MB's doneren; sponsor jij mee?

• 2 augustus 2016
  • 55 reacties
  • 3704 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +24
Wist jij dat KPN nog veel meer doet dan alleen zorgen dat jouw internet, televisie of mobiel bereik goed werkt? Sinds 2013 is KPN hoofdsponsor van één van mijn favoriete musea, het Rijksmuseum in Amsterdam. Bij ieder bezoek ga ik meteen naar zaal 1.18, vlak bij de meesterwerken van Vincent van Gogh. Iedere keer raak ik weer helemaal betoverd. Ons prachtige land met schitterende lucht en daarbij misschien wel ons mooiste nationale symbool, de molen. Paul Joseph Constantin Gabriël heeft het vol overgave aan het doek toevertrouwd, dat ik er iedere keer weer volop van geniet.

Het Rijksmuseum
Mensen laten genieten van de mooie dingen die ons land te bieden heeft, is meteen een belangrijke reden om het Rijksmuseum te sponsoren. We helpen het Rijksmuseum met name op het gebied van telecommunicatie, bijvoorbeeld door iPads te sponsoren. Misschien ben je wel eens in het Rijksmuseum geweest en heb je gezien dat rondleiders met een iPad rondlopen. Met deze moderne techniek kunnen ze een nog leuker verhaal vertellen aan de gasten van het museum. Wist je bijvoorbeeld dat de hal bij de eregalerij er eerder heel anders heeft uitgezien? Dit laten de rondleiders zien tijdens de tour op de iPad. Op deze wijze komt moderne techniek en onze prachtige Nederlandse kunst op een mooie manier samen.Meer weten over de samenwerking tussen KPN en het Rijksmuseum?

De Koninklijke Nederlandsche Schaatsbond
Nederland is verwant aan water en ijs, vandaar dat wij naast het Rijksmuseum ook hoofdsponsor zijn van de KNSB. Zo kunnen wij een klein steentje bijdragen aan de topprestaties van onze Nederlandse schaatshelden, als Sven Kramer en Ireen Wust. Misschien minder bekend, maar zeker niet minder belangrijk, is dat we ook races op natuurijs sponsoren en onze kleinste schaatsers, die hun eerste slagen maken op de lokale IJSTIJD!-baantjes. Zo verbinden we heel schaatsend Nederland. Meer informatie lees je op kpn.com

Wil jij ook je steentje bijdragen?
Heb je maandelijks 50MB over en doe je daar niks mee? Doneer ze aan het Rijksmuseum of aan de Koninklijke Nederlandse Schaatsbond via de MijnKPN app. Wij zetten de 50MB die je doneert om in een financiële bijdrage. Op deze manier kan het Rijksmuseum zijn prachtige kunstwerken blijven tentoonstellen en maken heel veel mensen plezier op het ijs.

Jij kunt makkelijk sponsor worden via de MijnKPN app
- Download de nieuwste versie van de MijnKPN app (versie 3.13.0)
- Log in op de MijnKPN App en selecteer “MB’s delen” in het menu en kies voor het blauwe menu
- Selecteer het Rijksmuseum of de KNSB en doneer je 50MB
- Bevestig je keuze
- Je ontvangt een sms ter bevestiging en een sms hoeveel MB’s je nog over hebt

Het Rijksmuseum en de KNSB doen graag iets terug!
Als jij MB’s doneert aan een van beide organisaties, dan doe je automatisch mee aan de maandelijkse loterij. Hiermee maak je kans op kaart voor het Rijksmuseum of een schaatswedstrijd. Ook krijgen klanten die MB’s doneren een kortingscode van 20%. Deze kun je inwisselen in de winkel of de webshop van onze partners.

Hoe vaak kun je doneren?
Je kunt meerdere malen per maand 50MB doneren aan óf het Rijksmuseum, de Koninklijke Nederlandse Schaatsbond of Het Concertgebouw. De maand erna kun je dit weer doen als je wilt en kun je opnieuw kiezen aan wie.

