Beantwoord

misbruik emailadres

  • 4 September 2019
  • 5 reacties
  • 383 keer bekeken

Beste kpn

ik ben geen klant van jullie. Echter wordt mij e-mailadres wel gebruikt door een klant van jullie. Ik vraag bij deze de laatste keer om mijn e-mailadres met spoed te verwijderen. Ik krijg reclames facturen afspraken en nog meer rotzooi van jullie in mijn e-mail. Avg wellicht bekend. Dan zou ik maar per direct mijn e-mailadres verwijderen. Hier zit namelijk een lek. Ik hoop dat ik op deze manier wel gehoord word ik heb hier al 6 keer contact over gehad.

Graag met spoed antwoord.

dorrie
icon

Beste antwoord door Joran 7 September 2019, 08:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Dorrie81

Dit is een vervelende situatie, 😥 ik heb jou bericht dan ook aangekaart bij KPN moderators.
En hopelijk reageren ze hier snel op. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Dorrie81! Dat is een zeer onwenselijke situatie. Ik ga zorgen dat het e-mailadres wordt aangepast. Kun je mij de adresgegevens van een van de mails doorsturen in een privébericht? Gaat dit om het e-mailadres waarmee je ook inlogt op het forum?
Reputatie 7
Ben je dan klant geweest van KPN?
Bij welke provider zit je nu?
Wat bedoel je nu met dat jouw e-mailadres gebruikt door een klant van KPN?
Is dat e-mailadres jouw huidige e-mailadres?
Verstuurt iemand e-mails met dat e-mailadres als afzender of ontvang jij op dat e-mailadres mails afkomstig van een klant van KPN?
Reputatie 7
Badge +24
Wat bedoel je nu met dat jouw e-mailadres gebruikt door een klant van KPN?
Mmisschien gewoon een gmail adres?
Reputatie 7
Badge +28
Een andere klant lijkt per abuis het e-mailadres van @Dorrie81 te hebben gebruikt bij registratie van het abonnement. Het e-mailadres is vanaf nu uit de administratie verwijderd zodat er geen nieuwe mail komt.

Reageer