Vraag

Minder aanwezig vanwege ziekenhuisopname

  • 9 June 2022
  • 22 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ikzelf kan helaas nu nog niet veel doen. Op dat ik momenteel in ziekenhuis Harderwijk ligt. 🤔


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @cornelis48! Allereerst heel veel beterschap toegewenst en hopelijk herstel je snel. Wil je met ons delen wat er aan de hand is? En heb je ook al enig idee hoe lang je in het ziekenhuis moet verblijven? Wij hopen dat je snel weer naar huis mag en spoedig herstelt💪🏻

Reputatie 7
Badge +28

Beterschap @cornelis48 ! 

Reputatie 7
Badge +16

Heel veel beterschap gewenst @cornelis48! Hopelijk mag je snel weer naar huis. 

Badge +19

Dag @cornelis48 ik hoop dat je weer snel op de been bent. Beterschap!!

Reputatie 7
Badge +9

Een ontsteking aan het evenwicht orgaan en een bloedingen in hersenen. Het is net of ik veel gedronken heb.ben daar door gevallen. Met ziekenauto ziekenhuis grrrrr🤔

Reputatie 7

Hopelijk valt het mee en heb je een spoedig herstel @cornelis48! Beterschap.

Hoi @cornelis48,

Ziek zijn nooit niet leuk.
Wens je een voorspoedig herstel toe.
En ben voorzichtig met jezelf.

Reputatie 7
Badge +19

Heel veel sterkte @cornelis48 

Reputatie 7
Badge +21

Beterschap @cornelis48 , hopelijk knap je gauw op en kan je snel weer naar huis

Reputatie 7
Badge +16

Een ontsteking aan het evenwicht orgaan 🤔

Familieleden hebben hier ook last van gehad: heel vervelend en best heftig!

Je bent nu in goede handen! Heel veel sterkte met het herstel, @cornelis48 🌸

Reputatie 7
Badge +13

Beterschap en heel veel sterke @cornelis48! Ik hoop dat je snel weer naar huis mag! 

Jeetje, @cornelis48 . Dat is schrikken! Ook voor mij. Nu net bij het openen van het forum (12:04).

Een goed herstel gewenst. We zullen je missen, maar nemen het goed voor je waar hoor!

Een bloemetje voor naast het bed 🌻🌼🌷.

Hoi Cor,

Oh, dat is wel heftig.Veel beterschap gewenst en ik hoop dat je snel weer naar huis mag!

Reputatie 7
Badge +12

Beterschap daar! Hopelijk zorgen ze een beetje goed voor je en ben je snel weer beter.

Reputatie 7
Badge +9

Heel hartelijk bedankt voor die mooie bos bloemen. Ik ben er erg blij mee. Nog maals bedankt super 🙂👍👍👍👍

Hou je taai, Cornelis! Snel weer beter worden.

Reputatie 7
Badge +12

Heel hartelijk bedankt voor die mooie bos bloemen. Ik ben er erg blij mee. Nog maals bedankt super 🙂👍👍👍👍

Heel erg graag gedaan @cornelis48!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen. Ik ben inmiddels weer thuis. Maar moet geholpen worden door zuster aan huis het kan helaas lang duren krijg een bed in de huis kamer. Boven is te gevaarlijk loopt nu met rolator in huis buiten moet onder begeleiding wordt op bed gewassen misschien Boven onder begeleiding douche. Grrr.maar blijft positief. Hoopt snel mogelijk voorbij.groet cor 

Fijn dat het al wel beter gaat, maar nog niet echt goed.Ben je ook duizelig als je op de bank ligt?Of alleen als je loopt?

Reputatie 7
Badge +10

Aaah beterschap! 🍀🍀🍀🍀
 

 

Hoi @cornelis48,

Goedemorgen. Ik ben inmiddels weer thuis. 

In ieder geval weer daar, waar je thuis bent.
Ik denk zelf dat het de beste plaats is waar je kunt zijn, in je eigen vertrouwde omgeving, ziet en voelt alles beter aan.
Hopelijk maak je een snelle progressie door in je herstel.
Het zal je niet makkelijk vallen om afhankelijk te zijn van derden, hoewel het wel snel went.
"mag ik een biertje”😉

Geef jezelf de tijd om te komen waar jij wil zijn, dan weet ik bijna zeker dat je snel gaat herstellen.
Sterkte.

Reputatie 7
Badge +12

Fijn om te lezen dat je in ieder geval weer thuis bent @cornelis48!