Beantwoord

Moet ik mijn KPN opzeggen i.v.m. Playstation actie?

Hallo allemaal en hallo KPN medewerkers.

Het volgende.. Ik zie zojuist een leuke actie voorbij komen. Nieuwe klanten krijgen een jaar lang Playstation plus EN een dualshock 4 controller bij aanschaf van KPN producten. Bestaande klanten kunnen een PS4 winnen. Hoe is een super lage win kans eerlijk tegenover gegarandeerde producten als nieuwe klant?
Niet dat ik wil opscheppen of stoer wil gaan doen, ik heb thuis reeds 2 Playstation 4 apparaten staan (kinderen thuis..) Ik heb niks aan een eventuele derde. Een jaar lang online en een nieuwe controller zijn wel heel erg welkom op dit moment.

Mijn vraag, moet ik nu eerst alles van mijn KPN gaan opzeggen om mezelf daarna weer als 'nieuwe' klant aan te gaan melden? Lijkt me een beetje gek als dit zo zou moeten?
icon

Beste antwoord door Paul_ 28 november 2018, 14:45

Hoi Richard. Het klopt inderdaad dat de de actie voor een gratis online gamen en een gratis DualShock.4 voor nieuwe klanten geldt, en dat je als bestaande klant een PlayStation 4 kan winnen als je je inschrijft. Kan er helaas niks anders van maken. Hier lees je er meer over: www.kpn.com/voordegamers

Voor bestaande klanten hebben we trouwens ook de eindejaarscadeaus.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @R1chard87
Dat zou een manier zijn ja, maar je kan nooit direct weer aangesloten worden en je raakt je e-mailadres kwijt.
Je zit sowieso enige tijd zonder internet tv en telefoon, mocht je dat er voor over hebben? Ga dan je gang.
Overigens er staat Kans op een playstation 4
Let op het woord Kans !
Reputatie 7
Je dient 6 maanden geen abonnement te hebben om aanspraak te maken op de lokkertjes voor nieuwe klanten. Het enige wat kan is dat je evt. kunt bellen en dat je zegt dat je wilt opzeggen als ze geen aanbieding kunnen doen. Ze mogen dan evt. de 3 maanden standaard korting aanbieden, maar niet de cadeautjes.

Verder is het zo dat idd nieuwe klanten momenteel die controller krijgen, maar die kan je voor nog geen 4 tientjes zelf ook even halen natuurlijk.

En zoals huistijger al aangeeft: er worden een x aantal Playstations verloot onder de klanten die zich sinds (ik geloof) 13 november tot 31 december aanmelden. Daar heb je dus géén zekerheid op.
huistijger schreef:

Hallo @R1chard87
Dat zou een manier zijn ja, maar je kan nooit direct weer aangesloten worden en je raakt je e-mailadres kwijt.

Ik gebruik dat mail adres niet, dus dat is geen enkel probleem.

Overigens er staat Kans op een playstation 4
Let op het woord Kans !

Staat ook in mijn verhaal, Win kans is zeer laag als je dat tegenover gegarandeerde producten zet, toch? Je krijgt sowieso PS+ voor een jaar a 60 euro (+/-) en een Dualshock 4 van 50 - 60 euro. OF heel misschien als je super veel geluk hebt een Playstation 4. Maar wat moeten mensen zoals ik die al een PS4 hebben met nog een PS4?

Had liever gezien dat ze huidige klanten een keus geven. Kans op de PS4 OF een jaar lang PS+ en controller.
PeterG schreef:

Verder is het zo dat idd nieuwe klanten momenteel die controller krijgen, maar die kan je voor nog geen 4 tientjes zelf ook even halen natuurlijk.

Ik snap dat ik de controller voor 4 tientjes kan aanschaffen, waarom heeft een nieuwe klant recht op die 40 euro voor niks, terwijl ik als bestaande klant dat kennelijk niet waard ben?

En zoals huistijger al aangeeft: er worden een x aantal Playstations verloot onder de klanten die zich sinds (ik geloof) 13 november tot 31 december aanmelden. Daar heb je dus géén zekerheid op.

Ik kan lezen inderdaad, Ik snap niet waarom bestaande klanten niet een keus krijgen, winkans PS4 of controller en PS+
Reputatie 7
Badge +18
verwijderd
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Richard. Het klopt inderdaad dat de de actie voor een gratis online gamen en een gratis DualShock.4 voor nieuwe klanten geldt, en dat je als bestaande klant een PlayStation 4 kan winnen als je je inschrijft. Kan er helaas niks anders van maken. Hier lees je er meer over: www.kpn.com/voordegamers

Voor bestaande klanten hebben we trouwens ook de eindejaarscadeaus.
Ik wordt plat gegooid met ongewenste mail van KPN, maar zodra er een keer een interessante winactie is krijg ik ineens het mailtje niet binnen. Uiteraard hoor je dan over de actie 4 dagen na deadline. Wat een bagger weer mbt nieuwe klanten en bestaande klanten. Prijzen gaan maar omhoog, maar de "cadeautjes" die bestaande klanten krijgen zijn natuurlijk voor KPN qua kosten niets.
Nieuwe klanten lokken doe je met een actie.
Als alle bestaande klanten die al eens hebben genoten van een actie, elke keer weer willen profiteren van een nieuwe actie, dan is het bedrijf zo failliet natuurlijk.
Het loont wel om te hoppen tussen providers, om zo steeds te profiteren van acties.
Het ging me niet zo zeer om de actie, die controller kan ik zelf ook wel kopen voor 4 tientjes. Meer om het feit dat ik de meest domme mails krijg, zo ook pas een mail met "Stap nu over naar KPN TV!" Terwijl ik al jaren klant ben, maar dat wanneer er wel een keer een actie is voor bestaande klanten die communicatie ineens niet binnen komt. Maar goed, het hele internet/tv geneuzel in dit land is toch overal net zo asociaal duur dus 't maakt uiteindelijk niets uit bij welke partij je zit 🙂
Vandaag via de telefoon te horen gekregen dat ik 1 van de gelukkige winnars was van de Playstation 4.
Adresgegevens etc doorgegeven en binnen 4 a 5 weken zou ik deze binnen moeten krijgen.
Alleen heb daar geen bevestigings mail ofzo van gehad, dus moet ik nu maar afwachten?
Online PlayStation spelen werkt K.T bij KPN. Na 30sec word verbinding verbroken. Alle poorten open gezet om de router. Geen verbetering. KPN niet thuis boor een oplossing.
Service is 😭 zo slecht.
Jeroen140981 schreef:

Vandaag via de telefoon te horen gekregen dat ik 1 van de gelukkige winnars was van de Playstation 4.
Adresgegevens etc doorgegeven en binnen 4 a 5 weken zou ik deze binnen moeten krijgen.
Alleen heb daar geen bevestigings mail ofzo van gehad, dus moet ik nu maar afwachten?

ik ben ook een van de gelukkige winnaars 😉 als het een playstation pro is dan is het alleen nog mooier.
maar idd ik heb ook gebeld om te vregen voor een bevestiging via email maar dat doen ze helaas niet. dus maar afwachten

Reageer