Beantwoord

Milight werkt niet

  • 5 March 2020
  • 5 reacties
  • 409 keer bekeken

Ik heb al jaren ledlampen van milight en een controller. hiervoor woonde ik in Amsterdam en toen in Arnhem met Ziggo als providerer en toen werkt het hele lichtplan zonder enig probleem.. nu ben ik verhuist en hebben we gekozen voor KPN. Maar wat ik ook doe, ik krijg het systeem niet meer aan de praat.

Kan iemand mij helpen?

 

groetjes Marc

icon

Beste antwoord door Lisa 6 March 2020, 17:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Marruc Welkom op ons KPN Forum! Natuurlijk willen wij je helpen. Gaaf dat je een heel lichtplan in je huis hebt geïnstalleerd. 
Klopt het dat je een Mi-light ‘Wifibox’ hebt, om de lampen te kunnen bedienen met een App?
Ik ben ook benieuwd welke Experiabox je hebt en of je eventueel versterkers hebt aangesloten. 

Ik hoor graag van je.:blush:

Wellicht moet je een andere IP-adres range kiezen. Ziggo gebruikt meestal 192.168.1.... en KPN 192.168.2..... 

Reputatie 7
Badge +17

@Marruc Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hey Lisa

ik had geen ibox van Milight maar ondertussen heb ik er wel een aangeschaft en na een paar keer moeilijk doen deed hij het toch wel.

ik heb hem in de meterkast geplaatst naar de experiabox

 

hartelijk dank voor de reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Marruc Bedankt voor de terugkoppeling. Goede tip voor de Forum bezoekers dus. Thanks!

Reageer