Beantwoord

mijn aansluitingskabel is verouderd en zorgt voor lekkage in de buitenmuur

  • 25 November 2021
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

Badge

Hi allemaal, 

Er zit een hele oude PTT kabel die via de buitenmuur mijn huis binnenkomt. Nu komt er vocht binnen via door de buitenmuur via de kabel. Dit komt door de kabel die van de KPN is (via haar voorganger de PTT). Heeft iemand hier ervaring mee? Welke afdeling van de KPN bel ik hierover? 

Alvast bedankt, 

Alexandra Gomez

icon

Beste antwoord door Lisa 28 November 2021, 17:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hi allemaal, 

Er zit een hele oude PTT kabel die via de buitenmuur mijn huis binnenkomt. Nu komt er vocht binnen via door de buitenmuur via de kabel. Dit komt door de kabel die van de KPN is (via haar voorganger de PTT). Heeft iemand hier ervaring mee? Welke afdeling van de KPN bel ik hierover? 

Alvast bedankt, 

Alexandra Gomez

dan moet je denk ik bij kpnnetwerkNL zijn.

Als KPN netwerk alleen voor glasvezel is kan je dit nummer ook nog proberen.

"Je kan het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's. Als je belt naar 0800 0150 krijg je een speciale afdeling binnen KPN aan de telefoon die je verder kan helpen."

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Marandes NL! Leuk dat je je vraag stelt op ons Forum. 0800-0105 (KPN Infra) kan inderdaad vragen beantwoorden over onze bestaande infrastructuur zoals: wijkkasten en geluidsoverlast, kabels die bloot liggen, vandalisme aan kasten, etc. 

Waar ik (als provider) benieuwd naar ben,, Gaat het om de aansluiting waar momenteel diensten over geleverd worden? Ligt de kabel open en heb je problemen met je diensten, want dan horen wij dit graag. Wij kunnen een ticket voor je maken om de kabel te repareren. Uiteraard alleen als er op dit moment over geleverd wordt. 

Het is mij op dit moment niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Daarom heb ik nog geen antwoord op je vraag. Sijpelt het water naar binnen via de kabel omdat de muur is afgebrokkeld of is bijv. de isolatielaag van de kabel gescheurd waardoor er water in de muur trekt?  Kun je hier een foto plaatsen waarop de lekkage zichtbaar is.