Met wie zou jij ruilen?

  • 25 May 2022
  • 21 reacties
  • 197 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Stel: Je kunt voor 1 dag ruilen met een fictief karakter uit een boek, film, serie, of videogame.

Met wie zou jij willen ruilen? En waarom?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Met captain Jack Sparrow. 😎

 

Reputatie 7

Met Garfield, een rasechte (luie) levensgenieter die zich niet van de wijs laat brengen en altijd de onschuld zelve is.

 

Reputatie 7
Badge +17

Zelf denk ik dat ik zou willen ruilen met Henry Strauss uit The Invisible Life of Addie LaRue. Hij werkt in een boekenwinkel met een rode kat genaamd Book. Mijn droom. Al hoewel.. Ik zou het nog willen combineren met een koffietentje. Koffie/thee, boeken en katten. Wat wil je nog meer?

Reputatie 7
Badge +17

Met captain Jack Sparrow. 😎

 

Waarom dan, @Alex_P? Voor Will of Elizabeth? 😉 

Reputatie 7
Badge +15

 

Reputatie 7
Badge +24

Met captain Jack Sparrow. 😎

 

Waarom dan, @Alex_P? Voor Will of Elizabeth? 😉 

Omdat die man zo leuk is! 

Reputatie 7

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou wel willen ruilen vandaag met Jose Mourinho. Dan zouden de kijkers en de supporters in het stadion een leukere Conference League finale te zien krijgen. 

Reputatie 7
Badge +20

 

Reputatie 7
Badge +17

 

Zou jij het dan anders aanpakken, @Jasper

Reputatie 7
Badge +12

Ik zou graag een dag willen ruilen met Eric Cartman van Southpark.  Lijkt me wel interessant om te ervaren hoe het is om als 8 jarige al zo intens slecht te zijn.

Reputatie 7

Zou jij het dan anders aanpakken, @Jasper

Niet per se, maar het lijkt me wel fijn om de Imperial March te horen als ik ergens aankom 😁

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou graag een dag willen ruilen met Eric Cartman van Southpark.  Lijkt me wel interessant om te ervaren hoe het is om als 8 jarige al zo intens slecht te zijn.

 

Ik zou el willen ruilen vandaag met Jose Mourinho. Dan zouden de kijkers en de supporters in het stadion een leukere Conference League finale te zien krijgen. 

Ja, jij zou de A1 jeugd opstellen tegen Feyenoord denk ik zo….. 😁

@Jeroen_dB

En wat de vraag betreft: nooit over na gedacht. Ik heb hier ruim 300 favoriete films in de kast staan ( dvd en brd ), dus lastig kiezen.

Reputatie 7
Badge +19

Zou jij het dan anders aanpakken, @Jasper

Niet per se, maar het lijkt me wel fijn om de Imperial March te horen als ik ergens aankom 😁

Dat kan worden geregeld. Volgende keer als je op kantoor bent 😀. 

Ik zou de A1 niet opstellen @PeterG maar gewoon iets aanvallender gaan spelen. met een ploeg als Roma, die toch best over sterke spelers beschikt ook voor tenminste wat spektakel zorgen. 

Reputatie 5
Badge +8


Want wie wil er nou niet op zoek gaan naar (of vluchten van) dinosauriërs.

Reputatie 7
Badge +10

Hermelien Griffel

“Als ik kon toveren, kón toveren” 🎵🎶🧙‍♀️🪄

Reputatie 7
Badge +30

Ik wilde, en ga ook, zeggen: Star. De derde van de Zeven Zussen. Woont op het platteland, werkt in een boekwinkel: heerlijk!! Maar nu ik de reacties van @Bronkol en @Anneke-Anna lees, zou ik eigenlijk willen dat ik drie dagen had..

Reputatie 7

Buffy! 😍

Reputatie 7
Badge +30

 

Vast geen verrassing, toch? 😄

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het echt super leuk om al jullie reacties te lezen!