Kan ik zonder de MijnKPN app doneren?
Nee, je kunt niet doneren zonder de MijnKPN app.

Wat gebeurt er met mijn donatie?
Op onze website lees je wat er gerealiseerd is met jouw bijdrage!

Moet ik KPN Compleet zijn om MB’s te doneren?
Dat hoeft niet. Als je niet Compleet bent, dan kun je alsnog MB’s doneren.

Hoe hoor ik of ik in de prijzen ben gevallen?
Je krijgt een sms van ons. Hierna nemen we telefonisch contact met je op. Hebben we na 3 pogingen nog geen contact gehad? Dan maken we na 30 dagen iemand anders blij met de prijs.

Heb je vragen? Stel ze gerust hieronder en alvast bedankt voor je bijdrage!
Laat je me weten wie jij sponsort en waarom?

55 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Leuk initiatief! Alleen jammer dat mijn versie van de mijnKPN app voor mijn telefoon dit niet kan doen 😞 Naja! Dan pak ik m'n tablet maar 😛
Reputatie 7
Badge +30
Wij zetten de 50MB die je doneert om in een financiële bijdrage

Hebben we het dan over 50cent? 5€? 50€?
Reputatie 7
Jammer voor beide goede doelen, maar met de app op mijn telefoon (en die van m'n vrouw) kun je helemaal geen MB's delen. Anders hadden we dat graag gedaan, we hebben toch ruim genoeg GB's. En die kans op een gratis kaartje laat ik sowieso graag aan anderen.
Waarom kan dit niet via de website?
Reputatie 7
Badge +24
Dat was ook de eerste vraag die bij mij opkwam @RobinFlikkema. Ik heb het antwoord ook niet. Er wordt bijgehouden wat er gerealiseerd is qua diensten/evenementen/aankopen etc.

@Henk2304; ik heb het net voor je nagevraagd. De optie om MB's te delen via de website komt bij een volgende release. Dat was nu niet meer haalbaar om ook dat in te regelen. Misschien ook voor jou handig @SjorsK.

En als je in de prijzen valt ben je natuurlijk niet verplicht om te gaan 😉.
Reputatie 7
OK, ik w8 af!
Reputatie 7
Badge +15

@Henk2304; ik heb het net voor je nagevraagd. De optie om MB's te delen via de website komt bij een volgende release. Dat was nu niet meer haalbaar om ook dat in te regelen. Misschien ook voor jou handig @SjorsK.

Zeker weten! 🙂 Gelukkig heb ik nog wat android apparaten in huis liggen voor ingress/pokemon go en natuurlijk mijn Tablet 🙂

Het is inderdaad jammer dat je niet weet hoe veel er uiteindelijk overgemaakt gaat worden maar het gaat niet altijd om het bedrag maar om het idee. Ook al is het maar 1 cent, vele een centen worden uiteindelijke velen euro's 😉 En als je toch geen gebruik maakt van je dataoverschot dan is dit een leuk initiatief om er iets mee te doen.

Daarnaast betrek je hiermee je klanten dichter bij het sponsorbeleid waardoor je als klant beter kan kiezen wil je wilt steunen. Het zorgt toch voor een stukje betrokkenheid 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Dat is ook de insteek geweest @SjorsK, leuk je bericht! Er wordt uiteindelijk wel bekend gemaakt wat er met het geld is gedaan, maar stiekem ben ik ook benieuwd naar een bedrag hoor 😉.
Reputatie 7
Badge +10
Wij zetten de 50MB die je doneert om in een financiële bijdrage

