

Ik zou zelf niet weten hoe 1 klik op een link bij mij de boel direct in de war kan sturen, maar kent er iemand voorbeelden of een link  -:)  naar verhelderend artikel er over.

Reageer