MB's doneren; sponsor jij mee?

• 2 augustus 2016
  • 55 reacties
  • 3712 keer bekeken

Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 7
Badge +28
De actie loopt inderdaad tot 31 december. Of het verlengd gaat worden is nog niet bekend, ik vraag dit na!
Reputatie 7
Badge +28
Goed nieuws, MB's doneren gaat gewoon door in 2017!

Om je eerdere vraag te beantwoorden, een discussie over goede doelen is altijd welkom! We kunnen dit overbrengen aan degenen die over sponsoring gaan. Ik kan alleen bij voorbaat geen beloftes geven dat er wat mee gedaan wordt. Er komt een hoop kijken bij sponsoring en we moeten hierin keuzes maken.
leuk om te horen, dat doneren doorgaat, ik ga een lijstje maken
goedenavond
Ik vergeet een keertje niet om MB,s te doneren, maar zie nu ook dat je niet in 1 keer meer MB.s kan delen
of is daar een truc voor?
zo nee wordt het in de toekomst mogelijk ? wel zo makkelijk als je rest MB,s in 1 keer kan doneren
Reputatie 7
Badge +28
Het lijkt er op dat de opdracht eerst verwerkt moet worden voor je nog eens kan doneren. Wat in ieder geval werkt is de app even herstarten, dan kun je direct meer versturen 🙂
verlanglijstje Fred:
in 1 keer meer doneren, 50 MB per keer gaat erg langzaam
veel meer keuze in goede doelen bijv:
Greene Peace en allerlei natuur behoud-WNF-WAR Child-WWF-KiKa-Kikker-dierenbescherming
Reputatie 7

@Henk, het staat op de planning om MB's doneren via de webvariant van MijnKPN mogelijk te maken. Wanneer dit precies beschikbaar zal zijn is nog niet bekend. Voor de Windows app worden op dit moment alleen de hoogst noodzakelijke dingen ondersteund. Er wordt het komende half jaar gekeken of dit verder uitgebreid gaat worden.

@Erik_, we zijn inmiddels 7 maanden verder. Sinds de laatste abonnementsaanpassing (van 10 naar 25 GB en met Compleet 50 GB/mnd) heb ik wel het een en ander te doneren. Dus mijn vraag is hoe het met doneren-via-de-browser staat?
Reputatie 7
Badge +15
Ik vraag mij af hoeveel is opgehaald 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb achter Eriks mailconversatie aan gemaild met het verzoek om een update. Ben benieuwd! :)

Over hoeveel is opgehaald worden geen uitspraken gedaan dus daar kan ik niet meer over vertellen.
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb achter Eriks mailconversatie aan gemaild met het verzoek om een update. Ben benieuwd! :)

Over hoeveel is opgehaald worden geen uitspraken gedaan dus daar kan ik niet meer over vertellen.

Jammer om te horen dat het onder geheimhouding valt, gezien wij onze MB's doneren vindt ik het niet raar om te vragen hoeveel we (de klanten) hebben opgehaald 🙂 Hopelijk wilt men in de toekomst duidelijkheid geven.
Reputatie 7
Badge +18
Jammer om te horen dat het onder geheimhouding valt, gezien wij onze MB's doneren vindt ik het niet raar om te vragen hoeveel we (de klanten) hebben opgehaald 🙂 Hopelijk wilt men in de toekomst duidelijkheid geven.Ik ben het met @SjorsK eens, ik vind het raar dat het ons niet verteld wordt, het zijn wel onze MB's wat we doneren. En die MB's zitten eerst in onze abonnement. En het abonnement betalen we met onze verdiende centen! Geheimhouding? Ik vind dat KPN zich wel snel verschuild achter het woord: "geheimhouding." Bah! Hoe lang kennen jullie ons nou? 😞 Op deze manier doneer ik niet meer. 😞
Reputatie 7
Badge +28
@Henk2304: Tot mijn spijt is er geen nieuws. Er wordt nog niet gewerkt aan deze functie in MijnKPN. Het staat wel op de wensenlijst.