Hebben we het dan over 50cent? 5€? 50€?
Goede vraag! Er is geen vaste prijs per MB. De prijs van een MB varieert per abonnement afhankelijk van de maandprijs van het abonnement en de samenstelling van het abonnement Een abonnement is opgebouwd uit minuten, sms’jes en of MB’s. Zo zijn er bijvoorbeeld abonnementen van 150 minuten of sms’jes en 0MB tot onbeperkt bellen & sms-en en 20GB (20.000 MB) data.
Reputatie 7
Badge +24
Thanks voor de goede en zeer welkome aanvulling @Hugo_ 🙂
Kan ik ook beltegoed doneren?? Die houdt ik altijd over. Mb's heb ik zelf altijd te kort!!
Reputatie 7
Badge +15
Ik vroeg me af of het al bekend is wat de resultaten zijn van het doneren? Tenzij het geheim is natuurlijk! 😛
Reputatie 5
Badge +8
Komen er nog meer goede doelen want ook Ik heb altijd Mb's over die Ik graag wil delen.
Als ik mezelf voordraag als goej doel is da ook goed? 🙂
Reputatie 5
Badge +8
En wat draag jij dan bij als goed doel? 😃
Een empty spaarvarken. 🙂 Tis wel een die zwaar te dragen is....:(
Reputatie 7
Badge +18
Ik wil hier ook wel aan meedoen, maar ik heb versie:

De nieuwste versie, maar ik kan het niet. Hoe kan dat dan?
Reputatie 7
Als ik mezelf voordraag als goej doel is da ook goed? :)Ik heb wel over voor jou, maar kan niet doneren want de app voor Windows ondersteunt die mogelijkheid niet en doneren via MijnKPN op de website heeft KPN nog niet ingevoerd.
Reputatie 7
Badge +27
@JochMa
Voor nu hebben we alleen het Rijksmuseum en de KNSB omdat wij hier al een relatie mee hebben, KPN sponsort beide. Als het MB's doneren op deze manier goed uitpakt zit het zeker in de planning om het aantal partners uit te breiden. Welke dit dan worden zal dan ook worden bekeken.

@Dennis
Ga in het menu van de app naar de optie MB's delen. Wacht even een seconde of drie en dan verschijnt er bovenaan het scherm een blauwe balk. Tik daarop om te doneren.

@Henk
Ik kaart dit aan bij de mensen die over MB's delen/doneren gaan of delen nog in de Windows app komt, of doneren op de website.
Reputatie 5
Badge +8
Dan doneer ik voorlopig, als Amsterdammer, aan het Rijksmuseum, in de hoop dat er b.v. ook medische goede doelen bijkomen
Reputatie 7
Badge +18
@Dennis
Ga in het menu van de app naar de optie MB's delen. Wacht even een seconde of drie en dan verschijnt er bovenaan het scherm een blauwe balk. Tik daarop om te doneren.
Dank je wel Erik, ik heb het gevonden! 😳
Reputatie 7
Badge +27
@Dennis, mooi zo!

@Henk, het staat op de planning om MB's doneren via de webvariant van MijnKPN mogelijk te maken. Wanneer dit precies beschikbaar zal zijn is nog niet bekend. Voor de Windows app worden op dit moment alleen de hoogst noodzakelijke dingen ondersteund. Er wordt het komende half jaar gekeken of dit verder uitgebreid gaat worden.
Reputatie 5
Badge +8
Opnieuw MB's gedoneerd, ik zie dat het Concertgebouw orkest er nu ook bij staat.
Is een bepaalde instelling binnen de gezondheidszorg ook een optie voor de toekomst?
Reputatie 7
Badge +27
Wellicht! Er is hier nog niets bekend over verdere uitbreiding van het aantal goede doelen. Maar kan ook best zijn dat ze eventuele uitbreidingen stilletjes doen. Als we hier wel meer over horen laten we het weten!
Kunnen we een verlanglijstje maken van goede doelen ? en de meest gewilde in het lijstje opnemen?
Alleen ik had het idee dat het een blijvende actie was ! maar zie net in regelement dat het tot eind deze maand is ???

B. DEELNAME
3. Deelname is mogelijk in de actieperiode, van 1 juli tot en met 31 december 2016.
4. De contractant van het 06-nummer waarmee MB’s worden gedoneerd aan de maatschappelijk
partner, wordt gezien als de deelnemer aan de actie.
:?

Reageer