News

Mijlpaal: 1 miljoen keer bedankt voor jullie inzet

  • 19 November 2021
  • 26 reacties
  • 686 keer bekeken
Mijlpaal: 1 miljoen keer bedankt voor jullie inzet
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Wow, we hebben 1 miljoen reacties! Daar word je even stil van. Deze hele grote mijlpaal willen we graag uitlichten. In ons tienjarige bestaan is de KPN community uitgegroeid tot dé plek waar klanten samenkomen en kennis uitwisselen. We zijn enorm trots en blij dat jullie dat allemaal mogelijk maken :green_heart:

 

 

We doen een vreugdedansje, want zelfs na 10 jaar groeien we nog elke dag. In dit bijzondere jaar hebben we het 400.000ste nieuwe lid mogen verwelkomen, staat de teller op ruim 150.000 topics en als kers op de taart zijn er nu 1.000.000 reacties! Dat is een megaprestatie om heel trots op te zijn. 

 

Dankzij jullie inzet is het forum wat het is en zonder jullie enthousiasme en opbouwende kritiek waren we nooit zover gekomen. Het is fantastisch om te zien dat jullie dag én nacht klaar staan en meedenken over hoe wij onze diensten (nog) beter kunnen maken. Zo blijven we samen bouwen aan een sterk netwerk!  

Namens alle moderators: dank jullie wel voor alle bijdragen. You are one in a million

Ps. het forumlid met de miljoenste reactie krijgt natuurlijk een kleine verrassing van ons thuisgestuurd :wink:  


26 reacties

Reputatie 7

1 Miljoen.

En hou op met die irritante reclame, de katten hier die Viben er ook he-le-maal op :joy:

Geef alsjeblieft een aantal vast forumleden zoals @Nick83 @Noordzee @PeterG @wjb en alle andere die ik nog vergeet een leuk presentje. Althans ik gun het ze.

Maar gefeliciteerd! :grinning:

wie heeft de miljoenste reactie geplaatst @Nadia ??

Reputatie 7

wie heeft de miljoenste reactie geplaatst @Nadia ??

Goede vraag, @martijn197108. Ik houd 'm nog even voor me, om het echt een verrassing te laten zijn. Ik hoop dat diegene zich hier binnenkort gaat melden ;) 

Goede vraag, @martijn197108. Ik houd 'm nog even voor me, om het echt een verrassing te laten zijn. Ik hoop dat diegene zich hier binnenkort gaat melden ;) 

hopenlijk ben ik het niet aangezien ik op mijn moeders account zit en zei alles direct in de prullenbak gooit…..

Geef alsjeblieft een aantal vast forumleden zoals @Nick83 @Noordzee @PeterG @wjb en alle andere die ik nog vergeet een leuk presentje. Althans ik gun het ze.

Maar gefeliciteerd! :grinning:

vergeet jezelf niet @Jeroen Ruiter :)Jij bent ook erg behulpzaam:)

Maar niet zo bekend en ik maak nog wel eens een fout in mijn berichtgeving. Bedankt voor je compliment.

Ik wil ook niet de hele dag op dit forum zitten,In het leven gebeuren ook andere dingen.Daarom probeer ik het niet langer dan 2 uur te doen.Ik vind het ook helemaal niet belangerijk dat iedereen mij kent.Ik blijf liever onbekend.Maar volgens mij denken meer mensen zo.

 

Badge +12

Gefeliciteerd iedereen! Het forum is tenslotte van iedereen en dat maakt het juist zo mooi!

Reputatie 7

Ik heb 5,283% kans de miljoenste reactie geplaatst te hebben. :wink:

Reputatie 7

Ik heb 5,283% kans de miljoenste reactie geplaatst te hebben. :wink:

 

Dat kan beter!

Reputatie 7

Ik heb 5,283% kans de miljoenste reactie geplaatst te hebben. :wink:

5,2831 % zelfs, @wjb :grin:

is het al bekend wat het kado is @Nadia ?Ik denk dat niet iedereen op een kpn forum spandoek van 10 bij 10 zit te wachten…..(met zijn naam en avatar...)

