Beantwoord

MB's doneren gewonnen - pakket kwijt

  • 12 February 2020
  • 13 reacties
  • 247 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Hier een JBL speaker gewonnen en de sporttas. Erg leuk! 👍

Sporttas inmiddels ontvangen, de speaker nog niet.

E-mails ontvangen van KPN over de gewonnen prijzen en een aparte e-mail track&trace voor de speaker. 

Track&Trace geeft nog steeds aan pakket niet gevonden.

Gebeld met CEVA Logistics, ze kunnen niets vinden.

Werd doorverwezen naar KPN.

 Ik gebeld met KPN, ik zou worden doorverbonden bij KPN, kreeg opnieuw klantenservice er aan, de (aardige) dame kende het hele mb’s doneren niet. 

Ze heeft het uitgezocht en een e-mail naar de betreffende afdeling gestuurd hoe of wat. 

Ik vind het een geweldig initiatief en doneer graag, wel of geen prijs, wel wil ik benoemen dat ik het jammer vind dat ik 2x (omslachtig) achter de gewonnen prijs aan moet bellen en nog in afwachting ben.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 February 2020, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anneke, welkom op het forum. 

Fijn dat je zo fanatiek doneert. Los daarvan, een gewonnen box hoor je gewoon te krijgen, daar ga ik in ieder geval voor zorgen. Ik heb hier de verantwoordelijke over gemaild om te kijken hoe dit zit. Zou je in de tussentijd mij een privébericht willen sturen met de ontvangen track&trace code? Kan zijn dat ik die code nog nodig heb namelijk. 

Reputatie 7
Badge +10

Hi Anneke, welkom op het forum. 

Fijn dat je zo fanatiek doneert. Los daarvan, een gewonnen box hoor je gewoon te krijgen, daar ga ik in ieder geval voor zorgen. Ik heb hier de verantwoordelijke over gemaild om te kijken hoe dit zit. Zou je in de tussentijd mij een privébericht willen sturen met de ontvangen track&trace code? Kan zijn dat ik die code nog nodig heb namelijk. 


Fijn! PB komt er aan, alvast bedankt.  

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik heb inmiddels ook bericht gehad hierover. Er bestaat een helpdesk die zich specifiek op deze acties richt. Mag ik je vriendelijk verzoeken om ze te benaderen? Zie hieronder. 

Je kunt contact opnemen met ons via: 070-301 39 88. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00-18:00 uur. :)

Reputatie 7
Badge +10

Dankjewel. Ik heb inmiddels ook bericht gehad hierover. Er bestaat een helpdesk die zich specifiek op deze acties richt. Mag ik je vriendelijk verzoeken om ze te benaderen? Zie hieronder. 

Je kunt contact opnemen met ons via: 070-301 39 88. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00-18:00 uur. :)


Dus moet ik weer Ceva Logistics bellen die van niets wisten en mijn pakket niet konden vinden?

Ik beschreef hierboven nog dat ik gebeld had met Ceva Logistics. Schiet niet op zo. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik heb inmiddels ook bericht gehad hierover. Er bestaat een helpdesk die zich specifiek op deze acties richt. Mag ik je vriendelijk verzoeken om ze te benaderen? Zie hieronder. 

Je kunt contact opnemen met ons via: 070-301 39 88. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00-18:00 uur. :)


Dus moet ik weer Ceva Logistics bellen die van niets wisten en mijn pakket niet konden vinden?

Ik beschreef hierboven nog dat ik gebeld had met Ceva Logistics. Schiet niet op zo. 

Mijn fout, ik had even niet door dat dat een en hetzelfde dienst was. Echt een zondag vandaag. :grin: Ik ga hier verder op onderzoek uit, dit komt goed. Uiterlijk dinsdag kom ik hier op terug. 

Reputatie 7
Badge +10

Dankjewel. Ik heb inmiddels ook bericht gehad hierover. Er bestaat een helpdesk die zich specifiek op deze acties richt. Mag ik je vriendelijk verzoeken om ze te benaderen? Zie hieronder. 

Je kunt contact opnemen met ons via: 070-301 39 88. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00-18:00 uur. :)


Dus moet ik weer Ceva Logistics bellen die van niets wisten en mijn pakket niet konden vinden?

Ik beschreef hierboven nog dat ik gebeld had met Ceva Logistics. Schiet niet op zo. 

Mijn fout, ik had even niet door dat dat een en hetzelfde dienst was. Echt een zondag vandaag. :grin: Ik ga hier verder op onderzoek uit, dit komt goed. Uiterlijk dinsdag kom ik hier op terug. 


 


;-)

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb inmiddels ook een bericht gehad, we gaan eentje naar je toesturen. Je hoeft hier niets meer voor te doen verder. :) 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb inmiddels ook een bericht gehad, we gaan eentje naar je toesturen. Je hoeft hier niets meer voor te doen verder. :) 


Fijn, dank je! 

Weet je toevallig of dit brievenbuspost is of een pakket? 

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan.

Goede vraag, ik verwacht dat dit een pakketje zal worden. De box ia zelf al 3 cm dik, inclusief verpakking gok ik niet dat dit door een brievenbus zal passen. 

Reputatie 7
Badge +10

Graag gedaan.

Goede vraag, ik verwacht dat dit een pakketje zal worden. De box ia zelf al 3 cm dik, inclusief verpakking gok ik niet dat dit door een brievenbus zal passen. 


Vandaag ontvangen, nog bedankt voor de moeite 👍👍👍

Reputatie 7
Badge +10

Nog een vraag;

 

Zojuist weer mb’s gedoneerd, krijg ik het volgende te zien, weet niet precies wat er mee wordt bedoeld?
De (enige) kortingscode die ik had ontvangen voor de speaker werkte nu niet meer, als dat bedoeld wordt? Ben wel benieuwd 😀

 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn dat hij er is. Dat is geen code voor de box, maar een kortingscode om korting te krijgen bij onze partners. Zie hier, onder kopje 'Onze partners’.

Reputatie 7
Badge +10

Fijn dat hij er is. Dat is geen code voor de box, maar een kortingscode om korting te krijgen bij onze partners. Zie hier, onder kopje 'Onze partners’.


Ah, duidelijk! 👍