MB's doneren; sponsor jij mee?

• 2 augustus 2016
  • 55 reacties
  • 3702 keer bekeken

Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 7
Och @Joran, de dagen van mijn Lumia (met Windows 10 Mobile) lijken toch geteld, dus dan zal er wel een Android komen, helaas. En nu Microsoft vooral lijkt in te zetten op de enterprise (cloud only) en het consumenten segment langzamerhand laat slippen zal uiteindelijk ook Windows zelf wel sneuvelen. Jullie developers hebben blijkbaar een scherpe blik op de toekomst🤔 😜
Reputatie 7
Badge +28
Windows zal nog wel even duren hopelijk! Als je hulp nodig hebt met het uitkiezen van een Android toestel zijn wij er voor je 😉

Los van het verdwijnen van Windows Mobile lijkt dit me nog steeds een goede toevoeging aan MijnKPN. Daarmee bereikt het MB's doneren een nog grotere doelgroep. Dat zou heel mooi zijn voor deze goede doelen. Ik blijf hopen!
Reputatie 7
Windows zal nog wel even duren hopelijk!Vandaag las ik dat Delta airlines niet alleen de Windows Phones eruit kiepert maar ook de Windows tablets. Hoezo cloud only? Cloud nothing!
Reputatie 7
Windows Mobile en Windows RT zijn ten dode opgeschreven.
Windows 10 zal nog heel lang geleverd worden, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Zakelijk zie ik steeds meer bedrijven hun automatisering in de cloud onderbrengen (Azure), maar ook daar is het veelal gewoon Windows wat de klok slaat.
Reputatie 7
Zorgen, om Windows? D8 't niet, alternatieven zat. Maar ook GE en IBM (oud zeer van OS/2?) hebben Microsoft de rug toe gekeerd, zo las ik vandaag. Ze nemen beiden nu Apple spullen, van iPhone en iPad t/m iMac. Daarmee kunnen ze vanaf mobiel t/m desktop gebruik maken van de spullen van één firma. Ik zei het al, dat Microsoft de slag om de slimfoon heeft verloren gaat ze nog veel (enterprise, hun enige doelgroep momenteel) klanten kosten.

Reageer