Mini Speurtocht op Donderdag (2 maart 2023)

  • 2 March 2023
  • 15 reacties
  • 403 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Hoi allemaal en leuk dat jullie meedoen!

Kom, laten we gaan speuren! Ik heb een kleine zoektocht 🔎 opgezet.

Ik heb tussen de 4 en 10 forumgebruikers gevraagd om een letter in hun profiel te plaatsen bij ‘over mij’ en daar vind je bijvoorbeeld:

 

Over mij          Donderdag Speurtocht letter A 
Over mij          A

 

De letters zijn vanaf vandaag te vinden en worden dinsdag weer weggehaald. 

Het is aan jou om te vinden bij welke gebruikers de 4 tot 10 letters staan en uit te zoeken welk woord we zoeken. Zet je antwoorden vooral in wit en veel plezier!

En voor iedereen die een letter heeft geplaatst! Heel erg bedankt voor de hulp! (en vergeet vooral niet om zelf mee te doen, je hebt al een kleine voorsprong, succes!)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 5
Badge +8

@Alex_P  @Alexandra  @Erik_  @Erwin_  @Maja_ @Marcia_ 

@Rutger_  @Thomas    @Dennis Schreve  @Chrizziey 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@RBxx  @Jasper @Bart_Z @Jeroen_dB @Hoopvol @Ron  @Willy22 

 @Anneke-Anna @Denise_@GeSp  @Bram_  @Shyrin_  

@joop2011 @Raymondt  @Vikash @NHendriks 

 @Ik_Combineer @Katana321  @Jeroen Ruiter @HansaanZet 

@Sanne_M @Paul_  @wjb  @Remco_ @JanZ_  @Joris62 

@cornelis48 @Frenk_@Liesbeth_@Annemarie_@JanZ_ 

Reputatie 7
Badge +28

Wat leuk bedacht! 
(Ga later op zoek als ik er tijd voor heb.) 

Zeker leuk bedacht ! 😉

Ron            V

Paul            I

Jan D         S

RBxx          S

Joris62       E

Thomas     N

Woord :      V I S S E N

Reputatie 7
Badge +13

@Liesbeth_ Leuk! Ik ga als ik vrij ben ook een poging wagen :-) .

Reputatie 7
Badge +21

Leuke zoektocht.
Ik heb er al 6 gevonden, maar met de letters kan ik nog niet zo veel (te veel medeklinkers).

Het wordt al steeds meer een gewoonte: klikken op forumnamen en het profiel bekijken. 😉

Reputatie 7
Badge +9

🤔

RBxx letter S
Paul_ letter i
Joris62 E
JanD S
Thomas letter N
Ron letter V

Woord: Vissen

Reputatie 7
Badge +16

Wat leuk dit nieuwe frisse idee @Liesbeth_. Ik ga er ook vanmiddag even rustig naar speuren. :) 

Yes @Liesbeth_ , dat is een leuk idee!Weer eens wat anders.

Ik heb dit gevonden😄:

N bij mod Thomas.

S bij JanD

S Ruud

V bij mod Ron.Dit was wel een instinker, gezien hij al ruim een jaar geen reactie meer heeft gegeven.

I bij Paul

E bij joris

Reputatie 7
Badge +9

Ha, leuk idee! Dus ik dacht dit doe ik effe. Nou, effe, zit nu net op drie gevonden letters. Dus ik ga nog door, denk dat ik de tijd tot dinsdag wel nodig heb. 🤣

Reputatie 7
Badge +28

Wat ik gevonden heb : 

Vissen 

(Ron, Paul, JanD, RBxx, Joris62 en Thomas)

Reputatie 7
Badge +7

Na heel veel klikken… gevonden…

“Ron” letter V, “Paul_” letter I, “JanD” letter S, “RBxx” letter S, “Joris62” letter E en “Thomas” letter N.

Woord is dus VISSEN

… acute kl***kramp… maar voor een goed doel! Super idee trouwens!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoop gebruikers hun prachtige profiel bekeken. Maar het antwoord wel gevonden denk ik. 
Ron : V 
Paul : I
RBXX : S
JanD : S 
Joris : E
Thomas : N 
Antwoord : Vissen

Reputatie 7
Badge +21

Ik had de oplossing dus al uren geleden 😊, maar ik moest nog even ‘husselen’ voordat ik het zag.

Maar VISSEN is mijn oplossing.

forumlid    letter
Ron             V
Paul_           I
JanD           S
RBxx           S
Joris62       E
Thomas     N

En ik speel nog wel Wordfeud  😒

Reputatie 7
Badge +9

Inmiddels toch nog een aantal letters kunnen vinden, dus ik doe maar een poging 😎

Joris62        E
RBxx            S
JanD            S
Paul_            I
Thomas        N
Ron            V
-->

Vissen

 

Reputatie 5
Badge +8

Ik vind het super tof dat jullie allemaal hebben meegedaan! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best spannend vond om iets ‘nieuws’ te doen en hoopte dat jullie zin hadden om de profielen af te struinen! Ik zie allemaal goede antwoorden, helemaal leuk! 

Waarom dit woord? Ik wou dat het niet te makkelijk te raden was, maar tegelijk wel een beetje logisch was en Vissen is het huidige actieve sterrenbeeld en ook mijn eigen sterrenbeeld. 

En toen de winnaar kiezen! Ik ga ervan uit dat niemand heeft gespiekt en ik wil @driemaster vragen of hij de volgende Donderdag editie met een dwaling, dubio of iets volledig anders wil maken. Wees creatief en ik ben nieuwsgierig wat voor verrassing we donderdag krijgen. 

En dankjewel voor iedereen die een letter op zijn profiel wou plaatsen. Deze mag je weer verwijderen, zodat we niet in de war raken bij eventuele toekomstige speurtochten. 

Oh en feedback of het te moeilijk was of juist te makkelijk is altijd welkom. Oké, een veel te lang verhaal, dus ik zal gaan afsluiten. Fijne maandag allemaal!