@DennisSchreve: Het staat je helemaal vrij om wel of niet te doneren. Op de website wordt precies uitgelegd wat er met de donaties gebeurt:
Wat is MB's doneren?
Reputatie 7
Badge +18
@DennisSchreve: Het staat je helemaal vrij om wel of niet te doneren. Op de website wordt precies uitgelegd wat er met de donaties gebeurt:
Wat is MB's doneren?
@JoranAl vind ik dit een mooie actie, hier zou ik nou een donatie willen doen:

• KPN Mooiste Contact Fonds Met het fonds 'KlasseContact' brengen we chronisch en langdurig zieke kinderen terug in de klas. Via de 'Klasgenoot' (ICT set met beeldscherm en camera) blijven kids in contact met hun klasgenootjes. Jouw gedoneerde MB's helpen mee om alle langdurig zieke kinderen te verbinden met hun klas.
Reputatie 7
Tot mijn spijt is er geen nieuws. Er wordt nog niet gewerkt aan deze functie in MijnKPN. Het staat wel op de wensenlijst.Ach ja, welke KPN klanten gebruiken nou tegenwoordig nog Windows:?:P
Reputatie 7
Badge +28
@DennisSchreve: Dat is het zeker! Check ook de website 🙂 KlasseContact laat kinderen meedoen in de klas
Reputatie 7
Badge +18
@DennisSchreve: Dat is het zeker! Check ook de website 🙂 KlasseContact laat kinderen meedoen in de klasDaar zal ik dan nog na kijken. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Leuk dat het mooiste contact fonds is toegevoegd 🙂

Ik vindt het zelf raar dat KPN geen uitspraken wilt doen met betrekking tot de bedragen die zijn binnen gehaald voor de goede doelen, ik zou dit als bedrijf juist willen roepen als een PR-Actie 😉 .Om deze reden ben ik juist extra benieuwd naar de motivatie die daar achter zit gezien ik geen reden kan bedenken waarom men dit niet wilt publiceren.
Reputatie 7
Badge +18
Leuk dat het mooiste contact fonds is toegevoegd 🙂

Ik vindt het zelf raar dat KPN geen uitspraken wilt doen met betrekking tot de bedragen die zijn binnen gehaald voor de goede doelen, ik zou dit als bedrijf juist willen roepen als een PR-Actie 😉 .Om deze reden ben ik juist extra benieuwd naar de motivatie die daar achter zit gezien ik geen reden kan bedenken waarom men dit niet wilt publiceren.
Dat vind ik ook @SjorsK, TV-acties en Serious Request het glazenhuis geeft ook het eindbedrag wat ze op hebben gehaald voor de Rode Kruis. Ik vind dat KPN dit best mag doen. :S
Beste Joran
heb het niet meer gevolgd betreft dosering MB.s
Maar zijn er nog ontwikkelingen zoals:
meer Doelen om te doneren?
meer MB,s tegelijk (altijd veel over en 50 mb per keer schiet niet op)?
groet
Fred
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb de laatste tijd zoveel MB's gedoneerd aan:

Echt heel veel! Maar ik hoor hier niks meer van. Zou graag weten wat er met onze MB's gebeurd. 😞
Reputatie 7
Ik zou graag willen weten wat er terecht gaat komen van de toezegging (geruime tijd geleden) dat je ook MB's (GB's zou beter zijn) kunt doneren via de website en niet alleen via de apps (die ik toch niet heb, want niet voor Windows).
Reputatie 7
Badge +15
Ik zou dat ook graag willen weten 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Leuk om deze activiteit te zien 🙂

De MB's worden omgezet in een financiële bijdrage voor de betreffende maatschappelijke partners. In het geval van het Mooiste Contactfonds gaat dit naar Klassecontact. Daar wordt geïnvesteerd in apparatuur om langdurig zieke kinderen te verbinden met hun klasgenoten. Deze partners is een minimumbijdrage gegarandeerd, los van of dit bedrag wordt gehaald met MB's doneren. Wat daar bovenop wordt gedoneerd komt ook ten gunste van de partners.

Wat betreft nieuwe doelen, daar is nog geen informatie over bekend. 50MB blijft de limiet dat in één keer gedoneerd kan worden.

Over het doneren via de website heb ik ook niets meer gehoord, hele terechte vraag. Ik heb de producteigenaar gevraagd of hier een update over is!
ja duidelijk antwoord ,maar laat doneren wel even voor wat het is, gaat te moeizaam, te weinig doelen.
beetje vaag wat er mee gebeurd niet echt een stimulerende bezigheid
Reputatie 7
Badge +28
@Henk2304: MB's doneren staat niet meer op de roadmap voor MijnKPN. Er worden keuzes gemaakt op basis van de tijd die het developers gaat kosten. De innovatiekosten wegen in dit geval niet op tegen de baten. De deur staat op een kier om dit op een later moment toe te voegen maar dus niet op korte termijn. Sorry hiervoor, ik vind het jammer om dit te melden.

Reageer