Reputatie 7
Badge +22

1 Miljoen.

En hou op met die irritante reclame, de katten hier die Viben er ook he-le-maal op :joy:

@JeroenB22 vooruit… speciaal voor jou en voor jou katten: https://youtu.be/HFerF2zGNrY

😂🤣

Reputatie 7
Badge +10

 

Gefelicitaart iedereen! 🥳

Hoi @JeroenB22 , En andere 

Citaat:

Hoe vieren jullie oud en nieuw

In ieder geval niet in dit Topic.

Nog gefeliciteerd voor iedereen die zich heeft ingezet voor deze mijlpaal wat het Forum betreft.

Reputatie 7
Badge +28

wie heeft de miljoenste reactie geplaatst @Nadia ??

Goede vraag, @martijn197108. Ik houd 'm nog even voor me, om het echt een verrassing te laten zijn. Ik hoop dat diegene zich hier binnenkort gaat melden ;) 

 

 

Aangezien de mijlpaal deze week is bereikt, is de kans redelijk aanwezig dat het om één van deze zeven forumleden gaat, de zeven meest actieve forumleden van deze week. 

 

1

Jeroen Ruiter

305 punten

2

Noordzee

230 punten

3

martijn197108

229 punten

4

Nick83

223 punten

5

PeterG

208 punten

6

wjb

199 punten

7

JanD

126 punten

Bekijk het hele klassement

 

Maar het kan natuurlijk ook heel goed een moderator zijn. Want in de meeste topics zien we ook een  moderator verschijnen. 

 

wie heeft de miljoenste reactie geplaatst @Nadia ??

Goede vraag, @martijn197108. Ik houd 'm nog even voor me, om het echt een verrassing te laten zijn. Ik hoop dat diegene zich hier binnenkort gaat melden ;) 

 

 

Aangezien de mijlpaal deze week is bereikt, is de kans redelijk aanwezig dat het om één van deze zeven forumleden gaat, de zeven meest actieve forumleden van deze week. 

 

1

Jeroen Ruiter

305 punten

2

Noordzee

230 punten

3

martijn197108

229 punten

4

Nick83

223 punten

5

PeterG

208 punten

6

wjb

199 punten

7

JanD

126 punten

Bekijk het hele klassement

 

Maar het kan natuurlijk ook heel goed een moderator zijn. Want in de meeste topics zien we ook een  moderator 

2e plek @Noordzee,Gefeliciteerd!

Ik zet maar snel het adres in mijn profiel,je weet maar nooit.....

Reputatie 7
Badge +21

Daarentegen kan het natuurlijk ook een “Nieuwkomer” op het forum zijn. Eén reactie is genoeg :thinking: .

Het “moment suprême” was gistermiddag tegen 15:00u, toen legde ik het volgende beeld vast:

 

Reputatie 7
Badge +28

Aha, tijdens mijn werktijd. Dan weet ik genoeg. En dan geef ik jou veel meer kans @RBxx . Tenslotte was jij toen kennelijk actief op het forum aanwezig. 

Misschien heb je wel heel bewust de 1.000.000-ste reactie geplaatst ! :joy::wink::sunglasses:

 

https://forum.kpn.com/internet-9/al-twee-weken-geen-internet-en-tv-553408?postid=1412293#post1412293 hier heb ik rond die tijd een reactie geplaatst. 

Van harte gefeliciteerd 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn hartelijke dank voor de taart.

Zie ook hier.

En op naar de 2.000.000

Groetjes,

Joop

Reputatie 7
Badge +20

1 Miljoen.

En hou op met die irritante reclame, de katten hier die Viben er ook he-le-maal op :joy:

 

Wij vinden deze reclame wel leuk, onze kat doet het niet (is zij veel te slim voor). :grinning:

Reageer